Neonixos666 napisał(a):JohnnyB napisał(a):No ale jeśli Tipo i V40 wygląda identycznie, to skoro różnicy nie widać, to po co przepłacać ?
Nie wiem skąd u Ciebie wzięło się porównanie Tipo i V40 bo ja nigdy tych aut nie porównywałem.
Spokojnie, to nie było do Ciebie, padło wcześniej Tipo, to tak sobie napisałem
.
Częsci do Volvo nie są jakoś wybitnie drogie, aczkolwiek ja w nim nic poza hamulcami nie wymieniałem. Ceny nie odbiegają od innych aut, biorąc pod uwagę ze moje D3 miało np. tarcze przód 320 mm.
Zawias jest nieco droższy ale wytrzymuje na prawdę duże przebiegi i ciężko go wybić.
Przez 80 tyś km, miałem jedną awarię – pękł wąż do IC. Wymiana – cena 150 PLN.
Eksploatacja – identyczna jak w innych autach. To jest auto z rodziny Focus/Mazda 3 i cenami zdecydowanie nie odbiega od Mazdy 3, jest nieco droższy od Focusa. Ja miałem motor D3 2.0 R5 który nie występował w zadnym z pozostałych, spięty z AT. Więc tutaj może być drożej.
IMHO auto ciekawe, jednak drogie będzie w zakupie. Nie za dużo było tego na rynku.
Focus MK3 HB ? w kasie 50 kPLN można znaleźć na prawde ciekawe egzemplarze z jakimś ciekawym pakietem stylistycznym w motorze 1.5 150-180 KM. Jeździc bedzie bardzo podbnie jak V40, niestety w srodku bedzie sporo słabiej.
P.S. Moje V40 jak dobrze kojarzę, właśnie teraz śmiga po Szczytnie i okolicach
.