Czateria... 2021
Ale jeśli ktoś oczekiwał że żelazny elektorat zmieni zdanie oznacza że mało w temacie zrozumiał. Najważniejsze że odsetek niezdecydowanych wreszcie się spolaryzowane. Kierunek jest dobry, ludzie zrozumieli że ich zdanie ma znaczenie i muszą się wypowiedzieć. Korzystamy wreszcie z nabytych praw.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Ale jeśli ktoś oczekiwał że żelazny elektorat zmieni zdanie oznacza że mało w temacie zrozumiał. Najważniejsze że odsetek niezdecydowanych wreszcie się spolaryzowane. Kierunek jest dobry, ludzie zrozumieli że ich zdanie ma znaczenie i muszą się wypowiedzieć. Korzystamy wreszcie z nabytych praw.
Tak masz rację tu zadecydowali niezdecydowani bo zatwardziale zwolennicy nie podpuszczali swoich. Też mi się podoba frekwencja i oby jak najwyższa w przyszłych wyborach.
A ja trochę pojeździłem po Górach Sowich w doborowym towarzystwie . 166 już powoli odchodzi... Nawet Brer było więcej. Oczywiście po powrocie obywatelski obowiązek spełniłem
58 minut stałem w kolejce ***** ***
wybrałem mniejsze zło, nie twierdzę że rządy PO były jakoś wybitne ale ostatnie 8 lat rządów PISu to było plucie w twarz społeczeństwu.
Alfę bym chciał jakieś Spider/GTV tipo 916 ale teraz ceny [tiiit], było brać 8 lat temu
Wariator do fiata 1800zł kosztuje dziś Najtaniej to chyba zrobić głowicę w MGF
wybrałem mniejsze zło, nie twierdzę że rządy PO były jakoś wybitne ale ostatnie 8 lat rządów PISu to było plucie w twarz społeczeństwu.
Alfę bym chciał jakieś Spider/GTV tipo 916 ale teraz ceny [tiiit], było brać 8 lat temu
Wariator do fiata 1800zł kosztuje dziś Najtaniej to chyba zrobić głowicę w MGF
Stała pod ścianą prężąc kakao
Neonixos666 napisał(a):zadecydowali niezdecydowani
jakby nie spojrzeć wszystkie wiodące partie uzyskały dobre wyniki dzięki frekwencji.
Do wtorku je poznamy.
Od 1989 roku nie było takiej frekwencji, a wówczas chyba 67% (rekordowo) .
Akktualna wladza mniej jest lubiana od komunistycznych skoro frekwencja pobiła rekord..
Jeszcze mnie ciekawi w która stronę obróci się el Presidente.. Czy zostanie wierny partii do samego końca, czy nie..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Beny napisał(a):MrShaleck zobacz autogama Kraków robią lampy i wszsytkie przeróbki. Tylko najtaniej nie jest odbłyśniki 150zl szt gdzie widzę na olx po 80 można zrobić.
Dostałem od 1 gościa info, że różnica jest w przesłonie (przysłonie?) w lampie między UK i EU.
Napisałem też do HRF ile by kosztowała przeróbka na bileda + nowe klosze i cena to ok 2600 za 2 lampy. Całkiem spoko sie wydaje. Niewiele taniej jeśli w ogóle mi wyjdzie regenerowanie odbłyśników, nowe przetwornice, klosze żarówki i przeróbka na EU lub zakup lampy rozbitej. A w dodatku mogę coś schrzanić przy robocie
Musze to rozważyć. Led praktycznie nie do wykrycia, a różnica na pewno na plus.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Znalazłem Nissana Almerę 1.5 z LPG bez kompresji na jednym cylindrze, fajnie wyposażona podobno nawet bez rdzy, korci mnie żeby to kupić i naprawić. Tak sobie pomyślałem że może dla młodego jako pierwsze auto taka Almera będzie w sam raz, proste, niskie koszty w 4 drzwiach.
https://www.olx.pl/d/oferta/nissan-alme ... derIndex=5
https://www.olx.pl/d/oferta/nissan-alme ... derIndex=5
Neonixos666 napisał(a):Nissana Almerę 1.5 z LPG
Lepiej nie to auto.
Silnik silnikiem, ale pakiet startowy obejmuje również ingerencję w ElPegie (nie jest ujęte w opisie) a instalacjinstalacje od BRC są drogie w naprawach i serwisie. Dodatkowo W BRC masz nikłe szanse na dobrą obsługę a sam nic nie zrobisz, bo system zamknięty dla ludzi postronnych.
jeszcze ta klimatyzacja – dobrze, żeby chlodziła a czy to skraplaskraplacz do wymiany, czy coś więcej, to dowiadukesz się podczas naprawy.
generalnie.. włowłożysz dużo kasy z niewiadomym skutkiem a auto nie nabierze wartości..
Dla młodego clio 1,4 w polskim gazie by było dobre..
dużo zależy od kasy która chcesz włożyć..
Ja ostatnio znalazłem jazza w słabym stanie wizualnym wymagajacy jakoś koło 2tys żeby to wyprowadzić na prostą technicznie i wizualnie poniżej ceny ŕynkowej o jakieś 5 tyś zł.
Korciło mnie żeby wziąść podreperować, pojeździć i za 2..3 lata sprzedać bez strat..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Ogólnie za więcej jak 2 tyś to bym go nie brał. LPG prawdopodobnie działa bo nie ma w opisie że jest inaczej ale sprawdzenie i serwis na pewno bym zrobił. Może jutro jak będę miał chwilę to zadzwonię i popytam o szczegóły bo za wiele nie ma w opisie. To musi być proste auto w LPG i żadnych sportowych wersji te 90KM musi wystarczyć. Wziął bym go i przez zimę podłubał z chęcią a przynajmniej zrobił silnik. Jak młody nie będzie chciał to się opchnie. Eh chęci sporo tylko możliwości ograniczone.
Dziś sprawdziłem błędy i wychodzi że świece żarowe do wymiany, na szczęście kiedyś je kupiłem na tą ewentualność.
Dziś sprawdziłem błędy i wychodzi że świece żarowe do wymiany, na szczęście kiedyś je kupiłem na tą ewentualność.
Szczerze to bym sobie odpuścił. Nie zgnilucha, jakim są almery, primery i reszta spod znaczku nissana z tamtych lat.
Z tymi silnikami to też nie jest taka fajna sprawa. Ostatnio robiłem silnik w Kia Venga jakieś 1.4. Po rozebraniu okazało się, że nie tylko pierścienie, ale także cała góra jest do zrobienia, a blok był tak porysowany od jeżdżenia bez oleju (pewnie przepalał i ktoś nie dolewał na czas), że szkoda gadać. Do tego widoczne ślady piston slapu, więc trzeba było kupić zregenerowany dół. Do klienta skończyło się na około 10 tys PLN, a wcale dużej marży nie narzucaliśmy.
*Zaznaczę, że te silniki były dość ciężko dostępne w sensownych pieniądzach.
Wyjazd z silnikiem, coś tam przy okazji się zawsze znajdzie. A to sprzęgło będzie do roboty, a to jakieś uszczelnienia, rozrząd i się robią kwoty, które przekroczą wartość sprawnego auta, którego nie trzeba naprawiać.
Ale to moja opinia...
Chyba, że drugi taki sprawny silnik można kupić za 1000zł, to można się pobawić.
Z tymi silnikami to też nie jest taka fajna sprawa. Ostatnio robiłem silnik w Kia Venga jakieś 1.4. Po rozebraniu okazało się, że nie tylko pierścienie, ale także cała góra jest do zrobienia, a blok był tak porysowany od jeżdżenia bez oleju (pewnie przepalał i ktoś nie dolewał na czas), że szkoda gadać. Do tego widoczne ślady piston slapu, więc trzeba było kupić zregenerowany dół. Do klienta skończyło się na około 10 tys PLN, a wcale dużej marży nie narzucaliśmy.
*Zaznaczę, że te silniki były dość ciężko dostępne w sensownych pieniądzach.
Wyjazd z silnikiem, coś tam przy okazji się zawsze znajdzie. A to sprzęgło będzie do roboty, a to jakieś uszczelnienia, rozrząd i się robią kwoty, które przekroczą wartość sprawnego auta, którego nie trzeba naprawiać.
Ale to moja opinia...
Chyba, że drugi taki sprawny silnik można kupić za 1000zł, to można się pobawić.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
MrShaleck napisał(a):Chyba, że drugi taki sprawny silnik można kupić za 1000zł, to można się pobawić.
Jak by to był Scenic z 1.4 TCE którego remont na dzień dobry to 10 tyś + i niektórzy wkładają 1.6 wolnossące to bym odpuścił ale używany motor to właśnie 1000zł więc nie jest problemem zakup a bardziej miejsce gdzie to wykonać. Wiadomo, że zawsze przy wymianie silnika trzeba zweryfikować sprzęgło, jakaś uszczelka kolektora czy poziom wyciągnięcia łańcucha. My tu gadu gadu a wszystko zależy czy to chrupek czy nie. Bo jak na wierzchu ładnie a pod spodem zachlapane na sztukę żeby nie było dziur widać to wiadomo że nie wezmę takiego.
Gib napisał(a):Alfę bym chciał jakieś Spider/GTV
Mnie wzięło na Brerę jak usiadłem na powyższym spocie ale Diesel to tam średnio pasuje, ceny TBI kosmos a JTS/ Holden to wiadomo. Ale zostając przy Alfie rysuje mi się całkiem ciekawa koncepcja Giulietty QV
No żesz [cenzura] Lewy tył dziś pod Kauflandem. Karteczki i monitoringu brak. Będzie do kompletu z tylnym zderzakiem sprzed trzech miesięcy...
Neonixos666 napisał(a):Znalazłem Nissana Almerę 1.5 z LPG bez kompresji na jednym cylindrze, fajnie wyposażona podobno nawet bez rdzy, korci mnie żeby to kupić i naprawić. Tak sobie pomyślałem, że może dla młodego jako pierwsze auto taka Almera będzie w sam raz, proste, niskie koszty w 4 drzwiach.
https://www.olx.pl/d/oferta/nissan-alme ... derIndex=5
Nie ma takiego czegoś jak almera bez rdzy. Jakby to rdzy nie miało to pewnie ktoś by to sam naprawiał. Poza tym nie wiesz nawet w jakim stanie są gładzie. Może tam już nie ma szans na kompresję bez nowego bloku?
Jak już musisz mieć korozję to mx5 NB
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Niestety te "nowe stare" nie starzeją się tak godnie jak te "stare stare" .
Zostań przy 166, może przesiądź się na jakiegoś fajnego Lexa, kolejne modele Alfy chyba bym odpuścił.
Sam przymierzałem się do Stelvio, nawet ofertę leasingu miałem w rękach, ale jak przyszło co do czego to nie wydałem tych dodatkowych 50 tyś i wziąłem używanego 4 letniego Jaguara. Nie żałuje.
Teraz będzie 5 letni Ford....będę musiał dość mocno go sprawdzić i pewnie zrobić sporo profilaktyki, W Hiszpanii wolałbym nie szukać serwisów :/. Prawie półmetek podróży morskiej. Za 6 dni powinien być w Porcie. Wtedy powinienem dostać kolejną partę zdjęć i mieć szanse porównać z tymi przed załadunkiem.
Zostań przy 166, może przesiądź się na jakiegoś fajnego Lexa, kolejne modele Alfy chyba bym odpuścił.
Sam przymierzałem się do Stelvio, nawet ofertę leasingu miałem w rękach, ale jak przyszło co do czego to nie wydałem tych dodatkowych 50 tyś i wziąłem używanego 4 letniego Jaguara. Nie żałuje.
Teraz będzie 5 letni Ford....będę musiał dość mocno go sprawdzić i pewnie zrobić sporo profilaktyki, W Hiszpanii wolałbym nie szukać serwisów :/. Prawie półmetek podróży morskiej. Za 6 dni powinien być w Porcie. Wtedy powinienem dostać kolejną partę zdjęć i mieć szanse porównać z tymi przed załadunkiem.
..::Born To Rise Hell::..
Bimbak napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Znalazłem Nissana Almerę 1.5 z LPG bez kompresji na jednym cylindrze, fajnie wyposażona podobno nawet bez rdzy, korci mnie żeby to kupić i naprawić. Tak sobie pomyślałem, że może dla młodego jako pierwsze auto taka Almera będzie w sam raz, proste, niskie koszty w 4 drzwiach.
https://www.olx.pl/d/oferta/nissan-alme ... derIndex=5
Nie ma takiego czegoś jak almera bez rdzy..
A to akurat ciekawe.. kupiłem 3/4 lata temu N16 polifta właśnie z tego rocznika i jakoś rdza nie jest problemem – sam się dziwię..
Wcześniej jeździłem przedliftem i tam na pytanie gdzie rdzewieje? odpowiedź.. tak
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości