Przeniesienie modelu Premacy do dzialu 3/323
Witajcie,
bardzo celnie zglosil mi xANDy potrzebe i mozliwosc doklejenia tematow traktujacych o modelu Premacy z dzialu Pozostale modele do "trojek". Mysle, ze przeniesienie niewielkiej liczby tematow oraz dopisek w opisie dzialu to symboliczna praca w kontekscie faktu, ze gros czesci z CP jezdzi rowniez w BJ (w tym slawetne DiTD). Mniej tematow automatycznie pozostanie bez odzewu.
Tym samym praktycznie dzial Pozostale modele pozostanie niemal wylacznie opanowany przez MX-5 i serie RX. Czy moderatorzy podzielaja moje zdanie?
***
Rozeslalem mailing do grona Moderatorow z prosba o wypowiedz w temacie:
– czy utworzyc dzial Diesli,
– czy moze Diesli i V6,
– czy moze zostawic sprawe na przeniesieniu Premacy?
Na podstawie wypowiedzi zostana podjete kroki.
bardzo celnie zglosil mi xANDy potrzebe i mozliwosc doklejenia tematow traktujacych o modelu Premacy z dzialu Pozostale modele do "trojek". Mysle, ze przeniesienie niewielkiej liczby tematow oraz dopisek w opisie dzialu to symboliczna praca w kontekscie faktu, ze gros czesci z CP jezdzi rowniez w BJ (w tym slawetne DiTD). Mniej tematow automatycznie pozostanie bez odzewu.
Tym samym praktycznie dzial Pozostale modele pozostanie niemal wylacznie opanowany przez MX-5 i serie RX. Czy moderatorzy podzielaja moje zdanie?
***
Rozeslalem mailing do grona Moderatorow z prosba o wypowiedz w temacie:
– czy utworzyc dzial Diesli,
– czy moze Diesli i V6,
– czy moze zostawic sprawe na przeniesieniu Premacy?
Na podstawie wypowiedzi zostana podjete kroki.
Ostatnio edytowano 5 lut 2007, 01:15 przez Globy, łącznie edytowano 2 razy
Sokool napisał(a):Śmiesznie to trochę będzie wyglądało ale jeśli dzięki temu będzie lepiej to ok.
śmiesznie nie śmiesznie, ale mamy teraz 3 działy w których mamy modele z silnikami DiTD. Tymsamym przenosząc Premacy do 323 zmniejszamy tą ilość o 33,333333% hehe i mamy tylko 2 działy. Moim zdaniem słusznie
szczerze to niemam zdania. Ale z punktu widzenia nazewnictwa i logiki – trochę to bez sensu, nie ujmując nic praktycznym walorom tej zmiany.
Chodzi mi tylko o to że premacy ni jak się ma do 323/3 ale to chyba dla wszystkich jasne
Chodzi mi tylko o to że premacy ni jak się ma do 323/3 ale to chyba dla wszystkich jasne
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
A co koordynatorzy twierdzą o utworzeniu działu DiTD ? Wiele razy padała taka propozycja – moim zdaniem w pełni słuszna z uwagę na specyfikę problemów związanych z silnikami diesla. Mając doświadczenie w moderowaniu 323 (i od niedawna 626) mogę powiedzieć, że tematy traktujące o dieslach cieszą się zainteresowaniem określonej "społeczności" na forum – Ci sami ludzie tam zaglądają, znają problem a pozostali nie mając zielonego pojęcia omijają te tematy szerokim łukiem. Mając na uwadze powyższe myślę, że warto byłoby taki dział założyć. Kwestią która mnie zastanawia jedynie pozostaje czy ten dział maiłby się zajmować wyłącznie silnikami czy ogólnie autami z silnkami wysokoprężnymi – tzn. czy problem z zawieszeniem w dot. auta z motorem DiTD powinien trafić do działu DiTD czy do działu odpowiednio 323/626... Sądzę, że te drugie rozwiązanie... A jak wy myślicie ?
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929
- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Winetou napisał(a):utworzeniu działu DiTD
Według mnie nienajgorszy pomysł.
Winetou napisał(a):Kwestią która mnie zastanawia jedynie pozostaje czy ten dział maiłby się zajmować wyłącznie silnikami czy ogólnie autami z silnkami wysokoprężnymi – tzn. czy problem z zawieszeniem w dot. auta z motorem DiTD powinien trafić do działu DiTD czy do działu odpowiednio 323/626... Sądzę, że te drugie rozwiązanie...
Też myślę że do tego drugiego.
Moim zdaniem najlepszym wyjściem będzie utworzenie działu DiTD dotyczącego tylko silników i rzeczy pokrewnych, a resztę tematów wrzucać do istniejących działów.
Wielu ludzi mających 626 DiTD nie zagląda do działu 323, a tam znajdzie się nie jeden temat o DiTD dotyczący 626
Co do Premacy do działu 323 – zły pomysł
Wielu ludzi mających 626 DiTD nie zagląda do działu 323, a tam znajdzie się nie jeden temat o DiTD dotyczący 626
Co do Premacy do działu 323 – zły pomysł
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Jeśli zostanie utworzony dział DiTD to faktycznie wtedy Premacy powinno zostać tam gdzie jest, ale w inny wypadku podtrzymuje swoje zdanie
no DiTD było dużym uproszczeniem mojej myśli Oczywiście chodzi o wszystkie silniki Diesla – w opisie działu można wymienić symbole silników tak jak w pozostałych działach warsztatowych są wersje nadwozia.
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929
- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Wyslalem jeszcze PW do Fiveopac'a z prosba o wypowiedz w temacie. Nie chodzi mi tylko o silniki DiTD, ale rowniez caly zespol budowy Premacy i BJ-tki... Bez wzgledu na to, ze z nazwy dzial moze wygladac smiesznie
Jesli chodzi o dzial DiTD, kiedys bylem przeciwny utworzeniu tego organu z prostego powodu – nasze forum nie moze sie ciagnac w nieskonczonosc, nie mozemy wyrozniac konkretnego typu silnika oraz niestety watpie na razie w doczekanie sie przeniesienia na platforme, gdzie beda dostepne dosc potrzebne nam podfora.
W tej chwili jednak proponuje kompromis, ktory widze poddany glosowaniu – utworzenie dzialu DiTD oraz dzialu V6. Nie musze chyba uzasadniac, ze sa to najbardziej specyficzne i niestety czasami klopotliwe jednostki Mazdy. Prosze tylko o uwzglednienie, ze na barkach moderatorow spocznie przerzniecie wszystkich dzialow warsztatowych oraz przeniesienie trafnych tematow do nowych dzialow.
Jesli chodzi o dzial DiTD, kiedys bylem przeciwny utworzeniu tego organu z prostego powodu – nasze forum nie moze sie ciagnac w nieskonczonosc, nie mozemy wyrozniac konkretnego typu silnika oraz niestety watpie na razie w doczekanie sie przeniesienia na platforme, gdzie beda dostepne dosc potrzebne nam podfora.
W tej chwili jednak proponuje kompromis, ktory widze poddany glosowaniu – utworzenie dzialu DiTD oraz dzialu V6. Nie musze chyba uzasadniac, ze sa to najbardziej specyficzne i niestety czasami klopotliwe jednostki Mazdy. Prosze tylko o uwzglednienie, ze na barkach moderatorow spocznie przerzniecie wszystkich dzialow warsztatowych oraz przeniesienie trafnych tematow do nowych dzialow.
Globy napisał(a):utworzenie dzialu DiTD
owszem jestem za
Globy napisał(a): dzialu V6.
silnik V6 jest owszem dość specyficzną jednostką w polskich realiach, jednak budowa oraz zasada działania nie odbiega w znacznym stopniu stopniu od silnika rzędowego 4-cylindrowego ---> idąc tym tokiem myślenia powinniśmy też utworzyć dział Turbo, bo jednak ma on swoją specyfikę – myślę, że V6 powinno zostać gdzie jest a Diesel powinien mieć swoje miejsce
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929
- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Gdyby Wankiel był popularniejszy to też by dla niego należało stworzyć dział. Narazie sądzę, że wystarczy osobny dział Diesla
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Sorki za laga, ale mam ostatnio napiete terminy w weekendy
Co do meritum to nei ma sprawy, stworzcie dopisek a przezrzuce tematy do odpowiedniego dzialu. Sadze ze spokojnei moje zycie moderatorskie bedzi edalej sie toczyc w dziale Pozostale Modele bez Premcy.
Co do meritum to nei ma sprawy, stworzcie dopisek a przezrzuce tematy do odpowiedniego dzialu. Sadze ze spokojnei moje zycie moderatorskie bedzi edalej sie toczyc w dziale Pozostale Modele bez Premcy.
Less roof, more fun
Rozeslalem mailing do grona Moderatorow z prosba o wypowiedz w temacie:
– czy utworzyc dzial Diesli,
– czy moze Diesli i V6,
– czy moze zostawic sprawe na przeniesieniu Premacy?
Na podstawie wypowiedzi zostana podjete kroki.
– czy utworzyc dzial Diesli,
– czy moze Diesli i V6,
– czy moze zostawic sprawe na przeniesieniu Premacy?
Na podstawie wypowiedzi zostana podjete kroki.
kiedyś już opowiadałem się za koncepcją podzielenia warsztatu na działy w zalezności od silników i innych elementów samochodu, wspólnych dla każdego auta. podtrzymuję swoje stanowisko.
jestem za wydzieleniem diesli i v6
jestem za wydzieleniem diesli i v6
Diesel – tak
V6 – nie
Premacy – nie
V6 – nie
Premacy – nie
Ostatnio edytowano 5 lut 2007, 19:23 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderatorzy
Koordynatorzy, Koordynatorzy Forum