onyx napisał(a):Nie spłycam, tylko Twoje argumenty się nie trzymają kupy.
uuuu, mówisz?
onyx napisał(a):No skoro auta turbo mają maks moc niżej to znaczy, że osiągną tę moc wcześniej – zatem będą szybsze
Od kiedy? Im później uzyskiwana moc maksymalna tym lepiej, tak samo jak im większy zakres obrotowy tym lepiej. Dobrze wiesz że raczej nie powinno się kręcić silnika tylko do momentu gdzie ma moc maksymalną ale wyżej, do tego stopnia aby po zmianie biegu obroty nadal były na odpowiednich wartościach i auto nadal przyspieszało a nie chciało przyspieszać. Zresztą robiłem testy w przypadku mx3 i zawsze dokręcenie powyżej 7 tyś dawało pozytywne efekty jeżeli chodzi o przyspieszenie mimo że moc i moment już spadały w dół.
onyx napisał(a):Pomijając wszystko, rozumiem Twoje uwielbienie dla starego kapcia – jakim jest MX3.
Wreszcie, ktoś mnie rozumie!!!!
onyx napisał(a):Odnoszę wrażenie, że argumenty: "prawie tak samo idzie do setki jak nowe fury", są nie wystarczające i jedynym kryterium... ale to może być tylko wrażenie.
Mówię prawie bo to jest również zależne od wkładki mięsnej. Taki Type R mimo wszystko mógłby mnie zmieść, dosłownie bo powinien być szybszy do tej pierwszej setki o te 0.2-0.4s potem już tylko coraz mocniej, tak że przy 180-200 bedzie 2s z przodu, zakładając że kierownik ogarnia. Zakładając że nie to może się okazać że mx3 będzie zwyczajnie szybsza i to nie tylko do 1 setki ale i później. Ganiałem się z 350z i 370z kierownicy obaj średni i z zatrzymanego mx3 była zwyczajnie z przodu przy 120-140 kończyła się zabawa i mx3 zostawała z przodu, a to było jeszcze w tym momencie już kilkanaście koni mniej. Chodzi o to że osiągi na papierze to jedno a to co sie dzieje na drodze to drugie stąd czasem moje bardzo śmiałe tezy o tym jak to ta mx3 jest szybka. Jest szybka ale czasami chodzi o to że kierowcy w nowszych furach nie ogarniają albo mają załozone na tyle słabe gumy że ta większa moc to im raczej przeszkadza.
onyx napisał(a):Nie wiem skąd u Ciebie taka upartość we wpieprzaniu tego mx3 do wszystkiego
To tak w kwestii ciekawostek imho, może trochę zboczenie już
onyx napisał(a):w myśl: i jeszcze frytki do tego
Sry, przez jakiś okres czasu w swoim życiu pracowałem w maku, to chyba dlatego
Onyx, dobrze mówiłem że to Nissan, widziałem jakieś stare czasówki z 1/4 ostatnio ze zlotu w Rykach czy w Czaplinku, 2012-2013 i tam trzebałeś bardzo niskie 14 albo wysokie 13. To to samo auto? Ile ma mocy i momentu?