Diagnostyka ECU
Witam,
Próbowałem użyć diody do sprawdzenia ABS. Świeci się dioda cały czas, nie mruga. To dobry objaw, czy coś nie tak? Sprawdzałem 3 razy pod rząd, raczej dobrze podpinałem. Diagnostyka silnika działa bez problemu – dioda świeci przez kilka sekund a potem zwraca błędy.
Próbowałem użyć diody do sprawdzenia ABS. Świeci się dioda cały czas, nie mruga. To dobry objaw, czy coś nie tak? Sprawdzałem 3 razy pod rząd, raczej dobrze podpinałem. Diagnostyka silnika działa bez problemu – dioda świeci przez kilka sekund a potem zwraca błędy.
- Od: 3 lut 2009, 22:18
- Posty: 274
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mitsubishi Eclipse
AdamJ napisał(a):topik napisał(a):To jest kod 0117
A to mi zadałeś zagadkę większą niż miałem na początku. Z lektury tego wątku wnioskowałem, że kody są 2-cyfrowe.
Czy ktoś dysponuje listą (opisem) kodów 4-cyfrowych?
Witam mam identyczne kody błędów mianowicie 11 11 17 w maździe 323f BA 1.5 98r.
Też wydawało mi się że kody są 2 cyfrowe, skoro jednak mogą by czterocyfrowe to jak się je czyta
Moja mazda ma następujące objawy:
* szarpanie samochodem często jak jest zimny czasami jak jest ciepły w trakcie jazdy
* skaczące obroty zarówno jak jest zimy jak i w trakcie jazdy
Czy osobą które miały taki błąd(błędy) udało się je rozwiązać?? Co dolegało waszej maździe. Czy objawy jakie opisałem może powodowa błąd 0117
-
gizmo99
- Od: 7 paź 2007, 16:16
- Posty: 21
- Skąd: (niecałkiem)Lublin
- Auto: 323F BA (BP) 97r
Witam,
A u mnie po podłączeniu jedynie raz dioda błyśnie bardzo krótko równocześnie z włączeniem zapłonu. Nie ma więcej żadnych mignięć.
Czy to jedynie oznaka braku błędów czy coś nie tak robię? Podłączenie diody i zmostkowane styki wg forumowego poradnika.
Pozdrawiam.
A u mnie po podłączeniu jedynie raz dioda błyśnie bardzo krótko równocześnie z włączeniem zapłonu. Nie ma więcej żadnych mignięć.
Czy to jedynie oznaka braku błędów czy coś nie tak robię? Podłączenie diody i zmostkowane styki wg forumowego poradnika.
Pozdrawiam.
- Od: 5 lut 2009, 00:06
- Posty: 9
- Auto: 323F BJ 1.8 S '99 B8
Panowie a ja mam problem. W mojej BJ zapaliła się tak jak koledze gerz50 kontrolka check engine. Próbuję zczytać kody, jak na forum, tj. mostkuje GND+TEN, zasiadam za kierownicą włączam zapłon a check ciągle pali się światłem stałym, ani nie myśli zgasnąć czy mrugnąć. Czekam koło minuty, no i żadnej reakcji.
Nie mam ochoty wydawać 150 zł za podpięcie pod kompa w serwisie
Nie mam ochoty wydawać 150 zł za podpięcie pod kompa w serwisie
"Szóstka jest beznadziejna. Już na pierwszy rzut oka widać, że tak naprawdę to niewiele ją od poprzednika różni… który z kolei niewiele się różnił od poprzednika. I tym sposobem od kilkudziesięciu lat pół Europy wzdycha do lekko modernizowanego garbusa..."
Święta prawda
Święta prawda
- Od: 27 maja 2008, 22:23
- Posty: 97
- Auto: BJ ZM '03
marcell napisał(a):Witam!! Gdzie w mazdzie 626 GF szukac lampki diagnostytcznej?? GND + TEN należy zmostkowac w kostce diagnostycznej (taka szara pod maską od strony kieorwcy)
tak, taka szara z napisem DIAGNOSTIC
ps ma ktos moze wszystkie kody do OBDI
a gdzie podłączyć tester diodowy żeby wymigac błędy ABSu bo jak zmostkije GND i TBS kontrolka nie miga , więc może trzeba tester podłączyć?
karmazyn33 napisał(a):a gdzie podłączyć tester diodowy żeby wymigac błędy ABSu bo jak zmostkije GND i TBS kontrolka nie miga , więc może trzeba tester podłączyć?
Witam! Informacja jest w poradniku diesla. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Witam!! Jakie to złącze OBD I czy OBD II??
http://img26.imageshack.us/img26/5101/dsc00207owk.jpg
Czy można domowym sposobem zdiagnozowac auto- jak tak to jak to zrobic. Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
http://img26.imageshack.us/img26/5101/dsc00207owk.jpg
Czy można domowym sposobem zdiagnozowac auto- jak tak to jak to zrobic. Z góry dzięki.
Pozdrawiam.
- Od: 25 mar 2009, 19:13
- Posty: 39
- Skąd: Zamość
- Auto: mazda 626 GF 2.0 16v 115 KM 98
knyklu napisał(a):Co to jest błąd 17 przy badaniu ABS?
Witam! Kod 17 – Engine speed signal.
Należy sprawdzić – Wiring, ECM, ABS control module.
Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
cześć
jest sprawa tego typy, że na wyłączonym silniku (F2) nie wskazuje żadnego błędu, ale na włączonym silniku, cały czas szybko miga!!
co może być tego przyczyną
jest sprawa tego typy, że na wyłączonym silniku (F2) nie wskazuje żadnego błędu, ale na włączonym silniku, cały czas szybko miga!!
co może być tego przyczyną
-
www.czelej.net
- Od: 4 lut 2008, 02:41
- Posty: 2352 (23/37)
- Skąd: Marki k. Warszawy/Podlasie
- Auto: GH '10 L5 125KW
CR '08 LF 107KW
Witam,
ostatnio moja mazda od czasu do czasu świeci kontrolką check engine, sprawdziłem więc błędy i tak:
Przy wyłączonym silniku:
111 System checks OK
Przy włączonym silniku:
411 (R) Idle speed system not controlling idle properly (generally idle too high) – ISC
412 (R) Idle speed system not controlling idle properly (generally idle too low) – ISC
536 (O,R,M) Brake On Off open or shorted to ground – BOO
ręczny zaciągnięty
653
??? nie mam na liście takiego błędu.
Nie wiem czego szukać odnośnie błędów 411 i 412, błąd 653 prawdopodobnie dotyczy skrzyni biegów (ta funkcjonuje poprawnie, niedawno robiony był remont)
Pozdrawiam
Jacek
ostatnio moja mazda od czasu do czasu świeci kontrolką check engine, sprawdziłem więc błędy i tak:
Przy wyłączonym silniku:
111 System checks OK
Przy włączonym silniku:
411 (R) Idle speed system not controlling idle properly (generally idle too high) – ISC
412 (R) Idle speed system not controlling idle properly (generally idle too low) – ISC
536 (O,R,M) Brake On Off open or shorted to ground – BOO
ręczny zaciągnięty
653
Nie wiem czego szukać odnośnie błędów 411 i 412, błąd 653 prawdopodobnie dotyczy skrzyni biegów (ta funkcjonuje poprawnie, niedawno robiony był remont)
Pozdrawiam
Jacek
Ostatnio edytowano 1 cze 2009, 23:02 przez wajacek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 26 wrz 2007, 22:58
- Posty: 20
- Skąd: Kraków
- Auto: Mondeo MK3 TDCi 2.0 kombi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki