Stary, to jak narazie Ty rzucasz tekstem że objedzie to seryjny GT w kombi i nawet nie jesteś wstanie tego obronić a do mnie masz jakieś żale. Znasz się na SUbarkach, wytłumacz zatem skąd ta różnica między GT a WRX bo silnik ma mocy i momentu tyle samo, napęd to też raczej to samo, waga podobna a GT nagle takie super szybkie że killuje wszystko na drodze.
Bartek1986 napisał(a):odpalił auto i ponagrywał ale nie zrobię tego
Bo oczywiście masz w pełni seryjną subarę GT w akurat w kombi
Bartek1986 napisał(a):Akurat stoi taki właśnie paździerz pod bramą na zimówce nawet jeszcze
No to super, powiesz mi teraz skąd ta różnica w osiągach GT vs WRX? Dane na tej stronie wyglądają w tym przypadku co najmniej dziwnie. GT nie jest wolna ale nie jest to poziom 14s na ćwiarę no bądźmy poważni.
Dopisano 10 cze 2018, 01:18:
Bartek1986 napisał(a):To Twoje auto rzekomo killuje wszystko na drodze.
Gdzie tak, napisałem? Chyba Ci się pomylił post mój z postem Marka 10 lat wstecz:
marek napisał(a):a ja zjadam wszystko jak leci, czasem tylko po wyskakującym silniku z ramy słyszę że ktoś podskakuje
Także widzę że był tu jeszcze większy kozak odemnie autem które robiło 14.6s na 1/4
Bartek1986 napisał(a):Waga właśnie stanowi tu różnicę.
100kg? Przy tej samej mocy 0.5s szybciej? Kurde to chyba na świecie nie ma drugiego takiego auta gdzie zdjęcie 100kg daje aż takie rezultaty przy takim poziomie w granicach 6s to pierwszej setki.
Jeździ u mnie po mieście subaru GT normalnie sedan, z tego co słyszałem 280KM. Jak tylko wyjadę mx3 zaczepie gościa, ustawie wyścig dla własnej ciekawości czy to jest możliwe będę wszystko wiedział. Nie omieszkam oczywiście nagrać wszystkiego i bez względu na wynik pokaże Ci co i jak.
To tak jeszcze tylko Ci powiem że 40-140 ta subarka według twojej strony ma ponad 1.5s gorszy niż mazda czy jest to w ogóle możliwe żeby przy takiej stracie być mimo wszystko szybszym?
Z tym tylko że to Ty powinieneś udowodnić swoją teze a nie ja Ci będę podawać na tacy.
Pamiętaj że według tego co Ty piszesz to 280 powinno mnie zjeść tak że nie wiem co się dzieje. Z zatrzymanego na pewno wypruje do przodu fest, ale potem zrobi się roleczke z 20km/h to się zweryfikuje jak naprawdę auto przyspiesza
marcinowozniako napisał(a):To tak jeszcze tylko Ci powiem że 40-140 ta subarka według twojej strony ma ponad 1.5s gorszy niż mazda czy jest to w ogóle możliwe żeby przy takiej stracie być mimo wszystko szybszym?
Auto na ćwiarę ma niby taki czas jak ta subarka, ale przeglądaj dokładniej czasy widać że to bmw jest już szybsze od 140km/h . To tak tylko dodam że ostatnio objechałem właśnie takie BMW tyle że w coupe.
Bartek1986 napisał(a):że chodzi o 140 w górę to bym nie wystawiał do walki GT tylko Volvo
O jakie 140 w górę? Uważam że ten czas seryjnej subarki 217KM jest nieprawdopodobny i o ile nie udowodnisz mi tego to zdania nie zmienie i będe uważać że jest to jakiś błąd na stronie tym bardziej że czas 40-140 jest sporo sporo za wolny jak na taką ćwiartkę.
marcinowozniako napisał(a):AAA, czyli to jest twój argument na wszystkie moje? Dobry jesteś.
Przecież Ty nie podałeś żadnego argumentu. Nie wierzysz w czasy z internetu to sprawdź czasy ravo, który nigdy większej kwoty w tuning nie zainwestował
Bartek1986 napisał(a):Przecież Ty nie podałeś żadnego argumentu.
Tak?
marcinowozniako napisał(a):Ścigałem się z nowszym subaru, WRX, seria 218KM i jechało to z zatrzymanego podobnie do mx3 170KM, z rolki był do zjedzenia. Subaru STI z lat co GT szły niby robi 13.8 na ćwiarę przy 280KM więc musisz mi dać coś więcej niż tylko słowa żebym w to uwierzył.
marcinowozniako napisał(a):Czyli chcesz mi powiedzieć że nowsza WRX jest wolniejsza od GT o ponad 0.5s do setki i tyle samo na 1/4 przy różnicy w masie 100kg? Lekko mówiąc to jest mało wiarygodne. To jest ciekawe czas do setki świetny, na 1/4 też ale czas 40-140 o 1.5s wolniej niż ta mazda. Tak, defintywnie coś się tu nie zgadza.
marcinowozniako napisał(a):Znasz się na SUbarkach, wytłumacz zatem skąd ta różnica między GT a WRX bo silnik ma mocy i momentu tyle samo, napęd to też raczej to samo, waga podobna a GT nagle takie super szybkie że killuje wszystko na drodze.
marcinowozniako napisał(a):100kg? Przy tej samej mocy 0.5s szybciej? Kurde to chyba na świecie nie ma drugiego takiego auta gdzie zdjęcie 100kg daje aż takie rezultaty przy takim poziomie w granicach 6s to pierwszej setki.
marcinowozniako napisał(a):czas 40-140 jest sporo sporo za wolny jak na taką ćwiartkę.
W sumie chyba w ogóle nie czytasz moich postów, na to by wychodziło.
Podsumowując.
Seryjne GT mając 217KM i 290NM robi ćwiarę w 14.2, nowsza WRX mając tyle samo mocy ale 100kg więcej robi ćwiarę w 14.8s a Najmocniejsze STI mając 280KM robi 13.8 na ćwiarę. Czyli dokładając 63KM schodzimy z czasem o 0.4s natomiast dokładając 100kg ten czas pogarszamy o aż ponad 0.5s. A teraz wrzucając to w realia zanim mi napiszesz że przecież to STI robi 13 na ćwiarę. Średnio w Rykach udało CI się zrobić 13.5 tym STI .
Co do Ravo, jak on miał subarkę nie mogę znaleźć żadnych czasów na ćwiarę, znalazłem za to czas z Poznania, który jest lekko mówiąc, słaby.
Dopisano 10 cze 2018, 02:09:
O znalazłem coś:
ravo napisał(a):Na 1/4 chyba 14,3 z oszczędzaniem napędów więc też jest ok srebrna robiła 13,6 ale tam było MBC a tu seria, może by tak coś podkręcić ?
marcinowozniako napisał(a): Średnio w Rykach udało CI się zrobić 13.5 tym STI
Średnio? Ogarniasz, że można jeździć z pasażerami dla frajdy? Średnio to bardziej wychodziło niewiele powyżej 13. Jak się w finale spiąłem ze startem to było 12,9. Na Nexenie
No nic straciłem paliwo i zaraz będę uploadował filmik seryjnego GT
Dopisano 10 cze 2018 2:44:
marcinowozniako napisał(a):Najmocniejsze STI mając 280KM robi 13.8 na ćwiarę
Prawie sekundę szybciej
Dopisano 10 cze 2018 2:45:
marcinowozniako napisał(a):O znalazłem coś:
13,6 na MBC czyli praktycznie seria. O czym my dalej rozmawiamy?
Dopisano 10 cze 2018 3:31:
Tu masz nagranie seryjnego GT kombi MY00 o przebiegu 410kkm na paliwie z Tesco Turbo seria TD04L, skrzynia seria, na pokładzie dwie osoby razem 180kg w bagażniku cały silnik z GT w częściach co wyraźnie słychać opona to Dębica Frigo hehe Jak to Twoim zdaniem nie zrobi poniżej 14 na 1/4 to przepraszam ale nie będę dalej dyskutował..
W sumie to nawet seria nie jest bo w zimie wyjąłem STi'ajowy restryktor bo przy minusowych temperaturach ładowało powyżej 1,2b i łapało boost cuta i włożyłem dysze od migomatu Jak widać na drugim filmie brakuje na tej dyszy nawet do serii..
Aha. No i JDMowe zegary gwarantują nie przekłamywanie prędkościomierza w przeciwieństwie do EU.
Dopisano 10 cze 2018 3:44:
marcinowozniako napisał(a):Subaru STI z lat co GT szły niby robi 13.8 na ćwiarę przy 280KM więc musisz mi dać coś więcej niż tylko słowa żebym w to uwierzył.
Proszę
marcinowozniako napisał(a):Średnio w Rykach udało CI się zrobić 13.5 tym STI
@nemi: Jeśli jesteś pewien, że to nie akumulator, wrzuć jakiś wysoki bieg i spróbuj przepchnąć samochód o włos, morze pomorze. Dla pewności skorzystałbym z kabli, bo cykanie rozrusznika i brak reakcji blokady kolumny kierownicy jednoznacznie kojarzy mi się z ze słabą baterią (być może wystarcza jej pojemności do przejścia testów, ale pod obciążeniem napięcie spada za bardzo).
Bartek1986 napisał(a):Ogarniasz, że można jeździć z pasażerami dla frajdy?
A skąd niby miałem to wiedzieć? Są pomiary z różnymi czasami to uśredniam.
Bartek1986 napisał(a):Prawie sekundę szybciej
To w takim bądź razie naprawdę nie rozumiem fenomenu tych subarek. Albo mi tu ewidetnie kręcisz i zmieniałeś jakiś dyfer czy tam most na krótszy albo te auta mają zawyżane osiągi i są ostatnimi subarkami które jechały bo nowszy wrx to by dostał od seryjnego GT chyba z 4 długości.
Bartek1986 napisał(a):Jak to Twoim zdaniem nie zrobi poniżej 14 na 1/4 to przepraszam ale nie będę dalej dyskutował..
Poniżej 14? Na filmiku zbiera się naprawdę ładnie i jeżeli faktycznie masz na podkładzie dodatkowy zbędny balast to tak powinno być bardzo blisko tej wartości. Na tym filmiku gdy podstawiłem do mazdy to było naprawdę zbliżone.
Bartek1986 napisał(a):13,6 na MBC czyli praktycznie seria. O czym my dalej rozmawiamy?
Nie orientuje się w subarkach, widzę że Ravo to miał ich najwięcej ze wszystkich swoich aut ale jasno napisał że na serii zrobił 14.3 a na MBC 13.6. Jeżeli podniósł boost to to nie jest seria więc wiesz.
Przecież nie kupuje się subaru do latania na wprost tylko po zakrętach, chyba że robimy projekt na pincet sto dziewincet koni to wtedy cztery łapy chociaż przenoszą tą moc na asfalt.