Czateria... 2021
Jak auto tego warte, to możesz zrobić jak Paweł gdy jechał po Megane – kupić tymczasowe tablice PL. Lub laweta...
A może taka fura
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8&t=207317
A może taka fura
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8&t=207317
1,6 diesel w tak dużej budzie nie przekonuje mnie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
loockas napisał(a):przy pokonywaniu długich tras z wyższymi prędkościami i odrobiną zacięcia do agresywniejszej jazdy
Z Alfy żaden sportowiec, ale z jej układem kierowniczym i silnikiem nadaje się do tego znacznie lepiej od Mazdy . I to raczej nią jeżdżę dynamiczniej, w jej przypadku nawet nie myślę o całorocznych. Choć trasy też się Maździe zdarzają (no cóż, Alfa choćby na wakacje zastrajkowała ) i w Niemczech z tych 180 km/h nie schodziłem i na raz strzeliłem ponad 2tys km...
Beny napisał(a):Zawsze możesz jakieś bieznikowane na zimę + stalówki a na lato nowe.Albo przez zimę obserwuj olxa może jakieś używki wyrwiesz.
Jakbym się miał bawić w stalówki, bieżnikowane itd. to już chyba wolałbym dopłacić do dwóch normalnych kompletów. No i jak mam stalówki kupować to wolę jakieś tańsze alufelgi, nie wyjdzie aż tak wiele drożej a mimo że auto głównie robocze to niech wygląda w minimalnym stopniu chociaż
Neonixos666 napisał(a):nigdzie daleko tylko do roboty i z powrotem.
No ja w robocie te 150km dziennie zrobię. Także zastanawia mnie też kwestia trwałości opon całorocznych przy przebiegach rzędu 30tys km rocznie minimum... Co by się nie okazało, że dwa lata i do śmieci.
Dzięki za opinie .
Trudno coś po samych zdjęciach powiedzieć. Jedź i zobacz. Masz okazję przejechać się autem z tym silnikiem. Jestem ciekawy jak to pracuje, bo 1.9 niestety klekotał jak ursus. Fajna wersja wyposażenia. Przebieg taki nie za mały, nie za duży. Prima sort
loockas napisał(a):Trudno coś po samych zdjęciach powiedzieć. Jedź i zobacz. Masz okazję przejechać się autem z tym silnikiem. Jestem ciekawy jak to pracuje, bo 1.9 niestety klekotał jak ursus. Fajna wersja wyposażenia. Przebieg taki nie za mały, nie za duży. Prima sort
w sumie 50 km mam tylko więc daleko nie jest. Będę kupował dopiero na wiosnę ale patrząc na mój ostatni zakup auta to trzeba już się rozglądać i wiedzieć czy na pewno tego się chce.
Prima sort no właśnie aż taki za idealny
szkodnik_byd napisał(a):Skoro temat jest zamknięty od prawie 10 lat znaczy, że wiele się zmieniło w przepisach prawa i mentalności klubowiczów jak i forumowiczów
sam tam pisywałem posty
Dopisano Cz lis 08, 2018 23:21:09:
Beny napisał(a):Fajna
Jak z awaryjnością tego modelu orientujesz się?
brat ma clio III (kombi) 1,2 w rodzinie od chyba 4 lat. Auto ma przebieg z 60-70tys km. Raz pękła sprężyna w tylnym zawieszeniu i urwał się kabelek od tylnej sondy lambda. I to byłoby chyba na tyle
myślałem że chcesz budzetowo zeby starczyło na dopieszczenie włoszkiKrzemol napisał(a):Jakbym się miał bawić w stalówki, bieżnikowane itd. to już chyba wolałbym dopłacić do dwóch normalnych kompletów. No i jak mam stalówki kupować to wolę jakieś tańsze alufelgi,
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
loockas napisał(a):Jak auto tego warte, to możesz zrobić jak Paweł gdy jechał po Megane – kupić tymczasowe tablice PL. Lub laweta...
A może taka fura
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 8&t=207317
Żadne z tych dwóch rozwiązań się nie kalkuluje Łałdi tez nie
Jak tak można... https://allegro.pl/ogloszenie/renault-m ... 7551331720
Ładny Forek
https://allegro.pl/ogloszenie/subaru-fo ... 7661456852
Co to za deska do prasowania z tyłu?
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
A mi się dziś trafił AM V8 Vantage, w środku jakiś młody dorobiony ew. kasa taty, blachy TK, stałem za nim na światłach do skrętu w Radzymińską, najsampierw podgłośnił radio z jakimś elektronicznym łomotem, potem żeby podkreślić atmosferę otworzył okno, jak już wjechaliśmy na główną drogę to słyszę że to jednak V8 a nie V12 jednocześnie zerkając na okoliczny fotopstryk, a jakże piękny błysk i już chwila triumfu koksa w astonie nad grubasem na rowerze uwieczniona w annałach ITD. Kurtyna.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Krzemol napisał(a):Także zastanawia mnie też kwestia trwałości opon całorocznych przy przebiegach rzędu 30tys km rocznie minimum... Co by się nie okazało, że dwa lata i do śmieci.
Nexeny NPriz całoroczne wytrzymały 40kkm.
Słabiutki wynik. Teoretycznie.
Uważam że jak na opony w tym rozmiarze kupione po deko ponad 200zł/szt to były rewelacyjne.
Jako zimówki – tylko po błocie pośniegowym (świetnie się zachowywały).
W lecie też złego słowa nie powiem. Przy masie auta nie miałem żadnych problemów z pływaniem auta czy wczesnym uruchomieniem ABSu przy nagłym hamowaniu.
Miałem fajne porównanie, bo Nexeny miałem tylko 2, na przedniej osi.
Na tyle mam dalej całoroczne Micheliny Latitude Cross. No, tutaj inna bajka. Cena ponad 4 setki za sztukę.
Przejechały tyle samo co Nexeny – śladów zużycia w zasadzie brak. Zero uwag do trakcji.
Ale co innego szokuje – opony mają teraz niecałe 4 lata a guma jest tak spękana, że jak złapałem kapcia to w wulkanizacji gość stwierdził że "na takich starych to trochę strach jeździć – o kur...a, one wcale nie są stare?!"
Zamiast Nexenów mam teraz Continentale CrossContact LX2. TRAGEDIA!!!!
Na suchym bardzo dobrze. Ale wystarczy że asfalt jest mokry (lekko, bardzo – nieważne) i ciężko jest na nich ruszyć. Praktycznie co chwila zrywa trakcję. Nie da się ostro przyspieszyć bo do setki mieli. Czarna rozpacz normalnie.
Obawiam się co będzie jak będzie zima i pojawi się śnieg czy błoto pośniegowe. I coraz bardziej biorę pod uwagę wymianę na co innego.
W moim przypadku nie wchodzi w grę w ogóle zestaw 2 opon (zima/lato). Po prostu ja mam głównie jazdy miejskie, ew. drogami wojewódzkimi (jednopasmowe). I do czegoś takiego opona całoroczna jest świetna. P.S. Micheliny i Conti to niby wielosezonowe nie całoroczne (jak zwał tak zwał) ale między nimi jest przepaść.
W przypadku loockasa, gdzie często jeździ na narty kupno całorocznym byłoby zwyczajnie głupie
Póki co jeszcze na letnich jeżdżę i do kolejnego weekendu chyba tak zostanie. Jadę zjeść rybkę w trójmieście i chyba nie chce tyrać zimówek na autostradzie
Dopisano 09 lis 2018 0:07:
MegRS za 14k??!?!?
Dopisano 09 lis 2018 0:07:
PeKa napisał(a):Jak tak można...
MegRS za 14k??!?!?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 63 gości