Strona 225 z 1881

PostNapisane: 8 cze 2018, 17:35
przez Neonixos666
marcinowozniako napisał(a):To komplement? Mógłbym to wszystko ładnie pouporządkowywać u siebie w temacie bo dane mam tylko wrzucone tak na odpierdziel bo mało kogo takie coś interesuje. Ale generalnie to wszystko zależy od konkretnego silnika i stanu w jakim on jest


Fajnie że masz pasje i próbujesz różnych modów żeby polepszyć osiągi potencjalnie mało rozwojowego silnika (tak czytam forum), obaliłeś trochę kult KL-ZE, grzebiesz przy własnym aucie lepsze to niż stanie pod sklepem z browarem. Jednak musisz zmienić podejście do tej motoryzacji sam pamiętam mój start na 1/4 Mili w Rykach gdzie nie dawałem sobie szans z potencjalnie mocniejszymi autami a jednak zająłem pierwsze miejsce. Nie wynik a sama możliwość polatania była dla mnie mega frajdą i po dziś dzień jestem za to wdzięczny. Zmień podejście a będzie Ci to sprawiać jeszcze większą przyjemność. <spoko>

PostNapisane: 8 cze 2018, 17:41
przez loockas
Nie mam. Pierwszych sesje nie nagrywałem, bo miałem tylko dwie baterie. Wyprzedzałeś mnie częściej, bo od 3 sesji przyjałem taktykę ravo. Puszczałem wszystkich na rozgrzewającym okrążeniu i jeździłem potem po pustym torze :)

PostNapisane: 8 cze 2018, 17:45
przez marcinowozniako
Neonixos666 napisał(a):potencjalnie mało rozwojowego silnika


To to chyba jest największy bullshit ever. Serio, dolot wydech dobry dobór ecu +30KM to to jest mało rozwojowy? Problemem który jest u nas w Polsce to chyba znaleźć zdrowy silnik który nie jest zajechany i z głową go pomodzić. Zresztą już udało mi się podnieść moc nie tylko w moim silniku ale również w paru innych Klach na forum, nie tak spektakularnie jak u mnie ale jednak. W USA z klze wyciągają po 230-240KM N/A i to bez grubej rzeźby, to jest mozliwe ale trzeba wiedzieć jak.

Neonixos666 napisał(a):obaliłeś trochę kult KL-ZE,


Nie, to jest niemożliwe, ludzie nadal chcą mieć te 200KM u siebie w aucie!!!! <lol> <czarodziej> A to że wychodzi zazwyczaj 170-180 to juz inna kwestia :D Ale fakt staram sie bo coraz bardziej widzę że to KLDE został sztucznie wykastrowany a nie klze podrasowany, chociaż prawda leży po środku.


Neonixos666 napisał(a):Jednak musisz zmienić podejście do tej motoryzacji


Co masz na myśli? :D

Neonixos666 napisał(a):Nie wynik a sama możliwość polatania była dla mnie mega frajdą i po dziś dzień jestem za to wdzięczny. Zmień podejście a będzie Ci to sprawiać jeszcze większą przyjemność. <spoko>


Ale mi to sprawia przyjemność więc czemu mam się nie podzielić swoją wiedzą i właśnie tą przyjemnością tutaj na forum?

loockas napisał(a):Wyprzedzałeś mnie częściej, bo od 3 sesji przyjałem taktykę ravo.


To nie ja ;)

loockas napisał(a): Puszczałem wszystkich na rozgrzewającym okrążeniu i jeździłem potem po pustym torze :)


Osz skurczybyk, Strategiczne :D <lol>

PostNapisane: 8 cze 2018, 17:52
przez onyx
marcinowozniako napisał(a):Czyli pewnie ten 2012-2013 to były ostatnie lata setupu N/A czy wtedy też już ganiałeś w turbo?


Na tamten czas było turbo ok. 280-300hp. Nissan ma dość długie seryjne skrzynie. Łączenie z nimi mocnego NA, nie daje spektakularnych wyników, chyba że się zdejmie 200kg z budy – na tamten czas nie było takich planów. Auto było użytkowane na co dzień.

marcinowozniako napisał(a):A tak BTW masz loockas jakies media z tej chaotycznej jazdy? Chętnie popatrze, a z tego co pamiętam to tylko raz Ciebie wyprzedzałem. W drugiej sesji. :|


Twoje filmiki z wnętrza to odzwierciedlały. Jechałeś swoje bez oglądania się na innych – niektórzy nie mieli obeznania z obiektem, często byli pierwszy raz. A ty poprostu bezkrytycznie p!zdowales jak oszołom... <faja>

PostNapisane: 8 cze 2018, 17:53
przez loockas
Neonixos666 napisał(a):obaliłeś trochę kult KL-ZE


Tylko, że kult KL-ZE to było ok 8-10 lat temu. Wtedy było zdecydowanie inne podejście i inne samochody. Samo -ZE dodawało pikanterii, bo wszyscy się lansowali stylem JDM. A 170-200km to była imponująca moc na miarę supercarów. Teraz 200km mają auta po bułki w segmencie B :)

Nie mniej, też gratuluję samozaparcia i chęci dłubania w czymś co w zasadzie znika w zapomnienie.

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:03
przez marcinowozniako
onyx napisał(a):Na tamten czas było turbo ok. 280-300hp. Nissan ma dość długie seryjne skrzynie. Łączenie z nimi mocnego NA, nie daje spektakularnych wyników, chyba że się zdejmie 200kg z budy – na tamten czas nie było takich planów. Auto było użytkowane na co dzień.


A takie auto jak Sunny Gti czy pulsar gti-r też mają długie skrzynie? Zdaje się że to były auta które miały być szybkie.

onyx napisał(a):
Twoje filmiki z wnętrza to odzwierciedlały. Jechałeś swoje bez oglądania się na innych – niektórzy nie mieli obeznania z obiektem, często byli pierwszy raz. A ty poprostu bezkrytycznie p!zdowales jak oszołom... <faja>


Ty, a to jest ciekawe bo nawet wsiadł ze mną instruktor z Toru przejechałem kawałek jak oszołom, i jedyne co powiedział że spokojnie 2 minuty złamie, na jednym zakręcie powiedział że brałby go szerzej i na tym sie skończyło. :|

loockas napisał(a):Tylko, że kult KL-ZE to było ok 8-10 lat temu



Nadal jest, wtedy to był szał, ale kult trwa cały czas.

loockas napisał(a):Nie mniej, też gratuluję samozaparcia i chęci dłubania w czymś co w zasadzie znika w zapomnienie.


O widzicie, i o takie coś właśnie chodzi, pokazać że się da i że z tych zarówno silników jak i aut, można coś fajnego wykrzesać, bo akurat V6 brzmi naprawdę spoko ;)

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:09
przez loockas
marcinowozniako napisał(a):Nadal jest, wtedy to był szał, ale kult trwa cały czas.


Chyba w jakimś małym gronie fanatyków aut lat 90 :) Dla większości te auta poszły dawno w zapomnienie. Ja MX-3 kupiłem w 2007 i już wtedy było to 15 letnie auto :P

Sporo się pozmieniało. Wtedy na zlotach dominowały auta za ok 5-10k.

Kurde, napisałem MX-3. Onyx nie bij :)

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:18
przez marcinowozniako
loockas napisał(a):Chyba w jakimś małym gronie fanatyków aut lat 90 :)


No tak, ale nawet jak ktoś mnie zaczepi na ulicy i coś tam wie na temat tych silników, to klze klze? :D

loockas napisał(a):Dla większości te auta poszły dawno w zapomnienie.

Stać to kupują nowsze, mało jest ludzi których stać na nowe a kupują takie starsze bo np mają takie hobby.



loockas napisał(a):Sporo się pozmieniało. Wtedy na zlotach dominowały auta za ok 5-10k.


No słuchaj, nie każdy jest w klubie od dobrych kilkunastu lat więc wiesz, wy poszliście do przodu i auta też.

loockas napisał(a):Onyx nie bij :)


<jupi> Hahaha, Pomidor <lol>

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:19
przez JohnnyB
PeKa napisał(a):
JohnnyB napisał(a): żona śmiga na bal gimnazjalny.....:/

Nie sądziłem, że masz taką młodą żonę <lol>


Zasiedziała się w tym ginazjum już z 12 lat :) jak nie więcej :P.

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:24
przez Neonixos666
JohnnyB napisał(a):Zasiedziała się w tym ginazjum już z 12 lat jak nie więcej .


Znam taką która nie skończyła gimnazjum <lol>

Re: Czateria... 2018

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:24
przez Beny
Dobra mam kla w zdrowej serii co to trzeba zrobić bo też chce 30kunia więcej :D Tylko nie pisać zmień auto bo to jest jeszcze dobre. Za rok 20lat kończy <czarodziej>

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:27
przez JohnnyB
Wstaw turbo :P.

Moja też nie skończyła :P

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:28
przez Neonixos666
Beny napisał(a):Dobra mam kla w zdrowej serii co to trzeba zrobić bo też chce 30kunia więcej


Kup syfon do bitej śmietany i naboje z podtlenkiem azotu, podłączasz wężyk do rury dolotowej i do syfonu. Wciskasz gaz do dechy i przyciskasz cyfon <lol>

Re: Czateria... 2018

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:28
przez Szymon
-Puk puk.
-Kto tam?
-Wydech :-P

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:39
przez marcinowozniako
Beny napisał(a):Dobra mam kla w zdrowej serii


Ta? A zmierzona ta seria na hamowni albo chociaż pomiar kompresji? W twoim przypadku to nie będzie takie proste jak w moim ale na pewno trochę Koni się powinno dodać :D

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:45
przez onyx
marcinowozniako napisał(a): onyx napisał(a):

Twoje filmiki z wnętrza to odzwierciedlały. Jechałeś swoje bez oglądania się na innych – niektórzy nie mieli obeznania z obiektem, często byli pierwszy raz. A ty poprostu bezkrytycznie p!zdowales jak oszołom... <faja>



Ty, a to jest ciekawe bo nawet wsiadł ze mną instruktor z Toru przejechałem kawałek jak oszołom, i jedyne co powiedział że spokojnie 2 minuty złamie, na jednym zakręcie powiedział że brałby go szerzej i na tym sie skończyło. :|


Instruktor oceniał chyba nitkę toru jaką obrałeś a nie inne aspekty...
Tak sunny też nie ma zbyt krótkiej skrzyni, Gti-r to czterołap – inna para kaloszy. Porównuje oczywiście do Hond i BMW w maździe też wg mnie nie są krótkie.
BTW, czy Tobie trzeba wszystko jak na tacy?? :) Masz internet jak widać – porównaj sobie FD i przełożenia. Znowu tylko MX i Kałel – do czego to dochodzi :) Znajdź jakąś dziewczynę <lol>

Proszę o niezaśmiecanie czaterii, bo będę musiał wezwać straż piekła żeby przeniosła ten offtop do działu tuning, czy tam inne wolne rozmówki na temat kałela i pałowania :)

Obrazek

loockas napisał(a):Kurde, napisałem MX-3. Onyx nie bij :)


Jade Ci wp!erdol!c <serduszka>

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:51
przez JohnnyB
Szymon napisał(a):-Puk puk.
-Kto tam?
-Wydech :-P


Meganka ?

PostNapisane: 8 cze 2018, 18:57
przez Szymon
Oczywiście :-D

Po uderzeniu w tył rura się wygięła i wtargnęła do środka. Podłoga oczywiście jest plastikowa.

Dalszy odcinek rury opiera się o ten plastik, więc pierdziele, nie jadę tym. Temperatura może zrobić trochę ognia :-P

PostNapisane: 8 cze 2018, 19:01
przez marcinowozniako
onyx napisał(a): A ty poprostu bezkrytycznie p!zdowales jak oszołom...


W sumie, trochę to dziwnie brzmi. Przyjechać na tor i jechać jak po bułki. <co?>

onyx napisał(a):Instruktor oceniał chyba nitkę toru jaką obrałeś a nie inne aspekty...


A co miał jeszcze oceniać? Przecież to jest niemal najważniejsze, w tej zabawie. No fakt, mam wrażenie że jak ktoś zmienia biegi szybciej niż wy i minimalnie później hamuje to już jedzie jak oszołom. <co?>

onyx napisał(a):BTW, czy Tobie trzeba wszystko jak na tacy?? Masz internet jak widać – porównaj sobie FD i przełożenia.


Majster, ciekawe podejście masz. Mówię nie chcesz nie mów utnij krótkim tekstem tak żebym nie musiał ciągnąć za język, myślałem że rozmawiamy ale widzę że wygląda to trochę inaczej. W internecie jest tyle gówna i syfu że czasem lepiej dostać od kogoś pewne info z ręki niż przebijać się przez różne dziwne posty na forach itp itd.

onyx napisał(a):Proszę o niezaśmiecanie czaterii, bo będę musiał wezwać straż piekła żeby przeniosła ten offtop do działu tuning, czy tam inne wolne rozmówki na temat kałela i pałowania


Matko bosko, co to się wyprawia że na forum o tematyce motoryzacyjnej w dziale HydePark nie można sobie o takich rzeczach popisać. Zaczynam tracić w was wiarę i dochodzić do bardzo smutnej konkluzji.

[Usunięte]

PostNapisane: 8 cze 2018, 19:03
przez Szymon
PostTen post został usunięty przez Szymon 8 cze 2018, 19:05.