Mazda 6 uszkodzona, ktoś próbuje sprzedać jak sprawną

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez RasekSky » 14 gru 2020, 17:44

Witam panowie, znam to autko jak dobrze kojarzę kiedyś było jednego z naszych forumowiczów.

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-p ... DsxeL.html

Z pewnych źródeł wiem ze ma uszkodzone pierścienie i strasznie ubywa oleju, ktoś probuje sprzedać jako " zaczyna brać olej"

Co można z tym zrobić żeby ktoś się nie wkopał? Wiem ze naprawala została obliczona na 3/4 tys zl znajomy mechanik je diagnozował
Początkujący
 
Od: 14 gru 2020, 17:40
Posty: 0
Auto: Mazda 6

Postprzez Kubus88 » 14 gru 2020, 21:28

RasekSky napisał(a):Co można z tym zrobić żeby ktoś się nie wkopał?


Tylko kupić.

Bez przesady, po tym co jest napisane w ogłoszeniu potencjalny kupujący chyba wie czego się spodziewać. A jak ktoś myśli, że doleje ceramizera czy innego cuda i kupuje to jego wybór. Jakby w ogłoszeniu nic nie było by napisane o tym to co innego.

A ty co byś napisał w treści ogłoszenia jakby to było twoje auto?
Forumowicz
 
Od: 30 lip 2019, 20:21
Posty: 132 (4/2)
Skąd: okolice Radomia
Auto: XEDOS9'99

Postprzez RasekSky » 15 gru 2020, 10:14

Ze auto ma uszkodzone pierścienie;)
Początkujący
 
Od: 14 gru 2020, 17:40
Posty: 0
Auto: Mazda 6

Postprzez Grzyby » 27 gru 2020, 13:43

Same pierścienie kosztują 3-4 tys? <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Neonixos666 » 27 gru 2020, 18:22

Grzyby napisał(a):Same pierścienie kosztują 3-4 tys? <lol>


mało kto wie że pierścienie to nie wszystko często okazuje się że rowek w tłokach jest wyklepany a cylindry wyszlifowane na lustro i dalej silnik bierze olej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Grzyby » 8 sty 2021, 21:04

Neo, ja to wiem doskonale. Dwusuwów narozbierałem się kilka razy. Najwiekszym miał 1000cm3 pojemności :P I wiem jak po wymianie pierścieni MOŻE nie zmienić się ... kompletnie nic. Zdarzyło się też, że jedynie 2 nowe pierścienie w jednocylindrowcu przywróciły go do zywych i nic więcej nie potrzebował.

Natomiast smieszy mnie jak ktoś – bez rozebrania silnika stawia wyrok "pierścienie do wymiany – 3-4kzł". Bo to zwyczajne wróżenie z fusów.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park