Czateria... 2021
Ja mam ten pakiet dodatkowego wyciszenia fabrycznego i zerknąłem jak to jest u mnie, bo silnik jest wyciszony świetnie: na masce jest taki sztywny filc, ale bardzo cienki. Ze 3 mm.
Ale za to bezpośrednio na silniku jest bardzo gruba osłona gumowa – okrywa to pokrywę zaworów + przyległości. W wersji bez wyciszenia jest plastikowa, standardowa osłona o ile informacje w necie nie kłamią.
Skoro w fabryce doszli do wniosku, że tak zrobią, a nie dali nic specjalnego na maskę, to może to jest odpowiednia metoda?
Dopisano 29 paź 2023 23:01:
Teraz po Warszawie przejechałem 35 km, myślę, że było warto zainwestować . Bagażnik jeszcze zrobię, nawet gdyby to miała być mata leżąca na zapasie, na zasadzie podwójnej podłogi i naprawdę zrobi się klasę wyżej.
W ogóle to fajnie sobie pojeździć po długim czasie stania. Kierowca taka fajna, ścięta, wyprofilowana w 4 miejscach. Ze skrzynią w trybie S rwie elegancko. Do tego ładnie teraz gra. Może i taka przerwa była potrzebna, żeby docenić. Przejechałem więcej km hulajnogą przez wrzesień i październik niż VW.
Ale za to bezpośrednio na silniku jest bardzo gruba osłona gumowa – okrywa to pokrywę zaworów + przyległości. W wersji bez wyciszenia jest plastikowa, standardowa osłona o ile informacje w necie nie kłamią.
Skoro w fabryce doszli do wniosku, że tak zrobią, a nie dali nic specjalnego na maskę, to może to jest odpowiednia metoda?
Dopisano 29 paź 2023 23:01:
Teraz po Warszawie przejechałem 35 km, myślę, że było warto zainwestować . Bagażnik jeszcze zrobię, nawet gdyby to miała być mata leżąca na zapasie, na zasadzie podwójnej podłogi i naprawdę zrobi się klasę wyżej.
W ogóle to fajnie sobie pojeździć po długim czasie stania. Kierowca taka fajna, ścięta, wyprofilowana w 4 miejscach. Ze skrzynią w trybie S rwie elegancko. Do tego ładnie teraz gra. Może i taka przerwa była potrzebna, żeby docenić. Przejechałem więcej km hulajnogą przez wrzesień i październik niż VW.
nemi napisał(a):W ogóle to fajnie sobie pojeździć po długim czasie stania. Kierowca taka fajna, ścięta, wyprofilowana w 4 miejscach. Ze skrzynią w trybie S rwie elegancko. Do tego ładnie teraz gra. Może i taka przerwa była potrzebna, żeby docenić. Przejechałem więcej km hulajnogą przez wrzesień i październik niż VW.
Haha ja to nie wiem ale u mnie silniki nie stygną W weekend kręcąc się w okolicy kolejne 250km dodane. Wracając do tematu wygłoszenia w Tesli nie jest źle, jedynie nadkola można by poprawić.
Teraz po zmianie na zimówki które są jakieś 2dB głośniejsze jak bym miał coś poprawiać to właśnie nadkola. Podkręcają audio łatwo pozbyć się tego hałasu bo system nagłośnienia robi naprawdę dobra robotę.
Falkeny przetestowane przy dużej ulewie i przy 180km/h na blacie kleją się świetnie.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
W piątek będę miał okazję potestować jeden z pierwszych egzemplarzy TM3 po lifcie – ponoć poprawili wygłuszenie – zobaczymy
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):W piątek będę miał okazję potestować jeden z pierwszych egzemplarzy TM3 po lifcie – ponoć poprawili wygłuszenie – zobaczymy
To nieźle, tutaj nie wiem czy już są pierwsze egzemplarze do odbioru plus czy w salonie coś maja, nie miałem kiedy podjechać by zobaczyć. Wygląda ze w kwestii wygłoszenia jest duża duża poprawa no i wizualnie tez się lepiej prezentuje. Małżonka już zapowiada ze jej kolejny to tylko EV a teściu czeka na jej XC40
Ja to po galeriach nie lubię jeździć ale ostatnio bylem w jednej z nowszych i fajna inicjatywa z ich strony, na każdym pietrze około 16-20 stanowisk z darmowymi ładowarkami, ja dobrze mi się wydaje to będzie około 64-80 punktów ładowania, co prawda ciągnie max 3kW ale zawsze coś. Do tego mamy standardowe płatne 22kW na każdym pietrze a Tesla dokłada około +-20 stanowisk V4 na tym parkingu tak ze prądu pod dostatkiem
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
U nas na razie tak bogato nie jest ale moja mama jak jedzie na zakupy to też tam właśnie samochód podłącza – bardzo się cieszy z tego, że musi już jeździć na stacje a ten sklep, który ma ładowarki ma większy obrót
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Kurę jeszcze trochę i będę pod sklepem musiał ładowarkę zamontować jak tak dalej pójdzie to do przodu, w sumie siłą jest po drugiej stronie budynku więc można ogarnąć
Stoję w kolejce do dystrybutora, patrzę facet wysiada i otwiera bagażnik, z 5 baniek w bagażniku i zaczyna je po kolei odkręcać i wąchać. Przewąchał wszystkie, zamknął bagażnik i odjechał
Stoję w kolejce do dystrybutora, patrzę facet wysiada i otwiera bagażnik, z 5 baniek w bagażniku i zaczyna je po kolei odkręcać i wąchać. Przewąchał wszystkie, zamknął bagażnik i odjechał
Ja ostatnio na stacji bywam bardzo często Zmusiłem się do sprawdzenia ile ta wiertarka pali... przy mojej jeździe wychodzi 18l/100 Do odciny chociaż raz podczas jazdy, jak producent zaleca
Muszę coś dokupić na codzienne dojazdy
Muszę coś dokupić na codzienne dojazdy
loockas napisał(a):Ja ostatnio na stacji bywam bardzo często Zmusiłem się do sprawdzenia ile ta wiertarka pali... przy mojej jeździe wychodzi 18l/100 Do odciny chociaż raz podczas jazdy, jak producent zaleca
Muszę coś dokupić na codzienne dojazdy
A doliczyłeś litry oleju?
Renata ma jakiś problem z SS raz gaśnie na światłach a jaz wywala SS do kontroli, muszę dojść co to.
Neonixos666 napisał(a):A doliczyłeś litry oleju?
E z tym olejem nie ma tak źle. Więcej mi uciekało przez nieszczelność miski niż szło na dotrysk. Nie wiem czy tego wyjdzie wiecej jak 0,5l na 1000. A naprawdę nie żałuje obrotomierza. Natomiast nie zmienia to faktu, że spalanie paliwa jest kompletnie nieadekwatne do osiągów tego auta. Nie powiem, że to nie jedzie... ale szału nie ma. To powinno palić max 12-14l. MX-5 niewiele odstaje, a pali 1/2 tego co RX i to przy ciągłym pałowaniu. Szkoda, bo jazda RXem to naprawdę mega przyjemność. Do tego super praktyczne nadwozie. Tak czy inaczej na wiosnę chyba się pożegnamy. No chyba że będę sobie mógł pozwolić aby wstawić to do garażu i czekać na rozwój wydarzeń. Egzemplarz ma potencjał na wzrost wartości. Ale nie wiem czy mi cierpliwości wystarczy... nie lubię stojących aut
loockas napisał(a): Nie wiem czy tego wyjdzie wiecej jak 0,5l na 1000.
W serwisie VW powiedzieli by że to normalne
Wydaje mi się że wartość RX8 będzie rosła ale nie tych zwykłych a jedynie wersji specjalnych z minimalnym przebiegiem i stanem perfect. Zwykłe raczej nie za specjalnie będą cenione chyba że stan perfect a o to ciężko. Ogólnie buda jest ponad czasowa i nawet po tylu latach trzeba docenić że jest to ładne nadwozie.
Już znaleźć seryjne RX8 to wyczyn. Większość poszła na mody i swapy. Widzę na grupie że na zdrową serię chętnych nie brakuje. Teraz bym się cieszył jakbym wyszedł na zero, ale za kilka lat myślę dałoby się na tym coś zarobić. W mojej nie mam już co robić. Wszystko ogarnięte. Może bym felgi odświeżył...
Ładnie się prezentuje, te felgi bardziej mi się kojarzą z M6 bo wszyscy swego czasu wkładali felgi do 6 z RX. Jak nie zgnite i silnik dobry to coś tam można zarobić ale nie liczyłbym na sporo. Jaka to wersja mocowa? tam chyba były dwie czy 3 wersje mocy?
Neonixos666 napisał(a):Jak nie zgnite i silnik dobry
Nie zgnite, mało tego bezwypadkowe. Tam są wszystkie spinki i jeszcze na błotnikach są oryginalne folie bezbarwne Ja bym tego nie kupił gdyby nie ten stan blacharski. Silnik jest po remoncie, ok 18kkm temu. Niestety słabo udokumentowane, ale powiedzmy że potwierdzone że się odbył. Kompresja jak w nowym silniku. Aktualnie auto ma 99kkm. 100% seria, wnętrze też bardzo zadbane. Dlatego wierzę że na nim nie stracę (za dużo), bo naprawdę stan jest imponujący jak na 19 lat. Auto wymagało dopieszczenia mechanicznego ale chyba już wszystko co istotne (i nieistotne też) zrobiłem. Jasne że jak się uprzeć to coś jeszcze się znajdzie, ale to następny właściciel też musi mieć coś do roboty Natomiast nie mam złudzeń. Takiego auta nie sprzedaje się w tydzień, chyba że się trafi szaleniec jak ja, bo ravo sprzedał dzień po wystawieniu Ale póki nie wymyślę sobie innego auta, to jeszcze trochę paliwa przepalę
Były dwie wersje HP 231km i LP 192km. To jest HP. Choć realnie żaden RX seryjny tyle nie ma
O zarobku można myśleć imho dopiero za 2-3 lata, jak te auta znikną. Już się odbiły od dna. Teraz rynek zweryfikuje ich przyszłość.
Prawda jest taka że to co miało go wyróżniać i przyciągać kupujących było jego kotwicą ( silnik ) jestem ciekaw jak by go oderwać od rodziny RX i podciągnąć pod MX i dać jakiś fajny silnik to było by to fajne auto. MX-8 powinno się nazywać i mieć fajny silnik doładowany ze 2.5L i 250KM który po modach bierze na klatę 400KM i wszyscy by jeździli nim w Drifcie.
Mnie ten silnik fascynuje i bardzo mi się podoba jego brzmienie i charakterystyka. Nigdy nie jeździłem autem w którym silnik się kręci bez problemu do 9,5krpm. Sama konstrukcja też jest ciekawa, bo jest paradoksalnie bardzo... prosta Mimo tego że chleje niesamowite ilości paliwa, do tego "bierze" olej, a remont jest kosmicznie drogi jak na wartość całego auta, to nigdy bym nie pomyślał o swapie No chyba że na EV, ale to nie ten egzemplarz... Piękna seria i mam nadzieję, że taka zostanie To auto się idealnie wpisuje w popularne hasło "nie jedzie, ale za to dużo pali"
loockas napisał(a):nie jedzie, ale za to dużo pali"
Prawie jak stare amerykańskie V8
Neonixos666 napisał(a):Renata ma jakiś problem
Ja inwestuję w rodzicowego scenica.
Klocki z przodu – szrot , wyszło przy wymianie kół na zimowe.
Już lecą do paczkomatu jakieś brembo za pół litra wiskacza.. scenic powinien być zadowolniony..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: brii i 55 gości