Czateria... 2021
Szymon, gratulacje!
Nemi... mam nadzieję, że nie skończę jak ten wspomniany przez Ciebie 70cio latek
Nemi... mam nadzieję, że nie skończę jak ten wspomniany przez Ciebie 70cio latek
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
Jak blacha szlifowana to już ocynku nie będzie... oh wait!
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
loockas napisał(a):no i wg ciebie takie auto jest wypadkowe (zakładam, że gość nie kłamie)?
Oczywiście ze nie. Ale jako sprzedający (nie wiem może jestem zbyt uczciwy), napisałbym o tym ile elementów było malowane i ile razy Jak sprzedawałem miate to wrzuciłem zdjęcie każdej wady samochodu, sprzedałem dosłownie w 5 minut pierwszemu kupującemu.
Jeżeli ktoś pisze w ogłoszeniu ze proszę nie dzwonić i nie mówić daje 40k i biorę bo to marnowanie czasu, to oczekuje tego samego w druga stronę. Dla mnie dzwonienie czy oglądanie samochodu żeby się dowiedzieć czegoś takiego to strata czasu.
Nawet nie skreślam takich samochodów, tzn dla mnie zderzaki, przednie błotniki czy nawet drzwi to coś co mogę zmienić. Gorzej z elementami które nie tak łatwo naprawić. A jak coś było wygniecione 3 razy na parkingu to sadze ze już tam jest solidna warstwa szpachli.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
kurła kupiłem kolejną piłę do odratowania, tylko ciii nie mówcie żonie
loockas napisał(a):No teraz piszesz sensowniej.
Ja wbrew pozorom jestem bardzo rozsadny. Rozumiem ze samochody ze 100k przebiegu mogą mieć ślady użytkowania itp. po prostu mam cel kupić igle, nie pali mi się, mogę szukać rok nawet, budżet tez mam myśle ze odpowiedni. Porównaniem jest moja poprzednia mazda, szczerze mówiąc oglądając samochody nowsze rocznikowo nie widziałem jeszcze nic w lepszym stanie, mimo ze za pieniądze sporo większe.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
jacobs napisał(a):Porównaniem jest moja poprzednia mazda
No ja na żywo nie widziałem, ale z tego co pokazywałeś na zdjęciach to jakaś perfekcyjna to ona nie była A ta korozja na ramkach trójkątów to mnie nawet zniechęciła, u siebie nie mam
Szymon napisał(a):Neonixos666 napisał(a):kurła kupiłem kolejną piłę do odratowania, tylko ciii nie mówcie żonie
Załóż im tematy
To jest myśl
Jedną wystawiłem już na sprzedaż i zaczęły się esemesy zbijające cenę
Załóż im tematy
To jest myśl
Pojazdy zastępcze?
nie mówcie żonie
Szybko sprzedawaj nawet po kosztach, to nie zauważy różnicy. Gorzej jak Cię najdzie z dwiema piłami; to sprawa się rypnie i 2 tygodnie ciszy błogiej i spokoju...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
akurat kupiłem teraz ten sam model więc jest nadzieja że nie zauważy . Pewnie we wtorek zobaczymy co kupiłem ale mam nadzieję że nie będzie źle niestety przy tych sprzętach zatarcie to wyrok śmierci
loockas napisał(a):No ja na żywo nie widziałem, ale z tego co pokazywałeś na zdjęciach to jakaś perfekcyjna to ona nie była
Nie była perfekcyjna bo wtedy to nie był ten budżet może nawet przypłaciłem za nią w DE trochę, ale to był samochód z historią znaną w 100%, z perspektywy myśle nawet ze za tanio sprzedałem. Tam naprawdę nie było żadnej przecierki, samochód nie brał ani grama oleju, wszystkie elementy były utrzymane w stanie który pozwalał zrobić kolejnego dnia kilkaset czy tysięcy km bez zająknięcia. A ramki szyb – element wymienny (w dodatku objęty w swoim czasie akcja serwisowa), pokaz lepiej podwozie
Mam nadzieje ze niedługo kurs euro wróci do rozsądnych granic, mam już kilka egzemplarzy upatrzonych, trzymanych u Helmuta pod kocem oczywiście
If you’re in control, you’re not going fast enough.
jacobs napisał(a):z perspektywy myśle nawet ze za tanio sprzedałem
Buehehe dobre. I tak wziąłeś za nią dobrą cenę. Dla mnie była przepłacona jak za w sumie golasa
jacobs napisał(a):pokaz lepiej podwozie
Nie mam zdjęć, ale zapewniam że to jedna ze zdrowszych NC jakie widziałeś (na pewno podłoga wygląda lepiej niż na twoich zdjęciach) Mam świadków
Jakie myślisz zebra ceny teraz za zdrowe egzemplarze?
NC – mało jest na sprzedaż ale wydaje mi się ze >35k, w DE >9k EUR
NCFL – >45k, w de przynajmniej 10,5k
NCFL2, >55k w de >13k EUR
Transakcyjne myśle ze 2-3 tys zł niższe. To tak z obserwacji rynku.
NC – mało jest na sprzedaż ale wydaje mi się ze >35k, w DE >9k EUR
NCFL – >45k, w de przynajmniej 10,5k
NCFL2, >55k w de >13k EUR
Transakcyjne myśle ze 2-3 tys zł niższe. To tak z obserwacji rynku.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Imho to już nie jest kwestia MX-5, bo ceny używanych aut się wciąż zmieniają i lecą w górę... Szukam teraz auta dla znajomego do 15k i jestem w szoku bo za te kasę nie da się kupić nic sensownego...
Co do NC to imho ceny stoją od kilku lat na podobnym poziomie i NC (przedlift) w przypadku 2.0 to ok 30-35k w zależności od stanu. NCFL 40k+ i NCFL2 55k+. Te ostatnie szczególnie dobrze trzymaja cenę. To tak obserwując ogłoszenia i ceny wyjściowe (w Polsce). Finalnie pewnie da się kupic taniej lub drożej. Zależy kto chce bardziej sprzedać, a kto bardziej kupić.
Bez uszczypliwości, imho naprawdę dostałeś dobrą kasę za swojego NC te 2 lata temu. 35k o ile pamiętam? Jakbyś chciał więcej to musiałbyś trafić na naprawdę napalonego fanatyka.
1.8 widzę lecą na pysk znacznie szybciej niż 2.0.
Co do NC to imho ceny stoją od kilku lat na podobnym poziomie i NC (przedlift) w przypadku 2.0 to ok 30-35k w zależności od stanu. NCFL 40k+ i NCFL2 55k+. Te ostatnie szczególnie dobrze trzymaja cenę. To tak obserwując ogłoszenia i ceny wyjściowe (w Polsce). Finalnie pewnie da się kupic taniej lub drożej. Zależy kto chce bardziej sprzedać, a kto bardziej kupić.
Bez uszczypliwości, imho naprawdę dostałeś dobrą kasę za swojego NC te 2 lata temu. 35k o ile pamiętam? Jakbyś chciał więcej to musiałbyś trafić na naprawdę napalonego fanatyka.
1.8 widzę lecą na pysk znacznie szybciej niż 2.0.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: loockas i 59 gości