TheMonster napisał(a):tempomat z trzymaniem pasa (a właściwie to z odbijaniem jak się dojedzie do linii xD)
Corolla robi to samo. Rzuca od linii do linii. Nie używam już tego
www.mazdaspeed.pl
TheMonster napisał(a):tempomat z trzymaniem pasa (a właściwie to z odbijaniem jak się dojedzie do linii xD)
Aktywny tempomat ACC do 210 km/h
analizujący dane nawigacji z automat. regulacją
odległości, Stop&Go
Szymon napisał(a):Corolla robi to samo. Rzuca od linii do linii. Nie używam już tego
marek napisał(a):nemi napisał(a):yyyy, nie wiem jeszcze
RTFM
nemi napisał(a):Arteon jedzie środkiem po prostu, nie odbija się od linii.
nemi napisał(a):Odczuwacie takie rzeczy po przesiadce ze świata "cyfrowego" do "analogowego"?
nemi napisał(a): na przykład jadąc lewym pasem przy łuku w prawo ja osobiście odbijam nieco do prawej w ramach swojego pasa, żeby nie jechać zbyt blisko krawędzi/barierki. On uparcie trzyma się środka, a mnie stresują barierki po lewej .
nemi napisał(a):Ja jestem megapozytywnie od początku, nawet bez jeżdżenia . Uwielbiam takie rzeczy i sądzę, że najważniejsze jest poznanie granic systemów, żeby wiedzieć co można, a czego nie można.
Na tą chwilę wydaje mi się, że na autostradach działa to nadzwyczaj dobrze, w takim autostradowym "spokojnym" korku chyba nawet też da radę, ale po mieście to chyba jeszcze nie jest to .
brii napisał(a):Z moich doświadczeń wynika, że jest tak samo jak ze wszystkim – Ci którzy nie jechali z tym albo obcowali z tymi systemami przez krótki czas są nastawieni negatywnie, reszta pozytywnie
loockas napisał(a):Zwykły tempomat w tym kraju nie ma racji bytu.
loockas napisał(a):Nie, nie przesadzam.
Krzemol napisał(a):Nie neguję że aktywny jest spoko ale też nie popadajmy w skrajności że zwykły się do niczego nie nadaje
Krzemol napisał(a):że trochę jednak wyolbrzymiasz .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 79 gości