Czateria... 2021
Warsztaty też mają ubezpieczenia OC......
Ja swoje na gwarancji serwisowałem w ASO dla gwarancji i co drugą wymianę w oddzielnym serwisie. Dzięki temu miałem olej wymieniany 2 razy częściej i wymieniałem elementy które nie podlegają wymianie podczas serwisów gwarancyjnych w ASO (filtry powietrza, kabinowe czy paliwa).
Ale jak kto lubi.....
Ja swoje na gwarancji serwisowałem w ASO dla gwarancji i co drugą wymianę w oddzielnym serwisie. Dzięki temu miałem olej wymieniany 2 razy częściej i wymieniałem elementy które nie podlegają wymianie podczas serwisów gwarancyjnych w ASO (filtry powietrza, kabinowe czy paliwa).
Ale jak kto lubi.....
..::Born To Rise Hell::..
Ja zrobiłem pierwszą wymianę w ASO po dotarciu, ale kupiłem pakiet 2 wymian (1500zł). Drugą z pakietu mogę zrobić w dowolnym momencie lub poczekać na przegląd okresowy (2 lata lub 30kkm). Ale chyba te między wymiany (co 10kkm) będę robił też w ASO żeby wpis był. Tych silników ludzie się potem boją kupować jak wymiany są robione wg interwału ASO. Widzę że to jest jedno z podstawowych pytań jak ktoś wrzuca ogłoszenie o sprzedaży 2.0 TSI. A sam serwis zobaczymy. Póki co jeszcze wszystko działa, a to co do tej pory było, to były problemy gwarancyjne 
Zawsze mozesz zrobic dokumentacje zdjeciowa z wlasnej wymiany. Podrzucic skany faktur za materialy
. Ja robilem w nieautoryzowanym serisie ale mialem rachunki z pieczatkami i wpisany przebieg. Wszystko zalezy od kosztow oraz zaufania. Po przygodach z VW nie serwisowałam w ASO wiecej niz musialem. W chwili obecnej u mnie jak na razie auta tylko z USA wiec sie na ASO nie zanosi
.
..::Born To Rise Hell::..
Za dużo zachodu raczej i dalej to brak wpisu w elektronicznej książce. Jakbym miał to auto trzymać przez 15 lat to może to warte świeczki, ale dla 3 może 4 wymian nie widzę sensu się bawić. Dłużej tego auta trzymał raczej nie będę
Serwis na razie wydaje się w porządku. To co mogą poprawiają. Niestety sporo jest problemów z serii "taki urok" 
Ja w Giuliettcie sobie też wszystko zacząłem do serwisówki wbijać z pieczątkami warsztatów. Jeszcze przy pierwszej 166 będąc na działalności zbierałem faktury (historia serwisowa dosyć bogata
), potem już z tym różnie bywało.
Może coś się zmieniło, ale pamietam, że jak chciałem robić w VW przegląd pomiędzy interwałem, co najwyżej mogłem dostać fakturę. Wpisu w książce nie było bo nie był to przegląd zgodny z wymogami serwisu.
Dla mnie jeśli mogę zaoszczędzić kilka stówek, dwie fotki podczas wymiany i skan faktury/rachunku nie jest żadnym zachodem
. Ale jak kto lubi 
Dla mnie jeśli mogę zaoszczędzić kilka stówek, dwie fotki podczas wymiany i skan faktury/rachunku nie jest żadnym zachodem
..::Born To Rise Hell::..
Pierwszą wymianę wpisali do książki, a nie jest obowiązkowa. Generalnie z tego co kojarzę każda wizyta jest wpisywana. Niedawno byłem na ustawieniu zbieżności, bo się rozjechała
i też zostało to odnotowane. Z własnym olejem ta usługa wymiany nie jest już taka droga, wiec tak jak pisałem dla 3-4 wymian to nie będzie jakiś wielki wydatek. A musze brać pod uwagę, że tego typu auto na rynku wtórnym nie sprzedaje się łatwo, więc każdy detal może mieć potem znaczenie podczas poszukiwania klienta. Czysta i jasna historia na pewno zawsze na plus 

JohnnyB napisał(a):A przeglądy masz w Seacie czy w Cuprze?
Nazywają się Cupra Katowice, ale to też jest Seat. Jeszcze chyba pod tym względem się to nie rozdzieliło aż tak żeby serwisy były osobne. Zaczynali tam na pewno jako Seat, ale teraz zdecydowanie dominuje Cupra (wystrój, ubrania pracowników, samochody na salonie itd).
JohnnyB napisał(a):Wczoraj z ciekawosći złożyłem formentora.......200+ za 2.0 TSI 190KM.......grubo.
No wszedł polift i ceny poszły w górę. Jednym się polift podoba innym nie, ale trochę pierdół poprawili. Formentora bym za te kasę nie kupił na pewno, zwłaszcza że VZ to pewnie teraz będzie ze 240k lekko. Z resztą Leona innego niż VZ też bym nie kupił. Jak miałbym to brać w ośce z jakimś słabszym silnikiem, to jest wiele innych ciekawszych i myślę mniej kapryśnych aut
Serwis jest wspólny, w zasadzie to w starych salonach dominuje Seat jeszcze, ale jak już powstają nowe to jest Cupra 
Kwestia czasu, wszak się mówi że Seat ma wgl zniknąć jako marka i zostać sama Cupra
Kwestia czasu, wszak się mówi że Seat ma wgl zniknąć jako marka i zostać sama Cupra
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
Krzemol napisał(a):Kuzynka właśnie łyknęła Leona Sportstourer ale słabszego, 150KM. W weekend się karnę
Mam ten silnik w Aronie, to przyznam że jest aż za bardzo wystarczający xd
W Leonie to się odpycha przyzwoicie nadal.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003|Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT|Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"|Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT|Seat Arona FR 1.5 TSI DSG :(|...
Szymon napisał(a):O, też robiłem dwa tygodnie temu. Moje też już było piękne
Kupowałeś na FB? Sztywne czy te materiałowe dałeś? Ja w niedziele wymieniam jedno mocowane bo gwint wyleciał i uszczelniam trzecie światło stop.
Tak, z FB od Rafała Mandela to miękkie. W sumie dopiero później trafiłem na to, które Ty masz. Miałeś zawalone odpływy? Moje były kompletnie zatkane 
Szymon napisał(a):Tak, z FB od Rafała Mandela to miękkie. W sumie dopiero później trafiłem na to, które Ty masz. Miałeś zawalone odpływy? Moje były kompletnie zatkane
Moje są drożne, ja wolałem sztywne aby całość była mocniejsza. Teraz przynajmniej nic nie lata a woda odpływa tam gdzie trzeba a nie na silnik. Wkręty z wiertłem robią robotę w takim tworzywie. 10 minut i po robocie, ja nawet nie wyciągałem wkrętarki.
Teraz szukam kratki przedniego zderzaka, okazuje się że ściągnięcie z Ukrainy jest tańsze niż kupno w PL.
Kolejna pracowita niedziela, naprawiłem kosiarkę sąsiadowi, wymieniłem mocowanie podszybia, udrożniłem jeden z odpływów bo jednak był zatkany. Wywaliłem gumowe klapki które powodowały zatrzymywanie się syfu, nie wiem po co one są ale chyba po to żeby się zatykały. Sznur butylowy poszedł na łączenie nowego podszybia z przednim mocowaniem tak w razie w jako dodatkowe uszczelnienie. Do zamówienia spinki mocowanie podszybia bo jedna ułamana pewnie przez mechanika który musiał to rozebrać do wymiany amortyzatorów, wleci komplet nowych bo są po 8 zł. Trzecie światło stop musi poczekać do następnej niedzieli. Mam nadzieję że uda mi się uszczelnić i nie będzie się sączyć do środka.
Mam nawrót pomysłu na zmianę samochodu, plan są ale zobaczymy jak to finansowo się zepnie.
Mam nawrót pomysłu na zmianę samochodu, plan są ale zobaczymy jak to finansowo się zepnie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości