Przerwa techniczna w działaniu forum
Witam Moi Drodzy,
Ostatecznie, po wielu Wigiliach oczekiwań, okresach bezradnej walki z ułomnościami technicznymi obecnego forum i dziesięciu latach funkcjonowania Klubu nadszedł czas grubej kreski, która pod koniec tego miesiąca oddzieli stare od nowego. Jak wiadomo – nowe jest zawsze lepsze i zawsze pochłania masę pracy, żeby działało jak stare. Dlatego pozwoliliśmy sobie optymistycznie zarezerwować trzy dni na przeprowadzenie mozolnej operacji update'u. W tym czasie będzie dostępne forum tymczasowe. Proszę się nie martwić, bo rzeczy tymczasowe potrafią być najlepsze. Mimo wszystko polecam jednak w tym czasie komputery oddać lub popsuć.
Do zobaczenia w lutym
– Paweł.
Rok 2010 – dekadą istnienia Klubu i rokiem przemian!
P.S. Proszę do tego czasu osoby posiadające ważne informacje w prywatnych wiadomościach, o ich skopiowanie na prywatne komputery. Niektóre dane mogą ulec wyzerowaniu. Podobnie proponuję uczynić z rozbudowanymi postami z działów "Nasze Mazdy", czy "Projekty" – na wszelki wypadek, chociaż powinny one zostać nietknięte.
Ostatecznie, po wielu Wigiliach oczekiwań, okresach bezradnej walki z ułomnościami technicznymi obecnego forum i dziesięciu latach funkcjonowania Klubu nadszedł czas grubej kreski, która pod koniec tego miesiąca oddzieli stare od nowego. Jak wiadomo – nowe jest zawsze lepsze i zawsze pochłania masę pracy, żeby działało jak stare. Dlatego pozwoliliśmy sobie optymistycznie zarezerwować trzy dni na przeprowadzenie mozolnej operacji update'u. W tym czasie będzie dostępne forum tymczasowe. Proszę się nie martwić, bo rzeczy tymczasowe potrafią być najlepsze. Mimo wszystko polecam jednak w tym czasie komputery oddać lub popsuć.
Do zobaczenia w lutym
– Paweł.
Rok 2010 – dekadą istnienia Klubu i rokiem przemian!
P.S. Proszę do tego czasu osoby posiadające ważne informacje w prywatnych wiadomościach, o ich skopiowanie na prywatne komputery. Niektóre dane mogą ulec wyzerowaniu. Podobnie proponuję uczynić z rozbudowanymi postami z działów "Nasze Mazdy", czy "Projekty" – na wszelki wypadek, chociaż powinny one zostać nietknięte.
the right man in the wrong place...
chyba sie potne...
mozesz troche bardziej naswietlic (chodzi mi o potencjalny powod)? To tak z czystej ciekawosci.
Niektóre dane mogą ulec wyzerowaniu.
mozesz troche bardziej naswietlic (chodzi mi o potencjalny powod)? To tak z czystej ciekawosci.
tco_tm napisał(a):P.S. Proszę do tego czasu osoby posiadające ważne informacje w prywatnych wiadomościach
Globy
Żebyście tylko kolorystyki forum nie zmienili, no!
tco_tm napisał(a):Proszę do tego czasu osoby posiadające ważne informacje w prywatnych wiadomościach, o ich skopiowanie na prywatne komputery.
Jakis konkretny sposob zeby nie klikac w kazda z nich i nie sprawdzac czy tu akurat nalezy sie ctrl-c ctrl-v?
Moze jakas prosta funkcja generujaca prosty html?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
sq2jul napisał(a):mozesz troche bardziej naswietlic (chodzi mi o potencjalny powod)?
krzych napisał(a):Jakis konkretny sposob zeby nie klikac w kazda z nich i nie sprawdzac czy tu akurat nalezy sie ctrl-c ctrl-v?
Zgodnie z testami nie powinno być strat, ale zawsze lepiej dmuchać na zimne. Chociażby, gdyby okazało się, że w czasie migracji nie ma dostępu do PW, a było tam coś ważnego, potrzebnego natychmiast. To główny powód mojej propozycji. Nie wiem na ile przerobię skrypt importujący, ale utracie mogą ulec wpisy dotyczące auta, numerów gg, etc.
Adaś napisał(a):Żebyście tylko kolorystyki forum nie zmienili, no!
Retro napisał(a):Czy zmieni się szata graficzna?
Grafika zostanie lekko odświeżona. Jednak konserwatyści powinni mocno trzymać się uchwytów. Niemniej autor pozostaje ten sam, możecie więc liczyć na pewną ciągłość koncepcji. Na pewno po publicznym uruchomieniu czeka nas okres drobnych poprawek i modyfikacji – tym bardziej, że chcę bardziej zintegrować forum z obecnie trochę zapomnianą witryną klubową, a nie dam rady zrobić wszystkiego od razu. Na początku może też brakować pewnych funkcjonalności z obecnego forum.
Konkretne szczegóły – bezpośrednio przed i po operacji.
the right man in the wrong place...
Na moim czole pojawia się strużka potu, a palce przestają trafiać w klawisze. Ponownie zaczynam rozważać za i przeciw, jednocześnie nerwowo poszukując tanich linii lotniczych docierających na antypody.
the right man in the wrong place...
tco_tm napisał(a):Na moim czole pojawia się strużka potu, a palce przestają trafiać w klawisze. Ponownie zaczynam rozważać za i przeciw, jednocześnie nerwowo poszukując tanich linii lotniczych docierających na antypody.
Ryanair?
Sprzedam pompę wtryskową do 2.0 DITD
- Od: 13 gru 2009, 12:56
- Posty: 13
- Skąd: Tarnow
- Auto: Premacy 2.0 Ditd 2004rok. 101 KM
tco_tm napisał(a):Grafika zostanie lekko odświeżona. Jednak konserwatyści powinni mocno trzymać się uchwytów
Hmmm... a funkcjonalność ? Nasze forum moim zdaniem jest całkiem przyjemne i proste w użytkowaniu.
Szkoda by było gdyby się zamieniło w jeden z tych templejtowych kombajnów krążących po sieci, które mają tylko bezużytecznych opcji, o których nikt nawet nie wie i nie umie z nich skorzystać
Rotary Inside
http://www.rxklub.pl
http://www.rxklub.pl
Czekamy z niecierpliwością a 3 dni to wieczność
... Nie każdy może jeździć Mazdą, niech jeździ Golfem jak każdy ...
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
"Z autem jest jak seksem: po co jechać na ręcznym jak można dać w pi...ę." :D
tco_tm napisał(a):Chociażby, gdyby okazało się, że w czasie migracji nie ma dostępu do PW, a było tam coś ważnego, potrzebnego natychmiast. To główny powód mojej propozycji.
No ja wlasnie na to dokladnie tak patrze, ale nie jestem w stanie przeklikac wszystkich PW w poszukiwaniu waznych informacji.... Rzuc sie sql'em opakowanym w php i podpietym pod guzik "backup" w wiadomosciach ktory zdejmuje wszystkie PW z danego loginu please (format dowolny, najwyzej rzuce awka na forum do przerobek jak juz bedzie jakiekolwiek zrodlo )
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
A ja mam ponad 400 PW i wszystkie przejrzę
Globy napisał(a):A ja mam ponad 400 PW i wszystkie przejrzę usmiech 2
Ale Wacpan to zyje tym forum Ja wolalbym jednak jakis automatyczny zrzut (mam ekstremalnie malo czasu ostatnio, naprawde).
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):(mam ekstremalnie malo czasu ostatnio, naprawde).
tco_tm ma napewno go duzo wiecej i z przyjemnoscia go poswieci na zmodowanie starego forum abys mogl zbackupowac sobie swoje 3 wazne priwy z zapisami nowych szokujacych faktow zamachu na Kennediego i Papieża
Czas na klepanie tych postów masz?
Less roof, more fun
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderatorzy
Koordynatorzy, Koordynatorzy Forum