Czateria... 2018

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez piotear » 31 sie 2019, 00:30

Tak, to była naprawa po lipcowej kolizji w ASO Matsuoka Lublin. Już zgłoszone do MMPOL, wraz z opisem całej sytuacji odbioru auta. Otrzymałem odpowiedź, że w pon się ze mną skontaktują. Mam nadzieję, że będzie ostry atak ze strony centrali.
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2017, 11:23
Posty: 214 (5/7)
Auto: Mazda 3 BN 2017 Red Soul

Postprzez Beny » 31 sie 2019, 07:29

loockas napisał(a):Miłe spotkanie z Benym w kolejce w markecie :P Faktycznie uświadomiłeś mnie, że masz do tej galerii bliżej niż ja :)
ja wiem czy blizej z 10km,ale chwile sie zastanawiales czy ja to ja,zreszta ja tez :P
Dojechales juz :D
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 15:22
Posty: 8217 (63/59)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez loockas » 31 sie 2019, 21:20

Beny napisał(a):Dojechales juz


Tak, ale trochę mi zeszło... z pauzami (których trochę było, bo to siusiu, to tamto etc) wyszło chyba 14h. Moja teoria, że wszyscy będą wracać a ja jechać się trochę rozminęła... tzn miałem rację, bo większość wracała ale nie wpadłem na to, że np Włosi będą wracać w tym samym kierunku co ja jechać :P I tak autostrada w Słowenii do Triestu zawalona makaronami, którzy w połączeniu z Rumunami tworzą naprawdę ciekawą mieszankę na drogach... No i w końcu się doigrali i zablokowali autostradę na jakiś czas, bo się komuś stuknęło :/

IMG_0030.jpg


nemi, faktycznie odprawa graniczna jest ciekawa. Nawet nie zdążyłem się zatrzymać. Pomachałem tylko pani celnik dowodami. Myślę, że na kartę rodzinka z biedronki też bym przejechał granicę. Mimo wszystko to kolejny korek, którego nie przewidziałem (jakieś 20-25 minut).

Na pocieszenie, Ioniq nie zawiódł :)

IMG_0028.jpg


Na miejsce dojechałem na paliwie z polski :)

IMG_0031.jpg
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10167 (326/636)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno
M365

Postprzez Beny » 31 sie 2019, 21:34

A to nie pojechales rodzinnym minivaem ?
Temperatury widze jak w Pl :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 15:22
Posty: 8217 (63/59)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez loockas » 31 sie 2019, 21:36

Jakoś nie miałem zaufania <lol>
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10167 (326/636)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno
M365

Postprzez Neonixos666 » 31 sie 2019, 21:45

loockas napisał(a):Jakoś nie miałem zaufania <lol>


No wiesz, teraz to obraziłeś Renatę mnie tylko raz zawiodła jak przewód pękł od nagrzewnicy a poza tym to lać i jechać. Zero wdzięczności :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8232 (26/170)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III R9M

Postprzez Beny » 31 sie 2019, 21:46

<lol>
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 15:22
Posty: 8217 (63/59)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez loockas » 31 sie 2019, 21:50

Tak poważnie, to A/T mnie rozleniwiło. Ioniq jest mniejszy, ale jest po prostu wygodniejszy w podróży. A/T, całkiem sensowna nawigacja, multimedia (w Scenicu nawet USB nie mam), no i jednak roczne auto budzi większe przekonanie do podróży niż 10 letnie :) Warunek był taki, że jeżeli się spakujemy do Ioniqa bez problemu, to nim jedziemy. Udało się, bez dopychania :)

IMG_0025.jpg
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10167 (326/636)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno
M365

Postprzez Neonixos666 » 31 sie 2019, 21:54

Żarty żartami ale ja też bym pojechał nowym autem bo zawsze to pewniejsze rozwiązanie, a na forum scenica jest parę tematów o tym 1.4T które świadczą o tym że jest to silnik w którym może zdarzyć się sporo. :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8232 (26/170)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III R9M

Postprzez loockas » 31 sie 2019, 21:58

Jak na razie pali i jeździ. Z dziwnych rzeczy, to padł mi akumulator przy 30+ stopniowych upałach w lipcu :) Scenik i tak będzie miał u nas co robić, bo małżonce potrzebne duże auto do pracy.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10167 (326/636)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno
M365

Postprzez Krzemol » 31 sie 2019, 22:36

W Maździe też zdechł no ale ja się do tego przyczyniłem bo lampkę zostawiłem i wyssała go do zera... Po naładowaniu pochodził trzy dni i kaplica.
Suzuki Swift MK4 GLX 1.0 53KM '99r (05.2012 – 05.2014)
Suzuki Swift MK4 GLX 1.3 68KM '99r (05.2014 – 09.2016)
Alfa Romeo 166 Q2 3.2 V6 240KM '04r (09.2016)
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 75KM '00r (01.2018 – 08.2018)
Mazda5 CR 2.0 143KM '06r (05.2018)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 22:11
Posty: 1480 (217/68)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo 166 Q2 3.2 V6 240KM '04r
Mazda5 CR 2.0 143KM '06r

Postprzez Neonixos666 » 31 sie 2019, 23:08

loockas napisał(a):Jak na razie pali i jeździ. Z dziwnych rzeczy, to padł mi akumulator przy 30+ stopniowych upałach w lipcu :) Scenik i tak będzie miał u nas co robić, bo małżonce potrzebne duże auto do pracy.


byt wysoka temp też nie jest dobra dla akumulatora, chyba nawet ma nawiew z przodu. Ogólnie to mam dylemat co do łańcucha bo wiem że wieczny nie jest a już prawie 200 tyś ma.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8232 (26/170)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III R9M

Postprzez Dominator » 31 sie 2019, 23:24

Widzę Łukasz że ładne spalanie. Mój diesel przy licznikowych 130 to jakiś litr więcej. Do jakiej miejscowości Cię zawiało? Mi zabrakło 100 km zasięgu na zbiorniku ale jestem zadowolony z puga. Rozważam chipa ale chcę zmienic za ok 2 lata i nie wiem czy jest sens. Kurcze mam jedno dziecko a bagażnik był bardziej zapełniony;)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4740 (62/75)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: 323C B3,626 GF FS, MX-6 KL, J.Stype AJ-byly
Vtec – jest
Gnojowóz 308SW T7

Postprzez Neonixos666 » 1 wrz 2019, 11:35

Dominator napisał(a):Widzę Łukasz że ładne spalanie. Mój diesel przy licznikowych 130 to jakiś litr więcej.


tam obok to średnia a nie aktualne spalanie, patrząc na pasek to pewnie z ponad 6 litrów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 8232 (26/170)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III R9M

Postprzez loockas » 1 wrz 2019, 13:15

Tak, to średnie. Tempomat zawsze ustawiałem na max dopuszczalna i jechałem tak jak mi auta przede mną pozwalały czyli zwykle ok 10km mniej. A ze wszędzie poza Słowenią kultura jazdy jest na wysokim poziomie, to i płynności jazdy lepsza. Żadnego ekodrajwingu nie uprawiałem :)

Dominator, Istria – Fazana. Czyli dość blisko bo prawie 1kkm.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10167 (326/636)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno
M365

Postprzez nemi » 1 wrz 2019, 14:45

Jak ja bym chciał mieć tak blisko do Chorwacji :)

Spalanie zacne, chciałbym takie :)
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 13:20
Posty: 7305 (161/367)
Skąd: Warszawa

Postprzez loockas » 1 wrz 2019, 15:22

Z Warszawy na południe jest całkiem dobra droga :)

Pierwszy raz jestem w tym kraju ale już mi się podoba. Tylko dobrego piwa nie umiem znaleźć :(
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10167 (326/636)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno
M365

Postprzez nemi » 1 wrz 2019, 16:30

To znajdź wino. W dodatku jest dużo tańsze od piwa :P

Nie sprzedaje ktoś prosto z beczki? 1,5 litra to około 12 zł.


A droga jest dobra, ale +4 h minimum, a to nie tak mało przy tym dystansie. Tobie wyszło 14 h, więc sobie dolicz jak to fajna droga :D
ObrazekObrazek
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 13:20
Posty: 7305 (161/367)
Skąd: Warszawa

Postprzez loockas » 1 wrz 2019, 17:29

No właśnie chyba przerzucę się na wino, bo nawet najtańszy sikacz całkiem dobrze smakuje.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10167 (326/636)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Reno
M365

Postprzez Beny » 1 wrz 2019, 18:00

Lockas jak temperatura :D
Ja dziś bylem na dzieckowicach w cieniu 32st prawie jak na Chorwacji woda tez cieplutka :D

No 18h to juz sie troche dlugo robi,do tego jak sie cos przykorkuje to moze byc ciekawie.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 15:22
Posty: 8217 (63/59)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: nemi i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park