Przeniesienie modelu Premacy do dzialu 3/323
b2 napisał(a):kiedyś już opowiadałem się za koncepcją podzielenia warsztatu na działy w zalezności od silników i innych elementów samochodu, wspólnych dla każdego auta. podtrzymuję swoje stanowisko.
jestem za wydzieleniem diesli i v6
oczywiście osobno diesle osobno v6
Diesel – TAK
V6 – Tak/Nie – nie mam zdania
Premacy – Bardziej na nie, ale jeśli uważacie że tak będzie lepiej dla wszystkich to jestem na tak
V6 – Tak/Nie – nie mam zdania
Premacy – Bardziej na nie, ale jeśli uważacie że tak będzie lepiej dla wszystkich to jestem na tak
... a kamieniami w dzieci nie rzucam bo nie wiem które moje
- Od: 26 wrz 2005, 18:55
- Posty: 1100
- Skąd: Bełchatów
- Auto: Toyota Corolla E11 1.6 VVT-i
Diesel – tak
V6 – hmmm nie bo nie znam argumentów które by za tym przemiawiały, jeśli ktoś takie ma proszę o krótką wypowiedź. Ogólnie jednak myślę że mimo różnic konstrukcyjnych Serie K trapią podobne problemy co serię F (zgrubsza oczywiśce), ale nie mam Vki mogę się nie znać
tylko przeniesienie Premacy – Nie
V6 – hmmm nie bo nie znam argumentów które by za tym przemiawiały, jeśli ktoś takie ma proszę o krótką wypowiedź. Ogólnie jednak myślę że mimo różnic konstrukcyjnych Serie K trapią podobne problemy co serię F (zgrubsza oczywiśce), ale nie mam Vki mogę się nie znać
tylko przeniesienie Premacy – Nie
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):Ogólnie jednak myślę że mimo różnic konstrukcyjnych Serie K trapią podobne problemy co serię F (zgrubsza oczywiśce), ale nie mam Vki mogę się nie znać
Masz rację
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
tylko diesel
Jak damy V6 do dlaczego nie zrobić kolejnego np R4
Bez sensu
Jak damy V6 do dlaczego nie zrobić kolejnego np R4
Bez sensu
no to raczej jesteśmy jednogłośni chociaż raz proponuję akcję utworzenia działu wykonać w weekend, żeby moderatorzy warsztatów mieli czas na przeniesienie wątków dotyczących diesli
Edit: no i trzeba wybrać modów Ja już jednego kandydata mam więc czekam na temat w PiO
Edit: no i trzeba wybrać modów Ja już jednego kandydata mam więc czekam na temat w PiO
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929
- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Jutro zaloze temat, dziekuje za wypowiedzi!
Winetou napisał(a):a już jednego kandydata mam więc czekam na temat w PiO
ooo i ja też i to chyba najlepszego tylko nie wiem czy się zgodzi
To jeszcze wypowiem się ja:
JEŚLI zrobimy dział DiTD to nie ma potrzeby przekładania (tak pilnej) premacy do 323. Gdyby nie robiono działu DiTD (Diesla) to premacy POWINNO być wrzucone do 323, bo większość pytań z dziedziny premacy dot. diesla i rzeczy, których i tak trzeba szukać w 323 albo 626. Te osoby, które poszukują odpowiedzi na swoje bolączki (mający premacy) i tak szperają po działach 323 i 626, bo tam są najczęsztsze odpowiedzi na ich pytania – a jeśli odezwą się w "swoim" dziale (inne modele) to nikt im nie odpowiada.
Jeśli założyć, że powstaje dział diesla, to premacy w dziale 323 nie jest niezbędne (chociaż tam jest więcej info na temat tego modelu, ze względu na "wspólnotę techniczną" tych modeli).
Jeśli nie będzie działu diesla, to premacy musi przejść do 323.
Dział V6 – myślę, że nie jest niezbędny. Jest to zwykły silnik benzynowy, mający dwie głowice i częstsze problemy z modułem zapłonowym. Jego budowa jest "prosta jak budowa cepa" i nie jest to jednostka wyżyłowana, więc zachowuje sporą żywotność (jak na V6). Nie można nazwać go silnikiem specjalnej troski.
JEŚLI zrobimy dział DiTD to nie ma potrzeby przekładania (tak pilnej) premacy do 323. Gdyby nie robiono działu DiTD (Diesla) to premacy POWINNO być wrzucone do 323, bo większość pytań z dziedziny premacy dot. diesla i rzeczy, których i tak trzeba szukać w 323 albo 626. Te osoby, które poszukują odpowiedzi na swoje bolączki (mający premacy) i tak szperają po działach 323 i 626, bo tam są najczęsztsze odpowiedzi na ich pytania – a jeśli odezwą się w "swoim" dziale (inne modele) to nikt im nie odpowiada.
Jeśli założyć, że powstaje dział diesla, to premacy w dziale 323 nie jest niezbędne (chociaż tam jest więcej info na temat tego modelu, ze względu na "wspólnotę techniczną" tych modeli).
Jeśli nie będzie działu diesla, to premacy musi przejść do 323.
Dział V6 – myślę, że nie jest niezbędny. Jest to zwykły silnik benzynowy, mający dwie głowice i częstsze problemy z modułem zapłonowym. Jego budowa jest "prosta jak budowa cepa" i nie jest to jednostka wyżyłowana, więc zachowuje sporą żywotność (jak na V6). Nie można nazwać go silnikiem specjalnej troski.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Bardzo się te tabliczki gryzą
I oczywiście gratulacje dla nowych modów
I oczywiście gratulacje dla nowych modów
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Przepraszam, ale ja w niedzielę pracuję... już poprawiłem – wybaczcie mi zwłokę...Italiano napisał(a):Teraz tylko nie pasuje ten niebieski pasek przy górnej tabliczce
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderatorzy
Koordynatorzy, Koordynatorzy Forum