Napisane: 13 cze 2018, 13:38
Pianki to zazwyczaj PUR, PIR ma trochę lepsze właściwości i zazwyczaj jest w płytach. Piana PUR i tak jest dużo lepsza niż wełna a do tego "montaż" nieco szybszy
nemi napisał(a):ale tarcze mi biją podczas jazdy. Chyba zrobię przód i tył od razu, nie będę czekał aż łożyska się spitolą.
brii napisał(a):Pianki to zazwyczaj PUR, PIR ma trochę lepsze właściwości i zazwyczaj jest w płytach. Piana PUR i tak jest dużo lepsza niż wełna a do tego "montaż" nieco szybszy
nemi napisał(a):Tarcze czuję przy hamowaniu, więc prawdopodobnie może być właśnie to.
nemi napisał(a):Trochę pojeżdżę i się okaże, że spokojnie bym sobie raty leasingowe płacił zamiast jeździć czymś tak starym
loockas napisał(a):Tylko, że rata leasingowa za coś równie fajnego (uważam, ze ta bunia to fajne auto) nie będzie wynosiła kilku stówek.
nemi napisał(a):Myślałem o tej ofercie opla, którą podrzuciłeś jakiś czas temu.
nemi napisał(a):Właśnie odsłuchuję nagrania z auta – ile k*rw leci, to masakra
loockas napisał(a):Bez jaj. Zostawiłeś nagrywacz?
loockas napisał(a):Ja doszedłem do wniosku, że jednak chce auto na własność
nemi napisał(a):żeby dawały radę przy pałowanku od czasu do czasu .