Czateria... 2021
Mowa ogólnie o hipotetycznym 2.5 bo jak 3.5 to raczej taka mała hybryda nie pojedzie
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ja się pytam gdzie jest prawilne 2.0 diesel
Tam gdzie jego miejsce – w agregacie stacjonarnym albo zagęszczarce
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Tam gdzie jego miejsce – w agregacie stacjonarnym albo zagęszczarce
akurat w zagęszczarkach są najczęściej benzynowe silniki a co do agregatów to masz rację coś musi zasilić te wszystkie elektryki
Neonixos666 napisał(a):akurat w zagęszczarkach są najczęściej benzynowe silniki
Oj tam oj tam
Dokładnie – szkoda ropy na robienie syfu w miastach i hałasowanie – lepiej z niej wydajnie prąd zrobić
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Dokładnie, zostanie jedynie przekonać resztę świata do tego i w końcu będzie spokój, czy może nie?
E tam .
Moje 3.5 ciągle w DE.....kurde ale się ociągają z tematem. Pewnie dopiero koło kwietnia przerobie go na hybrydę . Zobaczymy jak sie sprawdzi przez pierwsze 3 miesiace użytkowania.....
Moje 3.5 ciągle w DE.....kurde ale się ociągają z tematem. Pewnie dopiero koło kwietnia przerobie go na hybrydę . Zobaczymy jak sie sprawdzi przez pierwsze 3 miesiace użytkowania.....
..::Born To Rise Hell::..
Neonixos666 napisał(a):Dokładnie, zostanie jedynie przekonać resztę świata do tego i w końcu będzie spokój, czy może nie?
Szczerze jakoś nie tęsknie za dieslem
Myślę jak infrastruktura ładownia poprawi się, pojawi się więcej tańszych EV to tez będziemy mieli większą adopcje.
Z drugiej strony patrząc na statystki średnia cena za nowy mały samochód w EU poszła do góry o 41% od 2019.
https://www.transportenvironment.org/discover/carmakers-are-hiking-the-prices-of-small-cars-far-above-inflation/
Nowy ë-C3 myślę jest już ciekawa propozycja, wraz z dofinansowaniem w programie mój elektryk cenowo wydaje się być fajna opcja na codzienny dupo wóz.
U mnie 12kkm, przejechanie 100km cały czas spada i w obecnym momencie wynosi trochę ponad 12zl przy obecnym kursie
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Uf cały...dostałem zdjećia z portu w DE. Nie poobijali go mocniej .
Jak z ubezpieczneiem Elektryków ? Są znacznie droże jeśli chodzi o AC ?
Czy ktoś weryfikował temat jak czesto wystawiane są szkody całkowite na elektryki uczestniczace w kolizjach ?
Jak z ubezpieczneiem Elektryków ? Są znacznie droże jeśli chodzi o AC ?
Czy ktoś weryfikował temat jak czesto wystawiane są szkody całkowite na elektryki uczestniczace w kolizjach ?
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Uf cały...dostałem zdjećia z portu w DE. Nie poobijali go mocniej .
Jak z ubezpieczneiem Elektryków ? Są znacznie droże jeśli chodzi o AC ?
Czy ktoś weryfikował temat jak czesto wystawiane są szkody całkowite na elektryki uczestniczace w kolizjach ?
Z ubezpieczeniem u mnie bez żadnej różnicy, za to podatek drogowy 1/5 tego co za Audi i 1/3 tego co za Volvo. Widziałem ten artykuł ale nie wiem na ile w tym prawdy.
https://moto.pl/MotoPL/7,88389,30287123,mial-stluczke-elektrykiem-ubezpieczyciel-szkoda-calkowita.html
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
U mnie na przykładzie dwóch elektryków AC jest znacznie tańsze niż za inne samochody o bardzo zbliżonej wartości. W przypadku Smarta wersja ED ma polisę w cenie 1/3 polisy dla Smarta ICE a i3 za połowę kwoty dla innego samochodu wycenionego na taką samą wartość.
Patrząc na to gdzie umieszczony jest akumulator i w jakich pojemnikach to jeśli dojdzie do jego uszkodzenia to znaczy, że dzwon był taki, że nie ma czego zbierać i pytanie czy człowiek cały.
Całki to ciekawy temat – mój ojciec miał uszkodzony tylny lewy błotnik, zawias tylnego koła i delikatnie tylny słupek – całka, bo serwis wycenił naprawę blacharską na 70% wartości auta.
Nie ma się co bać o AC – dużo szkód idzie o OC sprawcy a często widzi się na mieście samochody ICE za 500kzł+ – ubezpieczyciele sobie już dawno wkalkulowali wysokie koszty napraw. Znam też przypadek całki z powodu uszkodzenia karbonowej felgi i zderzaka więc ogólnie problemy z całkami to nic nowego.
Patrząc na to gdzie umieszczony jest akumulator i w jakich pojemnikach to jeśli dojdzie do jego uszkodzenia to znaczy, że dzwon był taki, że nie ma czego zbierać i pytanie czy człowiek cały.
Całki to ciekawy temat – mój ojciec miał uszkodzony tylny lewy błotnik, zawias tylnego koła i delikatnie tylny słupek – całka, bo serwis wycenił naprawę blacharską na 70% wartości auta.
Nie ma się co bać o AC – dużo szkód idzie o OC sprawcy a często widzi się na mieście samochody ICE za 500kzł+ – ubezpieczyciele sobie już dawno wkalkulowali wysokie koszty napraw. Znam też przypadek całki z powodu uszkodzenia karbonowej felgi i zderzaka więc ogólnie problemy z całkami to nic nowego.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
w kuluarach chodzą głosy, że ubezpieczyciele teraz biorą małe składki, a jak aut elektrycznych będzie więcej to dowalą konkretne, w UK już tak się dzieje, bo całka jest przy elektryku dużo częstsza niż przy spalinowym (wystarczy uszkodzenie obudowy akumulatora)
Patrząc na to gdzie jest zlokalizowany to nawet jakby elementy w tych miejscach w ICE były uszkodzone to całka i tak by była, możliwe, że nawet na człowieku...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Patrząc na to gdzie jest zlokalizowany to nawet jakby elementy w tych miejscach w ICE były uszkodzone to całka i tak by była, możliwe, że nawet na człowieku...
jak zahaczysz podłogą o słupek to się nie uszkodzi ?
Zanim słupek dojedzie do akumulatora to zdewastuje tyle rzeczy, że i tak będzie całka. Z resztą o jakiej całce mowa jak w samochodzie za 150kzł akumulator kosztuje 30kzł? W samochodzie za 300kzł kosztuje 70kzł – całka jest od 70% wartości.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A usługa wymiany takiego akumulatora, realziowana zapewne ylko w autoryzowanym seriwise? Do tego zapewne z wymiana akumulatora wiążą się wymiany innych podzespołów – które zapewne tylko autoryzowany serwis bedzie w stanie wycenić.....i uzbiera ci się zapewne te 70% wartości pojazdu.....
Zaraz pewnie razem z takim autem bedzie trzeba zakupić coś w stylu "apple care". Po 3 latach użytkowania walisz w sciane i dostajesz nowe
Zaraz pewnie razem z takim autem bedzie trzeba zakupić coś w stylu "apple care". Po 3 latach użytkowania walisz w sciane i dostajesz nowe
..::Born To Rise Hell::..
Proces wygląda identycznie jak w przypadku aku do hybryd. Są zewnętrzne serwisy, które to robią. Przy wymianie zwykle nie ma zadnych komplikacji i extra części eksploatacyjnych (najwyżej pochłaniacz wilgoci jesli ktos bardzo chce). Czesc serwisow robiących hybrydy już takie akcje robi.
Ceny które podałem to ceny z wymianą w ASO.
Ceny które podałem to ceny z wymianą w ASO.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
pany budżet 30k, zastanawiam się nad elektrycznym rowerem lub skuterem albo lexusem IS250 Elektryczna dacia za 100k niestety poza zasięgiem. Brak firmy więc leasing raczej odpada.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości