jacobs napisał(a): Więc może moc nie ma znaczenia
Coś w tym jest. Skrzynia i napęd ma znaczenie. Co z tego, że moje auto (hujdaj) ma prawie 11s do 100, jak mi jest potrzebne najczęściej rozpędzanie się do 70, a to robi pewnie w połowę tego czasu. Spod świateł ruszam pierwszy, bo zanim większość znajdzie bieg (i ich SS włączy silnik) to ja jestem przy drugim sygnalizatorze
Fakt, na tor się nie nadaje
Na gonienie pow 120-140 na autostradach też nie i to w zasadzie jedyny moment w którym brakuje mi mocniejszego silnika.
Dopisano 15 lis 2018 13:49:nemi napisał(a):Mnie ta ergonomia własnie bardzo kręci. 3 przyciski na krzyż, wszystko proste, wręcz prostackie, spore guziki, które są łatwe w obsłudze bez odrywania wzroku od drogi. Piękne to to nie jest, ale praktyczne.
Mam skrajnie odmienne doświadczenia. Nic w tych autach nie jest proste. Zaczynając od pokrętła od świateł które możesz przekręcić, wcisnąć lub pociągnąć (halogeny), przez wątpliwą ergonomię sterowania multimediami, a kończąc na dziwnym rozwiązaniu elektrycznego hamulca postojowego. Wymyślili sobie auto hold, który oczywiście domyślnie jest włączony i przy każdym zatrzymaniu zaciąga się "ręczny". Mając A/T w korku jest to mega upierdliwe. Oczywiście można wyłączyć, ale to kolejna rzecz poza SS o której trzeba pamiętać
Operowanie A/T w tym seacie też mega zrąbane, w większości aut ostatnią pozycją wajchy jest D, w Seacie jest S.