nemi napisał(a):Może musisz wziąć na testy konkretny model, może jest to jakoś fajnie rozwiązane i nie będzie tak źle?
Musze usiąść, poczytam i później ewentualnie testy. Tak jak JohnnyB rozważam tez ewentualny import bo właśnie nie wiem jak się zapatrywać na zakup diesla w perspektywie kolejnych kilku lat. Z drugiej strony podejrzewam diesle tak szybko nie wypadną z obiegu ale parcie na elektryki jest. Tu w LUX jeździ już tego całkiem sporo, coraz więcej modeli na rynku, do tego dopłaty rzędu 8k€ ale dla nas rodzinny na baterie jeszcze tego nie widzę.
W sobotę kolejna jazda ponad 1kkm i klocek sprawdza się świetnie
Moze to kryzys wieku średniego ale coraz bardziej przekonuje się ze zmiana na np dużego SUVa mija się z celem
. Wygodny, przestrzeń dla pasażerów bezkonkurencyjna, nie muszę myśleć czy jedna walizka więcej zmieści się lub trzeba kombinować.
Znajmy ma właśnie paracie na zmianę Alhambry na XC90 tylko w specyfikacji jaka chce jest to 75-80K, rozgląda się za jakaś tańsza alternatywa, testował ostatnio nowa Kia Sorento w wersji PHEV, na silniku elektrycznym bajka ale na benzynie przy prędkościach 120+ ten 1.6 już średnio daje rade. Czeka na test w wersji diesel i jazdę nowym SantaFe ale chyba pójdzie w jakaś roczna używkę.
A tak taki off top, z tymi obostrzeniami i wymogiem testów w sobotę jechaliśmy przez Niemcy, Francję, Szwajcarię i Włochy i na zdanej z granic nikt nic nie kontrolował, jedynie w Szwajcarii trzeba było się zatrzymać i kupić winietę ale żeby pytali o testy czy cel podroży to nikt nie jest tym zainteresowany. 250€ ekstra do wakacji, biznes na tym jest niezły.