Zmiana felg lub opon w zakladzie wulkanizacyjnym

Postprzez Mirek » 19 sie 2008, 02:39

prawda jest taka że po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów i tak powinniście sprawdzić czy koła są dokręcone. Kto tego nie zrobił i ma problem do zakładu wulkanizacyjnego, może mieć pretensje tylko do siebie. to wiedza powszechna.
Jeśli chodzi o zbyt mocno dokręcone koła, sam też zaliczyłem jeden klucz który wygląda teraz jak ładna rzeźba artystyczna ;) ale tak z dwojga złego, lepiej mocniej niż wcale ;) o ile gwinty nie poleciały ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 22:55
Posty: 1404 (1/22)
Skąd: Żywiec / Kraków
Auto: Mazda 3 BM '14 / 3 BL '09 / 6 GG '02
były:
Mazda 6 GY '03 / 323F BA '96 / 323F BG '92 / 626 GD '89

Postprzez gromusek » 19 sie 2008, 09:20

Dzień po ostatniej wymianie na zimy po przejechaniu pare km słyszałem dziwny stukot. Okazało sie, ze jedno z kol bylo przykręcone tylko na 1 śrubkę, zanim wrocilem do wulkanizatora w złym humorze <killer> pracownik który przykręcał mi to kolo został zwolniony.
Twoja firma szuka sposobu na poradzenie sobie z odpadami? Sprawdź naszą ofertę http://eko-prasy.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 16:12
Posty: 87
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 6 2.0 D kombi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki