Strona 1046 z 1880

PostNapisane: 21 wrz 2020, 15:37
przez Grzyby
brii napisał(a):Ja tam miałem 2 pojazdy z silnikami 3 cylindrowymi

Ja w sumie dwóch trzycylindrowców nie miałem, ale jednego sześcio już tak. Liczy się? <lol>

PostNapisane: 21 wrz 2020, 16:33
przez TheMonster
Matematyka mówi jasno:
2x3 = 1x6

Liczy się :P

Re: Czateria... 2020

PostNapisane: 21 wrz 2020, 16:46
przez Neonixos666
i jak ktoś miał 3 x 126p to też się liczy bo 3x2=6 <lol>

PostNapisane: 21 wrz 2020, 18:43
przez zadra
brii napisał(a):Ja tam miałem 2 pojazdy z silnikami 3 cylindrowymi zanim to było modne – dobre były, nawet bardzo :D


Stawiam na Tico albo Matiz..
Dobre bo polskie.... :P

Re: Czateria... 2020

PostNapisane: 21 wrz 2020, 19:28
przez Neonixos666
albo miał Ursusa C-360-3P z 3 cylindrowym silnikiem Perkinsa <lol>

Re: Czateria... 2020

PostNapisane: 21 wrz 2020, 22:40
przez Gib
albo jakiś motór chyba Triumph

PostNapisane: 21 wrz 2020, 22:55
przez JohnnyB
3 cylindrowca brak, ale było 3x 5 cylindrów :D.

Re: Czateria... 2020

PostNapisane: 21 wrz 2020, 23:38
przez Krzemol
Jutro będzie padać... :D

PostNapisane: 21 wrz 2020, 23:40
przez Neonixos666
JohnnyB napisał(a):3 cylindrowca brak, ale było 3x 5 cylindrów :D.


Widzisz to tak jak byś miał 5 BMW po 3cyl. <lol>

PostNapisane: 22 wrz 2020, 00:07
przez zadra
Neonixos666 napisał(a):
JohnnyB napisał(a):3 cylindrowca brak, ale było 3x 5 cylindrów :D.


Widzisz to tak jak byś miał 5 BMW po 3cyl. <lol>


Albo 15-cie WUeSeK... <lol>

PostNapisane: 22 wrz 2020, 08:51
przez brii
zadra napisał(a):Stawiam na Tico albo Matiz..

Gib napisał(a):albo jakiś motór chyba Triumph

Widać, że znawcy motoryzacji – dwa strzały i celne ;)

zadra napisał(a):Dobre bo polskie....

Miałem egzemplarz jeden z pierwszych – jeszcze z importu z Korei :P Może dlatego nie rdzewiał ;)
Jak ten silnik w Tico się kręcił – jak porąbany, odcinki chyba nie posiadał <rotfl>
A brzmienie kiedy na dwójce dochodził do 80km/h <serduszka>

Triupmh Daytona 675 – to był fajny sprzęt a ten silnik <serduszka> w klasie 600 chyba lepszego nie było. Jeśli tak mają wyglądać 3 cylindry w samochodach to ja nie ma nic przeciw ;)

Neonixos666 napisał(a):albo miał Ursusa C-360-3P z 3 cylindrowym silnikiem Perkinsa

Marzenie – nędzne dwa cylindry w C330 pałowałem ;)

Re: Czateria... 2020

PostNapisane: 22 wrz 2020, 12:14
przez Dominator
Właśnie sprzedalem peugeota.. jest mi przykro wam powiem. Bo poza skurwiala skrzynia wszystko w tym aucie było co najmniej poprawne.

PostNapisane: 22 wrz 2020, 16:27
przez radzi89
Dominator napisał(a):Ciekawe czy BMW wreszcie sobie przypomniało jak robi się trwale silniki. Bo ostatnie lata to jakieś marne mieli. Ja tam do silników 3 cylindrowych nie mam większych zastrzeżeń, byle były montowane w zwykłych dupowozach i były trwale :P


Kolega właśnie w swoim 530d strzelił symboliczne 500 tysięcy. Póki co bez żadnej awarii, jedynie wymiana rozrządu i eksploatacja :)

Re: Czateria... 2020

PostNapisane: 22 wrz 2020, 16:37
przez Neonixos666
3.0 od BMW bo jeden z najlepszych diesli na rynku

Re: Czateria... 2020

PostNapisane: 22 wrz 2020, 16:58
przez Dominator
Więcej silników to tam chyba nie było o których ludzie by mówili superlatywach. W "piątce" na serii E60 jeszcze 2.5 benzyna na pośrednim wtrysku była ok, później sporo kupy. Dlatego jestem ciekawy jak się maja te ostatnie konstrukcje po 2015 roku..
Do teraz nie mogę wyjść z podziwu jak można było nie montować bagnetu od oleju w niektórych silnikach, zresztą audi też wpadło na taki pomysł..

PostNapisane: 22 wrz 2020, 17:09
przez radzi89
Prawdę mówiąc chyba żadna narka Premium nie ma bagnetu w silniku. Mercedes Iuz od 1998 roku nie dawał bagnetów w S klasie. 3.0 benzyna tez jest Ok, problematyczna była chyba jedynie 4,4. Do tego temat panewek w M power.

Re: Czateria... 2020

PostNapisane: 22 wrz 2020, 17:35
przez Neonixos666
Poza tym te 3.0 D jest bardzo podatne na tuning i zrobienie ponad 300 KM nie robi wrażenia na tym motorze.

Re: Czateria... 2020

PostNapisane: 22 wrz 2020, 17:42
przez brii
M50d to ten sam silnik wiec potencjał podkręcania slabszych wersji jest baaaardzo duzy.

PostNapisane: 22 wrz 2020, 17:51
przez Neonixos666
brii napisał(a):M50d


Kurła ale to ma moc

,,przy 1000 obr./min silnik osiąga 450 Nm, maksimum 760 Nm jest dostępne w zakresie 2000-3000 obr./min. Moc szczytuje przy 4400"

Re: Czateria... 2020

PostNapisane: 22 wrz 2020, 18:54
przez Dominator
Wszystko pięknie ale ile tych M50d jeździ po ulicy. Najczęściej stosowane to te do pojemności 2l, to ich trwałość jest kluczowa do postrzegania firmy. Bo te swoje "premium" wypadalo by udowodnić.