Niedawno, po bardzo długich poszukiwaniach, kupiłem mazdę 323F BA 1840cm (BP) z 1997r. Dzisiaj zmontowałem sobie tester z diody i rezystora zgodnie z opisem tu zawartym i przeprowadziłem badanie. Problem w tym, że trudno mi zinterpretować uzyskane wyniki.
Po przekręceniu kluczyka na ON mam pierwszy długi błysk – OK
Ale dalej już: długi-krótki (11?), długi-krótki (znowu 11 ???), długi-7xkrótki (17).
Później cykl się chyba już powtarza. I nie wiem czy ja źle to interpretuję czy po prostu o czymś nie wiem. Skąd te dwie jedenastki?
Nagrałem filmik z testu – są na nim 2 pełne cykle. Proszę o diagnozę ;)
(filmik na wrzucie bo nie chciało mi się specjalnie zakładać konta na youtube)
Po przeprowadzeniu testu zrobiłem z ciekawości reset ECU i po rozgrzaniu silnika mam teraz tylko 1 mignięcie przy przekręcaniu kluczyka czyli, jak rozumiem, brak błędów. Domyślam się, że prawdopodobnie powrócą jak przejadę się kawałek? Nie usunąłem przecież przyczyny tylko objawy..