Czateria... 2021
ja się zastanawiam czy ZX-9 mojego kumpla mając skromne 150 KM miałaby szanse....
wiem jak jeździ 190 KM MX3 bo miałem okazję zobaczyć Jarka KLZE natomiast pamiętaj że Twoje cały czas czeka na weryfikację ET, zamiast zapieprzać na hamownię może czas na jakieś zawody pojechać, rozsławić markę? Co prawda tekkenfan robi to doskonale ale jakaś pomoc by się przydała, jak opierdolisz Speca czy Mielcarka to będzie wyczyn, też upalają V6 FWD tylko w tej brzydszej marce.
wiem jak jeździ 190 KM MX3 bo miałem okazję zobaczyć Jarka KLZE natomiast pamiętaj że Twoje cały czas czeka na weryfikację ET, zamiast zapieprzać na hamownię może czas na jakieś zawody pojechać, rozsławić markę? Co prawda tekkenfan robi to doskonale ale jakaś pomoc by się przydała, jak opierdolisz Speca czy Mielcarka to będzie wyczyn, też upalają V6 FWD tylko w tej brzydszej marce.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):natomiast pamiętaj że Twoje cały czas czeka na weryfikację ET,
Aa, czyli stawiamy pomiar z urządzenia półprofesjonalnego na równi z pomiarem stoperem w ręku?
Gib napisał(a):zamiast zapieprzać na hamownię może czas na jakieś zawody pojechać, rozsławić markę?
Pojechałem na hamownie bo trzeba było zweryfikować ile co dało mocy i jaka jest obecna moc i moment. Właśnie to mnie ciekawi i zawsze tego mi brakowało we wszystkich tematach, brak rozpisania co ile dało mocy momentu itp itd. Co do zawodów, to nie jest mały koszt. Prawdopodobnie pojawie się na czaplinku ale to też jak pozwolą finanse, kawał drogi tam jest. prawda jest taka że mx3 ma szanse na jakieś wyniki ale na zlotach mazdaspeed a nie ogólnie na wyścigach. Zawsze znajdzie się większy kozak z mocniejszym i lżejszym autem. Już dawno zostało powiedziane że na ćwiartki to mazdy tak średnio na jeża.
Dopisano 21 cze 2018, 00:32:
Gib napisał(a):jak opierdolisz Speca czy Mielcarka to będzie wyczyn, też upalają V6 FWD tylko w tej brzydszej marce.
Nie jestem w temacie. Przybliżysz o co chodzi albo o kogo?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
poszukaj w necie, i na prawdę radzę Ci wybierz się na zawody to zweryfikuje Ci wiele punktów widzenia.
do pobicia 11 i jakieś średnie 12 masz w V6 FWD N/A.
Co to jest urządzenie półprofesjonalne, bo stoper to wiem tylko z kolei nie wiem komu mierzono stoperem.
do pobicia 11 i jakieś średnie 12 masz w V6 FWD N/A.
Co to jest urządzenie półprofesjonalne, bo stoper to wiem tylko z kolei nie wiem komu mierzono stoperem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):poszukaj w necie,
Ta, już sprawdziłem, NIe ta liga.
Gib napisał(a):to zweryfikuje Ci wiele punktów widzenia.
do pobicia 11 i jakieś średnie 12 masz w V6 FWD N/A.
Widzisz, zdaje się Ty musisz zweryfikować swój punkt widzenia. Mało interesują mnie auta które na zawody przyjeżdżają na lawecie i czasem mają problem przejechać takie zawody bez awarii. Interesują mnie auta które można spotkać na ulicy i głównie to jest mój punkt widzenia.
Mx3 nie ma szans na takie czasy w N/A chyba że jakiś ITB na doprężonych tłokach i ogólnie grubo zrobiony pod 280-300KM.
Gib napisał(a):Co to jest urządzenie półprofesjonalne, bo stoper to wiem tylko z kolei nie wiem komu mierzono stoperem.
To akcelerometr bardzo dokładny z GPS który wie w którym momencie auto rusza i zaczyna mierzyć czas. Coś jak Gtech ale młodszy i trochę nowocześniejszy ale słabszy niż Race Logic. Jak dla mnie przestrzał między takim urządzeniem a pomiarem czasu na zawodach to może 0.1s?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a): Jak dla mnie przestrzał między takim urządzeniem a pomiarem czasu na zawodach to może 0.1s?
Kurła, ty gościu to jednak miszcz jesteś....
marcinowozniako napisał(a): Mało interesują mnie auta które na zawody przyjeżdżają na lawecie i czasem mają problem przejechać takie zawody bez awarii. Interesują mnie auta które można spotkać na ulicy i głównie to jest mój punkt widzenia.
Taaaa, a nie widzisz tego że ktoś może patrzeć – w sumie – bardzo podobnie? Że nie interesuje go w sumie wybebeszone, blaszane padło o zerowym komforcie jazdy, braku jakiegokolwiek bezpieczeństwa i gównianym prowadzeniu? Bo woli normalne auta, z normalnym, ludzkim wyposażeniem i komfortem?
Jak zmieniłem Cronosa ('93) na 10 lat młodszą szóstkę, to w prowadzeniu pomiędzy tymin autami była przepaść jak rów mariański. A nigdy na Cronosa nie narzekałem! Ale zanim go sprzedałem jeździłem jakieś 3 miechy szóstką. I jak Cronosa lubiłem, to jednak ostatnia jazda nim to była męka i zastanawianie się jak można takim trupem jeździć.
A piszę o porównaniu do szóstki sprzed 15 lat! Do ciężkiego, ponad półtoratonowego kombi z dieslem!
O ile jeszcze w roku np. 2007 na zlocie mogłem się jarać taką MX3 (chociaż zbytnio mnie to wcale nie jarało) to sorry, teraz to zwyczajna egzotyka i zastanowienie, jak komuś się chce być takim masochistą
ale jest już 7:20 , już po śniadanku, w biurze, gotowy na kolejny zjebany dzień....
Słabe kilka dni w fabryce, chyba dałem już wszystkim do zrozumienia że mam dość i już mi się nie chce......zatem pora oczekiwać na "wypowiedzenie" .
Ogarnął mnie błogi stan "mam wyebane"
Słabe kilka dni w fabryce, chyba dałem już wszystkim do zrozumienia że mam dość i już mi się nie chce......zatem pora oczekiwać na "wypowiedzenie" .
Ogarnął mnie błogi stan "mam wyebane"
..::Born To Rise Hell::..
Grzyby napisał(a):Kurła, ty gościu to jednak miszcz jesteś....
FeniX napisał(a):15,2 ? to Straszna padaka musi być... Moje BG GT F robiło czasy 15,4 na G-techu który był porównywalny ze sprzętem z kamienia śląskiego( a czasy z kamienia, oczywiście tym samym autem były o 0,1 sek gorsze niż z tego G-techa)
Niefortunnie ubralem w słowa swoją wypowiedź, bazowalem na tej wypowiedzi i chyba jeszcze jakieś ale nie chcę mi się szukać. Przestrzal między dobrze zrobionym pomiarem vectorem czy gtechem to jest naprawdę nieduża różnica, dodatkowo powiem tylko ze na zawodach może być tylko lepiej gdzie po całym dniu treningów i nagumowanym asfalcie trakcja jest tak dobra ze na drodze ciężko będzie to powtórzyć.
Gib napisał(a):Zawsze możesz wyjąć klasę street. Do dzieła
Albo klasę suzuka na zlocie mazdaspeed
Grzyby napisał(a):braku jakiegokolwiek bezpieczeństwa i gównianym prowadzeniu
Szczerze nawet nie za bardzo chcę mi się polemizować z tym ale powiem tylko ze mx3 Będzie o wiele pewniejszym i bezpieczniejszy autem w sytuacji kryzysowej na drodze gdzie będziesz musiał wykonać jakiś bardzo gwałtowny ruch na drodze.
Grzyby napisał(a):to sorry, teraz to zwyczajna egzotyka i zastanowienie, jak komuś się chce być takim masochistą
Auto nie służy do jazdy na codzień a do dawania frajdy z jazdy i jako zabawka. Młody jestem, nie denerwuje mnie ani twarde zawieszenie ani głośność tego auta, zresztą przy spokojnej jeździe da się wysiedziec
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Skutecznie obrzydziłeś mi samochód do którego miałem największy w życiu sentyment. Gratulacje. Rzygam już MX-3...
F36
PeKa napisał(a):Jak się ten maleńki dronik nazywał za cenę dwóch czteorpaków nazywał?
F36
loockas napisał(a):Skutecznie obrzydziłeś mi samochód do którego miałem największy w życiu sentyment. Gratulacje. Rzygam już MX-3...
Potwierdzam, na tą chwilę większym sentymentem darzę Tico...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości