Czateria... 2021

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez brii » 8 cze 2018, 09:46

Gib napisał(a):nie lubię wachlowania skrzynio biegów

Też nie lubię – dlatego lubię długi obrotomierz N/A :D Jak do tego ma być cicho to pozostaje jeszcze dorzucić A/T i po sprawie. Giba – coś mi się wydaje, że jak się kiedyś przejedziesz jakimś elektrykiem to się z miejsca zakochasz ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez loockas » 8 cze 2018, 09:58

Ja tam nie mam problemów żeby korzystać z całego zakresu obrotomierza mimo turbo :) Akurat w tym aucie moc dość fajnie trzyma prawie do końca.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez onyx » 8 cze 2018, 10:00

marcinowozniako napisał(a):
onyx napisał(a):bo 4 z równania 2+2 jest mniejsza niż 3+1


Nie spłycaj tak tego. Dobrze wiesz że chodzi o wykres momentu i mocy i tego przy jakich to jest obrotach uzyskiwane. Auta turbo raczej mają maks moc niżej niż auta N/A.


Nie spłycam, tylko Twoje argumenty się nie trzymają kupy. No skoro auta turbo mają maks moc niżej to znaczy, że osiągną tę moc wcześniej – zatem będą szybsze <lol>

Pomijając wszystko, rozumiem Twoje uwielbienie dla starego kapcia – jakim jest MX3. Ale wyobraź sobie, że nie każdy tak ma. Odnoszę wrażenie, że argumenty: "prawie tak samo idzie do setki jak nowe fury", są nie wystarczające i jedynym kryterium... ale to może być tylko wrażenie. Prawie robi bardzo wielką różnicę i nie wiem czy ktoś jest jeszcze na etapie porównywania sobie w dalszym ciągu siurków. Nie wiem skąd u Ciebie taka upartość we wpieprzaniu tego mx3 do wszystkiego (w myśl: i jeszcze frytki do tego ;))
Nie obrażaj się, ale ja to tak po prostu widzę :P

Neonixos666 napisał(a):Wszystko zależy od charakterystyki sprężarki i wystrojenia, w grę wchodzi też głowica i najlepsze połączenie ma Onyx czyli zmienne fazy + turbo.

Ostatnio się pytałeś co z autem. Ano 2 dni temu zakończyłem pewne zmiany i auto oczekuje na strojenie.
Później czas na kolejne drobne mody :P

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez brii » 8 cze 2018, 10:12

loockas napisał(a):Ja tam nie mam problemów żeby korzystać z całego zakresu obrotomierza mimo turbo Akurat w tym aucie moc dość fajnie trzyma prawie do końca.

Do czerwonej kreski nie ma sensu dobijać, ale fakt – idzie fajnie przez obrotomierz. Ja tam trochę spaczony jestem przez silniki które kręcą się do 14 000 – 16 000rpm i przez to może silniki turbo sprawiają na mnie wrażenie takich które łapią na chwilę oddech i błyskawicznie słabną ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez marcinowozniako » 8 cze 2018, 10:36

onyx napisał(a):Nie spłycam, tylko Twoje argumenty się nie trzymają kupy.

uuuu, mówisz?


onyx napisał(a):No skoro auta turbo mają maks moc niżej to znaczy, że osiągną tę moc wcześniej – zatem będą szybsze <lol>


Od kiedy? Im później uzyskiwana moc maksymalna tym lepiej, tak samo jak im większy zakres obrotowy tym lepiej. Dobrze wiesz że raczej nie powinno się kręcić silnika tylko do momentu gdzie ma moc maksymalną ale wyżej, do tego stopnia aby po zmianie biegu obroty nadal były na odpowiednich wartościach i auto nadal przyspieszało a nie chciało przyspieszać. Zresztą robiłem testy w przypadku mx3 i zawsze dokręcenie powyżej 7 tyś dawało pozytywne efekty jeżeli chodzi o przyspieszenie mimo że moc i moment już spadały w dół.

onyx napisał(a):Pomijając wszystko, rozumiem Twoje uwielbienie dla starego kapcia – jakim jest MX3.


<peace> Wreszcie, ktoś mnie rozumie!!!! <piwo> <rotfl>

onyx napisał(a):Odnoszę wrażenie, że argumenty: "prawie tak samo idzie do setki jak nowe fury", są nie wystarczające i jedynym kryterium... ale to może być tylko wrażenie.


Mówię prawie bo to jest również zależne od wkładki mięsnej. Taki Type R mimo wszystko mógłby mnie zmieść, dosłownie bo powinien być szybszy do tej pierwszej setki o te 0.2-0.4s potem już tylko coraz mocniej, tak że przy 180-200 bedzie 2s z przodu, zakładając że kierownik ogarnia. Zakładając że nie to może się okazać że mx3 będzie zwyczajnie szybsza i to nie tylko do 1 setki ale i później. Ganiałem się z 350z i 370z kierownicy obaj średni i z zatrzymanego mx3 była zwyczajnie z przodu przy 120-140 kończyła się zabawa i mx3 zostawała z przodu, a to było jeszcze w tym momencie już kilkanaście koni mniej. Chodzi o to że osiągi na papierze to jedno a to co sie dzieje na drodze to drugie stąd czasem moje bardzo śmiałe tezy o tym jak to ta mx3 jest szybka. Jest szybka ale czasami chodzi o to że kierowcy w nowszych furach nie ogarniają albo mają załozone na tyle słabe gumy że ta większa moc to im raczej przeszkadza.

onyx napisał(a):Nie wiem skąd u Ciebie taka upartość we wpieprzaniu tego mx3 do wszystkiego


To tak w kwestii ciekawostek imho, może trochę zboczenie już :|

onyx napisał(a):w myśl: i jeszcze frytki do tego


Sry, przez jakiś okres czasu w swoim życiu pracowałem w maku, to chyba dlatego <lol>

Onyx, dobrze mówiłem że to Nissan, widziałem jakieś stare czasówki z 1/4 ostatnio ze zlotu w Rykach czy w Czaplinku, 2012-2013 i tam trzebałeś bardzo niskie 14 albo wysokie 13. To to samo auto? Ile ma mocy i momentu? :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Grzyby » 8 cze 2018, 10:56

onyx napisał(a):
Obrazek

Paaanie, weź no ogarnij se te brudy na plastikowych elementach bo strasznie kontrastują z silnikiem :D
Jak nie masz czym, to krzycz <lol>
Roboty tyle co nic a wizualnie dużo przyjemniej.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez radzi89 » 8 cze 2018, 11:31

Fakt, 100-200 to nie jest szał w wykonaniu E30 :D szczególnie biorąc pod uwagę, że nigdy ze mną takich wartości nie osiągnęła :P Z drugiej jednak strony latam tym autem tylko po Szczecinie, w mieście prędkości 0-170 są w zupełności ok :P

Zabieram się za wymianę już od 3 lat.... Najzwyczajniej szkoda mi kasy ( fajny dyfer ze szperą to między 2-3 koła ). Chyba muszę doczekać, aż obecny się sypnie. Wtedy będzie motywacja.
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez loockas » 8 cze 2018, 11:38

marcinowozniako napisał(a):Jest szybka ale czasami chodzi o to że kierowcy w nowszych furach nie ogarniają


A ty ogarniasz wybitnie? :) Kurde, miałem tego nie pisać ale podsumujmy Twój występ w Poznaniu. Generalnie jeździłeś jak oszołom, jak Cię widziałem w lusterku to puszczałem gaz i dawałem się wyprzedzić. Jadę za Tobą i obserwuje Twoje ruchy, chaos totalny trudno przewidzieć co zrobisz na kolejnym zakręcie bo nie wykonujesz żadnych przewidywalnych ruchów. Ogólnie to ciśniesz na pałę, na zasadzie a nóż się uda :) Ja się autentycznie bałem i wśród całej grupy tylko Ciebie. Jak to się skończyło wszyscy widzieli, skończyłeś na bandzie i to na chyba jednym z najszerszych zakrętów. Kurde, nic do Ciebie nie mam, ale na litość trochę POKORY :)

btw. Z Ryk miałem jakiś filmik z 1/4 jak jechałeś ze mną i zostałeś z tyłu :P O ile to byłeś Ty, bo nie pamiętam :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Dominator » 8 cze 2018, 11:58

Młody gniewny :P
Fajnie jak takie auto jak mx3 przypudruje nosek młodszemu i mocniejszemu teoretycznemu zapierdalaczowi, ale właśnie pokory Panie Marcinie :) bo jak takie będą spusty na forum to będzie tutaj potrzebna
Załączniki
a6b3ac0a4fa1b13dca32db67b8a7.jpeg
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez radzi89 » 8 cze 2018, 12:04

Oj tam :) Chłopak jest przeszczęśliwy, że ma swoje mx-3, duma go rozpiera, a Wy się czepiacie ;)
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez JohnnyB » 8 cze 2018, 12:12

Zawsze można go nie czytać :) .
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2539 (46/88)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Ford Edge '18 3.5v6 SEL

Postprzez onyx » 8 cze 2018, 12:13

radzi89 napisał(a):Oj tam :) Chłopak jest przeszczęśliwy, że ma swoje mx-3, duma go rozpiera, a Wy się czepiacie ;)


Marcin juz stracił kontakt z rzeczywistością ;)


Grzyby napisał(a):
Paaanie, weź no ogarnij se te brudy na plastikowych elementach bo strasznie kontrastują z silnikiem :D
Jak nie masz czym, to krzycz <lol>
Roboty tyle co nic a wizualnie dużo przyjemniej.


Oddałem po prostu brudowi to co brudne :P Niech ma :D

Bardzo mnie ciekawi jak ogólnie będzie robił zewnętrzny WG i ta dupka gorąca :) Liczę na 4 z przodu :D

marcinowozniako napisał(a):
onyx napisał(a):Nie spłycam, tylko Twoje argumenty się nie trzymają kupy.

uuuu, mówisz?


onyx napisał(a):No skoro auta turbo mają maks moc niżej to znaczy, że osiągną tę moc wcześniej – zatem będą szybsze <lol>


Od kiedy? Im później uzyskiwana moc maksymalna tym lepiej, tak samo jak im większy zakres obrotowy tym lepiej. Dobrze wiesz że raczej nie powinno się kręcić silnika tylko do momentu gdzie ma moc maksymalną ale wyżej, do tego stopnia aby po zmianie biegu obroty nadal były na odpowiednich wartościach i auto nadal przyspieszało a nie chciało przyspieszać. Zresztą robiłem testy w przypadku mx3 i zawsze dokręcenie powyżej 7 tyś dawało pozytywne efekty jeżeli chodzi o przyspieszenie mimo że moc i moment już spadały w dół.

onyx napisał(a):Pomijając wszystko, rozumiem Twoje uwielbienie dla starego kapcia – jakim jest MX3.


<peace> Wreszcie, ktoś mnie rozumie!!!! <piwo> <rotfl>

onyx napisał(a):Odnoszę wrażenie, że argumenty: "prawie tak samo idzie do setki jak nowe fury", są nie wystarczające i jedynym kryterium... ale to może być tylko wrażenie.


Mówię prawie bo to jest również zależne od wkładki mięsnej. Taki Type R mimo wszystko mógłby mnie zmieść, dosłownie bo powinien być szybszy do tej pierwszej setki o te 0.2-0.4s potem już tylko coraz mocniej, tak że przy 180-200 bedzie 2s z przodu, zakładając że kierownik ogarnia. Zakładając że nie to może się okazać że mx3 będzie zwyczajnie szybsza i to nie tylko do 1 setki ale i później. Ganiałem się z 350z i 370z kierownicy obaj średni i z zatrzymanego mx3 była zwyczajnie z przodu przy 120-140 kończyła się zabawa i mx3 zostawała z przodu, a to było jeszcze w tym momencie już kilkanaście koni mniej. Chodzi o to że osiągi na papierze to jedno a to co sie dzieje na drodze to drugie stąd czasem moje bardzo śmiałe tezy o tym jak to ta mx3 jest szybka. Jest szybka ale czasami chodzi o to że kierowcy w nowszych furach nie ogarniają albo mają załozone na tyle słabe gumy że ta większa moc to im raczej przeszkadza.

onyx napisał(a):Nie wiem skąd u Ciebie taka upartość we wpieprzaniu tego mx3 do wszystkiego


To tak w kwestii ciekawostek imho, może trochę zboczenie już :|

onyx napisał(a):w myśl: i jeszcze frytki do tego


Sry, przez jakiś okres czasu w swoim życiu pracowałem w maku, to chyba dlatego <lol>

Onyx, dobrze mówiłem że to Nissan, widziałem jakieś stare czasówki z 1/4 ostatnio ze zlotu w Rykach czy w Czaplinku, 2012-2013 i tam trzebałeś bardzo niskie 14 albo wysokie 13. To to samo auto? Ile ma mocy i momentu? :D


Z tą mocą im później to nie do końca tak jest, wszystko zależy od zestopniowania skrzyni. Pisałem Ci o tym już kiedyś i nie za bardzo chcę się powtarzać. Twój upór maniaka w niektórych kwestiach jest niesamowity – podziwiam samozaparcie, zaparcie, itd. :)
Twoje kille są zgoła z trochę cięższymi autami, więc co tu porównujesz? ;) Z systemów pokładowych masz jedynie ABS i elektryczne szyby :)
Te tematy wracają jak niedoleczona rzeżączka <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez nemi » 8 cze 2018, 12:23

Ja lubię poczytać o tym MX-3. Co prawda zadaję sobie pytanie po co wydałem tyle pieniędzy na samochody, skoro można miec coś lepszego za mniejsze pieniądze, ale przynajmniej cieszę się czyimś szczęściem :)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7474 (100/270)

Postprzez marcinowozniako » 8 cze 2018, 12:39

loockas napisał(a):A ty ogarniasz wybitnie? :)


A ty widzę nie dostrzegasz różnicy miedzy ruszaniem i ściganiem się na ćwiartkę a jazdą po torze ;)


Tutaj mówię o osiągach na prostej i umiejętności ruszania, szybkiej zmiany biegów a nie o zabawie na torze w której wybitny nie jestem i tu się przyznaje bez bicia ale jakoś super źle mi też nie idzie.

Argument z bandą jest kiepski wiesz o tym. Tyle ludzi co teraz na Poznaniu sobie auta poobijali i zaliczyli jakieś trawy czy szutry jest od groma. U mnie wyglądało to groźnie i właściwie tylko to. Auto ucierpiało tylko powierzchowanie blacharsko nic więcej.

loockas napisał(a):Ja się autentycznie bałem i wśród całej grupy tylko Ciebie.


No cóż, jak ja jeździłem to ewdietnie byłem za szybki na swoją grupę, z racji że znałem już tor i nie jechałem tak zachowawczo w 1 sesjach jak kazdy inny, Ci którzy naprawdę jeżdzą szybko po torach wielokrotnie się robbijali na bandach i to bym powiedział jest nie mal normalne przy naprawdę szybkim ściganiu na torze.

loockas napisał(a):btw. Z Ryk miałem jakiś filmik z 1/4 jak jechałeś ze mną i zostałeś z tyłu :P O ile to byłeś Ty, bo nie pamiętam :P


Nie, to nie byłem ja, to był Piotrek w 160KM mx3, ja mam 190, jeżeli był tylko troszkę z tyłu to domyśl się co by było gdybym ja tam był :D <czarodziej>

loockas napisał(a):Kurde, nic do Ciebie nie mam, ale na litość trochę POKORY :)


Ktoś mi ostatnio powiedział że na forum jestem specyficzny ale zyskuje przy bliższym Poznaniu :D <lol>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez loockas » 8 cze 2018, 12:51

marcinowozniako napisał(a):Nie, to nie byłem ja, to był Piotrek w 160KM mx3, ja mam 190, jeżeli był tylko troszkę z tyłu to domyśl się co by było gdybym ja tam był


Mam już ciepło w majtkach. Kurde, Ty serio myślisz, że na mnie robi wrażenie, że mnie tańsze auto objedzie? Różnica jest tylko taka, że ja kupiłem auto, leję paliwo i jeżdżę. Ty wymieniłeś silnik, 5x go rozbierałeś, zrobiłeś wydmuchę i kij wie co jeszcze. Serio jakby mi zależało na szczeniackich wyścigach na prostej, to bym sobie kupił auto specjalnie do tego :)

marcinowozniako napisał(a):Tutaj mówię o osiągach na prostej i umiejętności ruszania, szybkiej zmiany biegów a nie o zabawie na torze w której wybitny nie jestem i tu się przyznaje bez bicia ale jakoś super źle mi też nie idzie.


Jak to mówią? Na torze ścigają się kierowcy, a na prostej samochody? :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez marcinowozniako » 8 cze 2018, 13:35

loockas napisał(a):Mam już ciepło w majtkach. Kurde, Ty serio myślisz,


Nie nie myślę, ja Ciebie tylko informuje nic więcej.


loockas napisał(a):Ty wymieniłeś silnik, 5x go rozbierałeś, zrobiłeś wydmuchę i kij wie co jeszcze. Serio jakby mi zależało na szczeniackich wyścigach na prostej, to bym sobie kupił auto specjalnie do tego :)


Gdyby nie moja wina przy w jednym momencie to nic bym nie musiał robić. Poprzednia zielona mx3 gdzie był zrobiony swap jeździła półtora roku i dosłownie nic się tam nie stało przy niej nic. Taki urok starszych aut ale w trasie czy gdzieś na torze czy przy upalaniu nigdy mnie nie zawiodła więc nie przesadzaj też.


loockas napisał(a):Jak to mówią? Na torze ścigają się kierowcy, a na prostej samochody? :P


Tak, ale naprawdę nie mam się czego wstydzić, ile razy Capazo czy inni naprawdę szybcy kierowcy "rozwalali" auto jak ja? Wiele razy i nikt im wtedy nie dopiekał z tego powodu. Auto miało zapas jeszcze spory na przyszłym Poznaniu jeszcze zostanie to pokazane lepiej.


onyx napisał(a):Z tą mocą im później to nie do końca tak jest, wszystko zależy od zestopniowania skrzyni.


Rozmawiamy cały czas o mx3, tam zestopniowanie jest bardzo dobre pod KLa.

onyx napisał(a):Twoje kille są zgoła z trochę cięższymi autami, więc co tu porównujesz? ;)


A to już nie mój problem. Wszystkie Hondy u mnie w mieście podobne wagowe poległy, fakt faktem niektóre mniejsze mocowo niektóre mocniejsze ale turbo. Nie ma jakiegoś typowego killera. Chociaż raz dostałem potężne baty od Civica 5 z k20 pod maską na 235Km zrobione. No to było sporo sporo szybsze niż mx3 :D

onyx napisał(a):Marcin juz stracił kontakt z rzeczywistością ;)


Pochwal sie swoim autem bo jak narazie to Ty unikasz odpowiedzi na moje pytania apropo twojego wozu <faja>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez onyx » 8 cze 2018, 13:44

marcinowozniako napisał(a):Tak, ale naprawdę nie mam się czego wstydzić, ile razy Capazo czy inni naprawdę szybcy kierowcy "rozwalali" auto jak ja? Wiele razy i nikt im wtedy nie dopiekał z tego powodu. Auto miało zapas jeszcze spory na przyszłym Poznaniu jeszcze zostanie to pokazane lepiej.


onyx napisał(a):
Z tą mocą im później to nie do końca tak jest, wszystko zależy od zestopniowania skrzyni.



Rozmawiamy cały czas o mx3, tam zestopniowanie jest bardzo dobre pod KLa.

onyx napisał(a):
Twoje kille są zgoła z trochę cięższymi autami, więc co tu porównujesz? ;)



A to już nie mój problem. Wszystkie Hondy u mnie w mieście podobne wagowe poległy, fakt faktem niektóre mniejsze mocowo niektóre mocniejsze ale turbo. Nie ma jakiegoś typowego killera. Chociaż raz dostałem potężne baty od Civica 5 z k20 pod maską na 235Km zrobione. No to było sporo sporo szybsze niż mx3 :D

onyx napisał(a):
Marcin juz stracił kontakt z rzeczywistością ;)



Pochwal sie swoim autem bo jak narazie to Ty unikasz odpowiedzi na moje pytania apropo twojego wozu <faja>


Capazo miał po prostu więcej pokory – to go od Ciebie odróżnia :)
No tak, to fakt my rozmawiamy o porównaniach a Ty cały czas o MX3 – prawie jak zabawa w pomidor :)

Ale czym ja mam się chwalić i w jakim celu? :) Jak sobie poszukasz to znajdziesz gdzieś opis auta – jak dla Ciebie to jest wyznacznikiem możliwości brania udziału w dyskusji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez marcinowozniako » 8 cze 2018, 13:56

onyx napisał(a): jak dla Ciebie to jest wyznacznikiem możliwości brania udziału w dyskusji.


Tego nie powiedziałem.


onyx napisał(a):Ale czym ja mam się chwalić i w jakim celu? :)


W celu wygrać mecz :D <czarodziej> Bo sie zwyczajnie Ciebie pytam, nie chcesz to nie odpowiadaj, sam sobie znajdę. Widzę lubicie skrajności, z jednej w drugą. :|
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez onyx » 8 cze 2018, 14:21

Nie oglądam meczy :)
Czyli co mam napisać? Że mam więcej kuniów, więcej niutków, lepszy czas na Pozku – do czego ma to doprowadzić? Wtedy będziesz usatysfakcjonowany?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Beny » 8 cze 2018, 14:26

O boże a tu co się dzieje <lol> macie cycki na ochłode :P
Szwagier wczoraj dzień sexu świętował ze swoim BMW.
Miała być standardowa wymiana oleju filtrów itp za 700 A wyruchali go na 2 tyś :D Rura do intercolera 1,200zł. Jak wyjechał za bramę zaswieciła się choinka na desce. Diagnoza xdrive :|
Załączniki
cdf13c0b0ec28cd147b5d0fff40bf95f.jpg
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park