Przeniesienie modelu Premacy do dzialu 3/323

Uwagi na temat działania forum i strony klubowej. Zajrzyj, jeśli masz problemy z działaniem i obsługą.

Postprzez Globy » 2 lut 2007, 00:22

Witajcie,

bardzo celnie zglosil mi xANDy potrzebe i mozliwosc doklejenia tematow traktujacych o modelu Premacy z dzialu Pozostale modele do "trojek". Mysle, ze przeniesienie niewielkiej liczby tematow oraz dopisek w opisie dzialu to symboliczna praca w kontekscie faktu, ze gros czesci z CP jezdzi rowniez w BJ (w tym slawetne DiTD). Mniej tematow automatycznie pozostanie bez odzewu.

Tym samym praktycznie dzial Pozostale modele pozostanie niemal wylacznie opanowany przez MX-5 i serie RX. Czy moderatorzy podzielaja moje zdanie?

***

Rozeslalem mailing do grona Moderatorow z prosba o wypowiedz w temacie:

– czy utworzyc dzial Diesli,
– czy moze Diesli i V6,
– czy moze zostawic sprawe na przeniesieniu Premacy?

Na podstawie wypowiedzi zostana podjete kroki.
Ostatnio edytowano 5 lut 2007, 01:15 przez Globy, łącznie edytowano 2 razy
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Sokool » 2 lut 2007, 01:21

Śmiesznie to trochę będzie wyglądało ale jeśli dzięki temu będzie lepiej to ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez Waluś » 2 lut 2007, 10:18

Sokool napisał(a):Śmiesznie to trochę będzie wyglądało ale jeśli dzięki temu będzie lepiej to ok.

śmiesznie nie śmiesznie, ale mamy teraz 3 działy w których mamy modele z silnikami DiTD. Tymsamym przenosząc Premacy do 323 zmniejszamy tą ilość o 33,333333% hehe i mamy tylko 2 działy. Moim zdaniem słusznie
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez Bimbak » 3 lut 2007, 16:20

szczerze to niemam zdania. Ale z punktu widzenia nazewnictwa i logiki – trochę to bez sensu, nie ujmując nic praktycznym walorom tej zmiany.
Chodzi mi tylko o to że premacy ni jak się ma do 323/3 :) ale to chyba dla wszystkich jasne ;)
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 20:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez Winetou » 4 lut 2007, 00:56

A co koordynatorzy twierdzą o utworzeniu działu DiTD ? Wiele razy padała taka propozycja – moim zdaniem w pełni słuszna z uwagę na specyfikę problemów związanych z silnikami diesla. Mając doświadczenie w moderowaniu 323 (i od niedawna 626) mogę powiedzieć, że tematy traktujące o dieslach cieszą się zainteresowaniem określonej "społeczności" na forum – Ci sami ludzie tam zaglądają, znają problem a pozostali nie mając zielonego pojęcia omijają te tematy szerokim łukiem. Mając na uwadze powyższe myślę, że warto byłoby taki dział założyć. Kwestią która mnie zastanawia jedynie pozostaje czy ten dział maiłby się zajmować wyłącznie silnikami czy ogólnie autami z silnkami wysokoprężnymi – tzn. czy problem z zawieszeniem w dot. auta z motorem DiTD powinien trafić do działu DiTD czy do działu odpowiednio 323/626... Sądzę, że te drugie rozwiązanie... A jak wy myślicie ?
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez Sokool » 4 lut 2007, 02:20

Winetou napisał(a):utworzeniu działu DiTD

Według mnie nienajgorszy pomysł.
Winetou napisał(a):Kwestią która mnie zastanawia jedynie pozostaje czy ten dział maiłby się zajmować wyłącznie silnikami czy ogólnie autami z silnkami wysokoprężnymi – tzn. czy problem z zawieszeniem w dot. auta z motorem DiTD powinien trafić do działu DiTD czy do działu odpowiednio 323/626... Sądzę, że te drugie rozwiązanie...

Też myślę że do tego drugiego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez brii » 4 lut 2007, 10:15

Moim zdaniem najlepszym wyjściem będzie utworzenie działu DiTD dotyczącego tylko silników i rzeczy pokrewnych, a resztę tematów wrzucać do istniejących działów.
Wielu ludzi mających 626 DiTD nie zagląda do działu 323, a tam znajdzie się nie jeden temat o DiTD dotyczący 626 :)
Co do Premacy do działu 323 – zły pomysł :|
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Waluś » 4 lut 2007, 11:31

Jeśli zostanie utworzony dział DiTD to faktycznie wtedy Premacy powinno zostać tam gdzie jest, ale w inny wypadku podtrzymuje swoje zdanie
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez ravo » 4 lut 2007, 15:34

moza utworzyc dzial dotyczacy silnikow disla a nie tylko ditd i wtedy bedzie ok i jestem wteda za
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez brii » 4 lut 2007, 18:38

<spoko>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Winetou » 4 lut 2007, 19:10

no DiTD było dużym uproszczeniem mojej myśli :) Oczywiście chodzi o wszystkie silniki Diesla – w opisie działu można wymienić symbole silników tak jak w pozostałych działach warsztatowych są wersje nadwozia.
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez Globy » 4 lut 2007, 23:54

Wyslalem jeszcze PW do Fiveopac'a z prosba o wypowiedz w temacie. Nie chodzi mi tylko o silniki DiTD, ale rowniez caly zespol budowy Premacy i BJ-tki... Bez wzgledu na to, ze z nazwy dzial moze wygladac smiesznie ;)

Jesli chodzi o dzial DiTD, kiedys bylem przeciwny utworzeniu tego organu z prostego powodu – nasze forum nie moze sie ciagnac w nieskonczonosc, nie mozemy wyrozniac konkretnego typu silnika oraz niestety watpie na razie w doczekanie sie przeniesienia na platforme, gdzie beda dostepne dosc potrzebne nam podfora.

W tej chwili jednak proponuje kompromis, ktory widze poddany glosowaniu – utworzenie dzialu DiTD oraz dzialu V6. Nie musze chyba uzasadniac, ze sa to najbardziej specyficzne i niestety czasami klopotliwe jednostki Mazdy. Prosze tylko o uwzglednienie, ze na barkach moderatorow spocznie przerzniecie wszystkich dzialow warsztatowych oraz przeniesienie trafnych tematow do nowych dzialow.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Winetou » 5 lut 2007, 00:17

Globy napisał(a):utworzenie dzialu DiTD

owszem jestem za :)


Globy napisał(a): dzialu V6.

silnik V6 jest owszem dość specyficzną jednostką w polskich realiach, jednak budowa oraz zasada działania nie odbiega w znacznym stopniu stopniu od silnika rzędowego 4-cylindrowego ---> idąc tym tokiem myślenia powinniśmy też utworzyć dział Turbo, bo jednak ma on swoją specyfikę – myślę, że V6 powinno zostać gdzie jest a Diesel powinien mieć swoje miejsce :)
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez brii » 5 lut 2007, 00:45

Gdyby Wankiel był popularniejszy to też by dla niego należało stworzyć dział. Narazie sądzę, że wystarczy osobny dział Diesla :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Fiveopac » 5 lut 2007, 00:55

Sorki za laga, ale mam ostatnio napiete terminy w weekendy ;)
Co do meritum to nei ma sprawy, stworzcie dopisek a przezrzuce tematy do odpowiedniego dzialu. Sadze ze spokojnei moje zycie moderatorskie bedzi edalej sie toczyc w dziale Pozostale Modele bez Premcy.
Less roof, more fun
Obrazek
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4294 (8/31)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Globy » 5 lut 2007, 01:14

Rozeslalem mailing do grona Moderatorow z prosba o wypowiedz w temacie:

– czy utworzyc dzial Diesli,
– czy moze Diesli i V6,
– czy moze zostawic sprawe na przeniesieniu Premacy?

Na podstawie wypowiedzi zostana podjete kroki.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez b2 » 5 lut 2007, 09:43

kiedyś już opowiadałem się za koncepcją podzielenia warsztatu na działy w zalezności od silników i innych elementów samochodu, wspólnych dla każdego auta. podtrzymuję swoje stanowisko.
jestem za wydzieleniem diesli i v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez ravo » 5 lut 2007, 09:53

– czy utworzyc dzial Diesli,

tak :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez brii » 5 lut 2007, 10:23

Diesel – tak
V6 – nie
Premacy – nie
Ostatnio edytowano 5 lut 2007, 19:23 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8962 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Winetou » 5 lut 2007, 11:29

Diesel – Tak
V6 – Nie
Premacy – Nie

A mailingu nie dostałem :P
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderatorzy

Koordynatorzy, Koordynatorzy Forum