Witam panowie, znam to autko jak dobrze kojarzę kiedyś było jednego z naszych forumowiczów.
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-p ... DsxeL.html
Z pewnych źródeł wiem ze ma uszkodzone pierścienie i strasznie ubywa oleju, ktoś probuje sprzedać jako " zaczyna brać olej"
Co można z tym zrobić żeby ktoś się nie wkopał? Wiem ze naprawala została obliczona na 3/4 tys zl znajomy mechanik je diagnozował
Mazda 6 uszkodzona, ktoś próbuje sprzedać jak sprawną
Strona 1 z 1
RasekSky napisał(a):Co można z tym zrobić żeby ktoś się nie wkopał?
Tylko kupić.
Bez przesady, po tym co jest napisane w ogłoszeniu potencjalny kupujący chyba wie czego się spodziewać. A jak ktoś myśli, że doleje ceramizera czy innego cuda i kupuje to jego wybór. Jakby w ogłoszeniu nic nie było by napisane o tym to co innego.
A ty co byś napisał w treści ogłoszenia jakby to było twoje auto?
Grzyby napisał(a):Same pierścienie kosztują 3-4 tys?
mało kto wie że pierścienie to nie wszystko często okazuje się że rowek w tłokach jest wyklepany a cylindry wyszlifowane na lustro i dalej silnik bierze olej.
Neo, ja to wiem doskonale. Dwusuwów narozbierałem się kilka razy. Najwiekszym miał 1000cm3 pojemności I wiem jak po wymianie pierścieni MOŻE nie zmienić się ... kompletnie nic. Zdarzyło się też, że jedynie 2 nowe pierścienie w jednocylindrowcu przywróciły go do zywych i nic więcej nie potrzebował.
Natomiast smieszy mnie jak ktoś – bez rozebrania silnika stawia wyrok "pierścienie do wymiany – 3-4kzł". Bo to zwyczajne wróżenie z fusów.
Natomiast smieszy mnie jak ktoś – bez rozebrania silnika stawia wyrok "pierścienie do wymiany – 3-4kzł". Bo to zwyczajne wróżenie z fusów.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości