Strona 239 z 1880

PostNapisane: 13 cze 2018, 13:38
przez brii
Pianki to zazwyczaj PUR, PIR ma trochę lepsze właściwości i zazwyczaj jest w płytach. Piana PUR i tak jest dużo lepsza niż wełna a do tego "montaż" nieco szybszy :)

PostNapisane: 13 cze 2018, 14:40
przez loockas
nemi napisał(a):ale tarcze mi biją podczas jazdy. Chyba zrobię przód i tył od razu, nie będę czekał aż łożyska się spitolą.


Sprawdź wcześniej piasty, bo może się okazać po wymianie tarcz, że nic to nie dało.

Re: Czateria... 2018

PostNapisane: 13 cze 2018, 14:57
przez nemi
Tarcze czuję przy hamowaniu, więc prawdopodobnie może być właśnie to.

Trochę pojeżdżę i się okaże, że spokojnie bym sobie raty leasingowe płacił zamiast jeździć czymś tak starym ;)

PostNapisane: 13 cze 2018, 14:59
przez aLechu
brii napisał(a):Pianki to zazwyczaj PUR, PIR ma trochę lepsze właściwości i zazwyczaj jest w płytach. Piana PUR i tak jest dużo lepsza niż wełna a do tego "montaż" nieco szybszy :)

Na dachy w większości stosuje się otwartokomórkowe, bo oddychają i przepuszczają parę. Zamkniętokomórkowe stosuje się pod posadzki. :)

Re: Czateria... 2018

PostNapisane: 13 cze 2018, 15:01
przez brii
Zamkniętokomórkowy również stosuje się pod dachem ale trzeba pamiętać o sprawnej wentylacji. Zamkniętokomórkowe mają dodatkową zaletę jeśli idzie o dachy (która mam nadzieję nigdy nikomu się nie przyda) – większa ognioodporność.

PostNapisane: 13 cze 2018, 15:15
przez aLechu
Na dach w postaci płyt – tylko hardkorowiec z grubym portfelem psikałby zamkniętokomórkową na dach. W porównaniu z otwartą to koszt około 4 razy większy. W trakcie budowy 10 cm na posadzkę było około 100zł/m2 a otwarta 60zł/m2 ale przy grubości 25 cm.
Płyty z zamkniętej w alu folii dawałem pod posadzkę :)

PostNapisane: 13 cze 2018, 15:20
przez loockas
nemi napisał(a):Tarcze czuję przy hamowaniu, więc prawdopodobnie może być właśnie to.


A tarcze są na czym? :P Na piastach. U mnie biło przy hamowaniu i podczas jazdy pow 130... Po wymianie tarcz przestało bić przy hamowaniu, ale dalej bije pow 130. Chociaż biciem bym tego nie nazwał, delikatne wibracje... Na razie mi się nie chce z tym pierniczyć :P Z resztą powyżej 140 przestaje :P

nemi napisał(a):Trochę pojeżdżę i się okaże, że spokojnie bym sobie raty leasingowe płacił zamiast jeździć czymś tak starym


Tylko, że rata leasingowa za coś równie fajnego (uważam, ze ta bunia to fajne auto) nie będzie wynosiła kilku stówek.

PostNapisane: 13 cze 2018, 15:29
przez nemi
loockas napisał(a):Tylko, że rata leasingowa za coś równie fajnego (uważam, ze ta bunia to fajne auto) nie będzie wynosiła kilku stówek.

Dlatego dałem ";)"
Myślałem o tej ofercie opla, którą podrzuciłeś jakiś czas temu.


Właśnie odsłuchuję nagrania z auta – ile k*rw leci, to masakra <czarodziej>

PostNapisane: 13 cze 2018, 15:35
przez loockas
nemi napisał(a):Myślałem o tej ofercie opla, którą podrzuciłeś jakiś czas temu.


Ja doszedłem do wniosku, że jednak chce auto na własność :P

nemi napisał(a):Właśnie odsłuchuję nagrania z auta – ile k*rw leci, to masakra


Bez jaj. Zostawiłeś nagrywacz? :D

PostNapisane: 13 cze 2018, 15:41
przez nemi
"Tyne hamulce są pop**lone. Tak mi się wydaje, jak k**rwa go... bo kierownica /ciężko zrozumieć/. Tak przy 140 zaczyna trząść, jak dotykasz hamulca to podskakuje"
"No to ch*j. On i tak hamulców nie będzie robił, bo nie ma pieniędzy" (strategicznie powiedziałem, że po wypłacie się zgłoszę, żeby nie chcieli mnie naciągać, bo będę niechętny)

loockas napisał(a):Bez jaj. Zostawiłeś nagrywacz?

Tak, ale ciężko umieścić kamerkę w dobrym miejscu, żeby nie było widać – mam dźwięk i widok na oświetlenie wewnętrzne :P.
Po ostatniej wizycie nie byłem pewien, co oni robią z tym samochodem i chciałem sprawdzić <czarodziej>

Dopisano 13 cze 2018 15:43:

loockas napisał(a):Ja doszedłem do wniosku, że jednak chce auto na własność

Ja jedno też ;)

PostNapisane: 13 cze 2018, 15:48
przez loockas
Mistrz! :)

PostNapisane: 13 cze 2018, 16:01
przez nemi
Taki dźwięk generuje to żelastwo z przodu, za kierownicą pan Paweł:


;)

Re: Czateria... 2018

PostNapisane: 13 cze 2018, 16:14
przez Neonixos666
W końcu ktoś to przedmuchał dobrze <lol>

PostNapisane: 13 cze 2018, 17:15
przez loockas
Fajnie, nawet nie brzmi jak dyszel :)

Re: Czateria... 2018

PostNapisane: 13 cze 2018, 17:55
przez nemi
...i nie jedzie jak typowy diesel. Rozpoczyna walkę od jakichś tam obrotów i ciągnie w zasadzie do końca, wkręcając się dość szybko na obroty.
W dieslach, z którymi miałem do czynienia samochód ciągnął, a powyżej jakichś obrotów już tylko zwiększał hałas. Naprawdę fajne autko, pomijając aspekt ile rzeczy może się zesrać.

Nie wiem czy robić hamulce przód i tył czy tylko tył za radą pana Pawła... Pewnie z 700 bym musiał dorzucić do interesu, albo więcej jeśli wezmę nawiercane. Hmmmmm....
Raczej diagnozy do tej pory były trafne.

Re: Czateria... 2018

PostNapisane: 13 cze 2018, 18:05
przez Neonixos666
nie bierz żadnych nawiercanych cudów, załóż dobrej marki i nie kombinuj, do cywilnej jazd wystarczą.

Re: Czateria... 2018

PostNapisane: 13 cze 2018, 18:18
przez nemi
Tył za ATE to trochę ponad 500, rotinger trochę tańsze. Biere rotingera z klockami ATE.

Przód już wezmę bez kompromisów, ale rzeczywiście gładkie bez kombinacji.

Re: Czateria... 2018

PostNapisane: 13 cze 2018, 18:34
przez JohnnyB
Nie słyszałem wcześniej o tych Rotingerach, ciekawe jak to śmiga....sam niedługo będę musiał wymienić w Volvo wiec może wrzucę nawiercane :D

Re: Czateria... 2018

PostNapisane: 13 cze 2018, 18:42
przez nemi
Nasz kolega z klubu mazdy sprzedaje i chciałem sensowne, żeby dawały radę przy pałowanku od czasu do czasu ;). Takie mi wybrał.

PostNapisane: 13 cze 2018, 18:44
przez Neonixos666
nemi napisał(a):żeby dawały radę przy pałowanku od czasu do czasu .


<lol> jedziesz na Poznań? :P