Czateria... 2021
Ja tym autem będę jeździł 95% sam . Ot taką mam potrzebę przestrzeni ostatnio
Dopisano sobota, 11 gru 2021, 23:33:
Ja tym autem będę jeździł 95% sam . Ot taką mam potrzebę przestrzeni ostatnio
Dopisano sobota, 11 gru 2021, 23:33:
Ja tym autem będę jeździł 95% sam . Ot taką mam potrzebę przestrzeni ostatnio
..::Born To Rise Hell::..
Johnny jak z budżetem, mocno naciągnięty czy udało się zmieścić? Chodzi o naprawę i przeróbki, widomo eksploatacji się nie liczy w to.
Troszkę nie mam odwagi liczyć, do tego inaczej się przelicza USD i Euro jak się zarabia w Euro.
Ale oficjalnie zmieściłem się poniżej 70kPLN. Czy tyle ile chciałem to już inna historia .
Przysiądę i wrzucę to wszystko w excel z datami płatności, to i policzy się koszty oficjalnie .
Ale oficjalnie zmieściłem się poniżej 70kPLN. Czy tyle ile chciałem to już inna historia .
Przysiądę i wrzucę to wszystko w excel z datami płatności, to i policzy się koszty oficjalnie .
..::Born To Rise Hell::..
Ile za takiego trzeba dać na PL rynku?
Nie szukałem, wiec nie wiem jaka różnica, auto brałem dla siebie i w ramach swoich możliwości finansowych. Miałem budżet i ilość wkładu własnego w pracę doprowadzenia do stanu użyteczności. Zdecydowanie mój budżet/podeście nie oscylował w ramach tych osób które ściągają na handel;
..::Born To Rise Hell::..
No i poszła 023 do kumpla z wioski, cena nie wygórowana to nawet nie myślał się targować. Obecnie nie mam pił na sprzedaż ale gdzieś wtorek środa przyjdzie do mnie Stihl 021 podobno sprawny ale jak będzie to zobaczymy. Jutro przyjdzie cylinder do Husqvarna 51 i kupie od znajomego ojca zatartą 55, kupię do tego tłok AIP i będzie to chodzić, ma przepaloną osłonę górną ale wiem że mają taką w serwisie to odkupię od nich używaną. Co raz większe kwoty jestem do przodu bo z racji droższych pił nowych używane piły też poszły w górę. Szkoda tylko że już w takich cenach jak kupowałem uszkodzone to już nie da się kupić.
wow 5,50? gdzie to?
u mnie ceny poniżej 6 ale nie za dużo.
podpowiedźcie.mi.
Czy zwiększenie szerokości opony w warunkach zimowych da w efekcie lepszą przyczepność na śniegu ?
Łatwiej będzie ruszać i łatwiej wyhamować a dodatkowo abs będzie miał mniej roboty?
Zakładamy, że węższa i szersza opona ma identyczne właściwości, beiznik, mieszankę rocznik i stan ..
Większa opona nie będzie buksować przy ruszania, jeśli węższa buksuje?
Dopisano 13 gru 2021 2:29:
Neo, jaki masz rozstaw śrub w sceniku ?
Czy nie czasami hondowski 114,3 z otworem 64,1 ?
Czy zwiększenie szerokości opony w warunkach zimowych da w efekcie lepszą przyczepność na śniegu ?
Łatwiej będzie ruszać i łatwiej wyhamować a dodatkowo abs będzie miał mniej roboty?
Zakładamy, że węższa i szersza opona ma identyczne właściwości, beiznik, mieszankę rocznik i stan ..
Większa opona nie będzie buksować przy ruszania, jeśli węższa buksuje?
Dopisano 13 gru 2021 2:29:
Neo, jaki masz rozstaw śrub w sceniku ?
Czy nie czasami hondowski 114,3 z otworem 64,1 ?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
zadra napisał(a):podpowiedźcie.mi.
Czy zwiększenie szerokości opony w warunkach zimowych da w efekcie lepszą przyczepność na śniegu ?
Łatwiej będzie ruszać i łatwiej wyhamować a dodatkowo abs będzie miał mniej roboty?
Zakładamy, że węższa i szersza opona ma identyczne właściwości, beiznik, mieszankę rocznik i stan ..
Większa opona nie będzie buksować przy ruszania, jeśli węższa buksuje?
Teoretycznie w mocno zimowych warunkach im węższa, tym lepsza..
Ostatnio gdzieś nawet wyczytałem, że u niektórych producentów przy takiej samej nominalnej szerkości opony realnie czoło opony w zimówce jest węższe..
zadra napisał(a):podpowiedźcie.mi.
Czy zwiększenie szerokości opony w warunkach zimowych da w efekcie lepszą przyczepność na śniegu ?
Łatwiej będzie ruszać i łatwiej wyhamować a dodatkowo abs będzie miał mniej roboty?
Zakładamy, że węższa i szersza opona ma identyczne właściwości, beiznik, mieszankę rocznik i stan ..
Większa opona nie będzie buksować przy ruszania, jeśli węższa buksuje?
Dopisano 13 gru 2021 2:29:
Neo, jaki masz rozstaw śrub w sceniku ?
Czy nie czasami hondowski 114,3 z otworem 64,1 ?
Zależy na jakim śniegu i co jest pod śniegiem.
Węższa opona szybciej się wkopie w stosunkowo miękki śnieg, wiec szybciej ruszy i lepiej będzie hamować. Na ubitym śniegu, na granicy lodu prawie, w który trudno się wkopać, szybciej ruszy i lepiej będzie hamować szersza opona, bo węższa nie będzie miała możliwości wkopania się. Jak długo może się ta opona wkopać w śnieg, tak długo węższa będzie szybsza. Po prostu przyspiesza i hamuje ta lepiej co ma większą powierzchnię styku. Jak różnica w szerokości będzie tak duża że wkopaniem się, wąska opona nie zyska takiej powierzchni jak szersza to lepiej sobie poradzi szersza. Głębokość wkopania też ma znaczenie. To wszystko sprawia, że te granice są bardzo płynne.
W naszych warunkach, praktycznie nie ma jazdy po ubitym śniegu na granicy z lodem. A w warunkach gdzie taka nawierzchnia występuje używa się łańcuchów lub zmienia opony na kolcowane. Stąd w praktyce można uogólniać, że węższa opona będzie lepsza.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):zadra napisał(a):podpowiedźcie.mi.
Czy zwiększenie szerokości opony w warunkach zimowych da w efekcie lepszą przyczepność na śniegu ?
Łatwiej będzie ruszać i łatwiej wyhamować a dodatkowo abs będzie miał mniej roboty?
Zakładamy, że węższa i szersza opona ma identyczne właściwości, beiznik, mieszankę rocznik i stan ..
Większa opona nie będzie buksować przy ruszania, jeśli węższa buksuje?
Dopisano 13 gru 2021 2:29:
Neo, jaki masz rozstaw śrub w sceniku ?
Czy nie czasami hondowski 114,3 z otworem 64,1 ?
Zależy na jakim śniegu i co jest pod śniegiem.
Węższa opona szybciej się wkopie w stosunkowo miękki śnieg, wiec szybciej ruszy i lepiej będzie hamować. Na ubitym śniegu, na granicy lodu prawie, w który trudno się wkopać, szybciej ruszy i lepiej będzie hamować szersza opona, bo węższa nie będzie miała możliwości wkopania się. Jak długo może się ta opona wkopać w śnieg, tak długo węższa będzie szybsza. Po prostu przyspiesza i hamuje ta lepiej co ma większą powierzchnię styku. Jak różnica w szerokości będzie tak duża że wkopaniem się, wąska opona nie zyska takiej powierzchni jak szersza to lepiej sobie poradzi szersza. Głębokość wkopania też ma znaczenie. To wszystko sprawia, że te granice są bardzo płynne.
W naszych warunkach, praktycznie nie ma jazdy po ubitym śniegu na granicy z lodem. A w warunkach gdzie taka nawierzchnia występuje używa się łańcuchów lub zmienia opony na kolcowane. Stąd w praktyce można uogólniać, że węższa opona będzie lepsza.
Próbuję znleźć przyczynę złego zachowania się moich blizaaków lm005 195/65R15
Opony nowe (kupione na seon 19/20) na świeżym płytkim śniegu (3cm) i nie podmarzniętym asfalcie zachowują się jakby nie miały bieżnika.
Czy zmiana na szerokość 205 będzie pozytywna?
Znałem dużo wcześniej tę teorię dot węższej opony na zimę (że powinna być lepsza) dlatego bez zastanowienia kupiłem nowe bridgestony w mniejszym rozmiarze na zimę zwłaszcza, że opinie o bridgestonach były stabilne i wszystko na plus..
Teraz przeklinam i myślę, żeby przejść na coś na felgach R16 licząc, że poszerzenie bieżnika przywróci trakcję.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Przy aucie 1200kg to jednak raczej kwestia samej opony a nie szerokości 195 vs 205.
Ja przynajmniej w mx6 drastycznej różnicy nie czułem ... co więcej miałem zimówki hankooka 195, które trzymały lepiej latem jak moje letnie toyo 215
Obstawiałbym jednak gównianą oponę :/
Ja przynajmniej w mx6 drastycznej różnicy nie czułem ... co więcej miałem zimówki hankooka 195, które trzymały lepiej latem jak moje letnie toyo 215
Obstawiałbym jednak gównianą oponę :/
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):Obstawiałbym jednak gównianą oponę :/
Okazuje się jak ze wszystkim, że im nowsze tym gorsze...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
zadra napisał(a):Bimbak napisał(a):Obstawiałbym jednak gównianą oponę :/
Okazuje się jak ze wszystkim, że im nowsze tym gorsze...
Nie znam się co prawda, ale w takim razie jedyne co mogę polecić to przesiąść się na motocykl sportowy, bo do tego wiem, że opony coraz lepsze wychodzą przynajmniej.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):jedyne co mogę polecić to przesiąść się na motocykl sportowy,
Wiem, ale jak jeżdżę poniżej -5stC to strasznie przymarzają mi cochones do zbiornika..
Wolę raczej toczyć się w podgrzewanej kabnie..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości