loockas napisał(a):Gib napisał(a):Analogii proszę się doszukać samemu.
Swoją drogą wieje trochę od Ciebie hipokryzją. Męskie 2,5 V6 w Vectrze zmieniłeś na pospolite, rzędowe 1.8 z małą suszarką. No panie, downsizing
Dopisano 15 mar 2018 15:18:Gib napisał(a):Dla mnie nowy samochód (jeśli mały kosztuje 70 a średniej wielkości Van 1.4T pewnie ze 150+) jest nadal dobrem ultra luksusowym
Już tu o tym było. Możesz kupić nową Dacię za 40k, albo bardzo młodą za 20k. Będziesz tam miał silniki nawet 1.6 i to wolnossące
W każdym jest trochę hipokryty ale:
Nie na 1.8 tylko 2.0 (ono się dla odróżnienia nazywa 1.8 – coś co później skopiowało BMW i Mercedes nazywając samochody wedle uznania). Zmieniłem ale przedtem trochę rozeznałem temat i wybrałem w zasadzie żałując tylko tego że nie dołożyłem do pełnego Aero, miałbym lepszy wypas i lepsze hamulce i parę innych pierdułek, ale brałem to co stało na placu
. Vectry już miałem dosyć, gniła, nie miała takiego fajnego dołu jak 2.0 z małym turbo, na coś trzeba było zmienić. Właściwie to żeby nie być hipokrytą i nie mieć gnijącego auta powinienem kupić VC 3.2 ale miałem już dosyć upierdliwości serwisowej sześciocylindrówki. I ogólnie VC mi się mniej podoba i jest ich zatrzęsienie na drogach, 9-3 niby to samo ale mniej powszechne. Z tym że co z tego skoro nie jedzie, 15 sekund do setki wg apki to nie jest powód do dumy
Są jakieś auta z 2012 roku z 2.0T na pośrednim wtrysku które już dziś nie są znane jako megaskarbonki, Renault Laguna III/Megane i coś jeszcze?
Dopisano 15 mar 2018 17:24:Szymon napisał(a):a ile ma kosztować, skoro BG chodzą za 16.900?
Chodzą, nie mylmy życzeń sprzedawcy z realną ceną transakcyjną