Czateria... 2021
Ale to juz inny typ napędu. Trudno to tak wprost porównywać, jakieś kryteria trzeba wziąć i najprościej porównać takie same technologie.
Moje Renault pali niemal 8 litrów, a ma 170 koni mniej, mniejszą budę i napęd na przód. Więc w porównaniu do hybrydy Loockasa to jest jakiś kosmos. I ledwie litr mniej od całkiem mocnego pastucha.
I jeszcze inna kwestia: np. Moje Renault kosztowało 61,5k, a Ioniq, którego bez wahania bym wolał, niestety kosztował ponad 90k i miał tragiczne warunki leasingu w porównaniu ze 100,98% w finansowaniu Renault.
Więc to pokazuje, jak bardzo trudno porównać auta z różnych półek. I dlatego ja bym rozgraniczał benzyniaki, hybrydy i elektryki. Ale miej sobie własne kryteria i punkt widzenia
Moje Renault pali niemal 8 litrów, a ma 170 koni mniej, mniejszą budę i napęd na przód. Więc w porównaniu do hybrydy Loockasa to jest jakiś kosmos. I ledwie litr mniej od całkiem mocnego pastucha.
I jeszcze inna kwestia: np. Moje Renault kosztowało 61,5k, a Ioniq, którego bez wahania bym wolał, niestety kosztował ponad 90k i miał tragiczne warunki leasingu w porównaniu ze 100,98% w finansowaniu Renault.
Więc to pokazuje, jak bardzo trudno porównać auta z różnych półek. I dlatego ja bym rozgraniczał benzyniaki, hybrydy i elektryki. Ale miej sobie własne kryteria i punkt widzenia
ja mam rower za 1500zł jako główne źródło przemieszczania się, daje radę Rowery za 200k to chyba raczej jako element ozdobny garażu należy traktować, w stylu stać mnie to mam karbonowego Astona.
Stała pod ścianą prężąc kakao
nemi napisał(a):Ale miej sobie własne kryteria i punkt widzenia
Staram się zwykle porównywać jabłka z jabłkami – wziąłem pod uwagę zbliżoną wartość, sorry ale ceny mocniejszych VW są co najmniej odjechane jeśli patrzymy na to co dostajemy w tej cenie.
Gib napisał(a):Rowery za 200k to chyba raczej jako element ozdobny garażu należy traktować, w stylu stać mnie to mam karbonowego Astona.
To co robić z takimi za 250k USD?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):sorry ale ceny mocniejszych VW są co najmniej odjechane jeśli patrzymy na to co dostajemy w tej cenie.
Tu się zgadzam, ale ledwie kilka dni temu szukaliśmy odpowiedników i się okazało, że jednak jest jeszcze drożej.
Musielibyśmy może ceny z dawnych roczników patrzeć, ale to już za trudne ćwiczenie, nie chce mi się. Niemniej jednak cena to bdb kryterium. Ale wtedy wygrałaby Tesla w relacji cena/moc/zużycie.
Na szybko wygooglałem ceny Passata w 2017 i Q50S.
Ceny "od" dzieli dokładnie 50.000 zł. Ale wciąż to nie jest porównanie jabłka z jabłkiem, bo to inna klasa auta – jedno dla robotnika, drugie dla prawnika lub innego księgowego. Więc ile w tych 50k poszło na napęd, a ile na ogólną jakość to się nie dowiemy. A przynajmniej to poza moim zasięgiem.
Dopisano 06 wrz 2023 21:40:
I? Są drogie, tanie?
Ceny "od" dzieli dokładnie 50.000 zł. Ale wciąż to nie jest porównanie jabłka z jabłkiem, bo to inna klasa auta – jedno dla robotnika, drugie dla prawnika lub innego księgowego. Więc ile w tych 50k poszło na napęd, a ile na ogólną jakość to się nie dowiemy. A przynajmniej to poza moim zasięgiem.
Dopisano 06 wrz 2023 21:40:
brii napisał(a):Spojrzałem na aktualne ceny Passatów AWD z 2018
I? Są drogie, tanie?
Spojrzałem na ceny używek z 2018 bo o takim samochodzie była mowa – Passaty są bardzo drogie jak za to co dają i potrafią – 130 – 150kzł. Q wypada podobnie stąd spalanie Passata takie sobie.
Weź pod uwagę, że u Japończyków mocniejsze wersje prawie zawsze były dopasione i cena od zwykle nie wymagała sporych dopłat za extra rzeczy.
Śmiem twierdzić, że nowy Passat dla robotnika to jednak odważna wycena zarobków i podważa sens istnienia Skody, chyba że czeska marka jest pozycjonowana jako dla bezrobotnych.
Weź pod uwagę, że u Japończyków mocniejsze wersje prawie zawsze były dopasione i cena od zwykle nie wymagała sporych dopłat za extra rzeczy.
nemi napisał(a):jedno dla robotnika, drugie dla prawnika lub innego księgowego
Śmiem twierdzić, że nowy Passat dla robotnika to jednak odważna wycena zarobków i podważa sens istnienia Skody, chyba że czeska marka jest pozycjonowana jako dla bezrobotnych.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
To się w pełni zgadzam. Opłacalność jest dużo gorsza.
Ale znowu: dizajn infiniti się nie przyjął w Europie, jest to auto w tej chwili megaegzotyczne, bez sieci dealerskiej, nie każdy nawet wie, że serwisuje je Nissan itd. Ogólnie nie jest to auto pod gust europejski, mimo relatywnie dobrych cen sprzedaż była mała. I teraz odzwierciedlają to ceny używanych. Gdyby to był Lex, to pewnie wciąż byłby znacząco droższy od Pastucha.
Btw – jak ktoś potrzebował takiego auta jak Infiniti wycofywało się z Polski, to wtedy była dopiero okazja, która się nie powtórzy już chyba nigdy. Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek dało się otrzymać tak dużo jakości i mocy w takich cenach.
Ale znowu: dizajn infiniti się nie przyjął w Europie, jest to auto w tej chwili megaegzotyczne, bez sieci dealerskiej, nie każdy nawet wie, że serwisuje je Nissan itd. Ogólnie nie jest to auto pod gust europejski, mimo relatywnie dobrych cen sprzedaż była mała. I teraz odzwierciedlają to ceny używanych. Gdyby to był Lex, to pewnie wciąż byłby znacząco droższy od Pastucha.
Btw – jak ktoś potrzebował takiego auta jak Infiniti wycofywało się z Polski, to wtedy była dopiero okazja, która się nie powtórzy już chyba nigdy. Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek dało się otrzymać tak dużo jakości i mocy w takich cenach.
nemi napisał(a):Moje Renault pali niemal 8 litrów, a ma 170 koni mniej, mniejszą budę i napęd na przód. Więc w porównaniu do hybrydy Loockasa to jest jakiś kosmos. I ledwie litr mniej od całkiem mocnego pastucha.
Ale która hybryda? Bo teraz kupił hybrydę benzynowo-olejową i nie sądzę żeby ona się w 8l zamknęła.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Bimbak napisał(a):Ale która hybryda? Bo teraz kupił hybrydę benzynowo-olejową i nie sądzę żeby ona się w 8l zamknęła.
Tak mu się piła na mieszankę spodobała że kupił RX8?
już bez przesady 8L oleju powinno wystarczyć na jakiś czas. No i ćwiknął mi ktoś to 530i taki highpower/highniuter w jednym w dodatku kombi Żałuję aczkolwiek coś przekonania nie miałem...
Stała pod ścianą prężąc kakao
No w olej się już zaopatrzyłem
Nie mam zamiaru nawet tego sprawdzać Mazda wiedziała co robi i podobnie jak w MX-5, w Rexie również nie ma komputera pokładowego Będę zdrowszy psychicznie nie wiedząc ile to auto pali, ale jedno jest pewne – pali jak smok
Oleju na pewno łyknie też więcej, bo auto ma "program" od Gronka, który poprawia smarowanie na niższych obrotach. Tak wiec dotrysk jest robiony cześciej.
Z jednej strony kupiłem sobie naprawdę duży problem, a z drugiej coraz bardziej mnie jarają te niuanse wanklowe
Ogólnie zrobiłem to o czym marzyłem. Zawsze chciałem mieć te dwa auta w jednym garażu. Mogę sprzedawać RXa
Bimbak napisał(a):nie sądzę żeby ona się w 8l zamknęła.
Nie mam zamiaru nawet tego sprawdzać Mazda wiedziała co robi i podobnie jak w MX-5, w Rexie również nie ma komputera pokładowego Będę zdrowszy psychicznie nie wiedząc ile to auto pali, ale jedno jest pewne – pali jak smok
Oleju na pewno łyknie też więcej, bo auto ma "program" od Gronka, który poprawia smarowanie na niższych obrotach. Tak wiec dotrysk jest robiony cześciej.
Z jednej strony kupiłem sobie naprawdę duży problem, a z drugiej coraz bardziej mnie jarają te niuanse wanklowe
Ogólnie zrobiłem to o czym marzyłem. Zawsze chciałem mieć te dwa auta w jednym garażu. Mogę sprzedawać RXa
loockas napisał(a):Ogólnie zrobiłem to o czym marzyłem. Zawsze chciałem mieć te dwa auta w jednym garażu. Mogę sprzedawać RXa
Tak forumowo poprawnie się zrobiło w garażu, jeszcze PR zostaniesz
sprzedaj te rowery za 360k w tle
najleprze połączenie silnik z lewego w budzie prawego
masz mocną zabawkę i nie ważne ile pali oleju nie ważne ile bierze wachy czysty fun masa na przedniej osi chyba nawet spadnie
najleprze połączenie silnik z lewego w budzie prawego
masz mocną zabawkę i nie ważne ile pali oleju nie ważne ile bierze wachy czysty fun masa na przedniej osi chyba nawet spadnie
Ostatnio edytowano 6 wrz 2023, 23:11 przez Gib, łącznie edytowano 1 raz
Stała pod ścianą prężąc kakao
Jak dojrzeje psychicznie do zakupu e-bike mtb
Nie widzę tego. Właśnie w MX-5 piękne jest to, że daje fun mimo niedoboru mocy, pali jak passat i jest praktycznie bezobsługowe. Dla mnie to auto jest idealnym funcarem i jeżeli go kiedyś zamienię to tylko na ND
RX to znajomość na krótką chwilę
Gib napisał(a):najleprze połączenie silnik z lewego w budzie prawego
Nie widzę tego. Właśnie w MX-5 piękne jest to, że daje fun mimo niedoboru mocy, pali jak passat i jest praktycznie bezobsługowe. Dla mnie to auto jest idealnym funcarem i jeżeli go kiedyś zamienię to tylko na ND
RX to znajomość na krótką chwilę
Ja w przyszłym tygodniu pozbywam się 308. Nie powiem złego słowa o tym aucie. Był to pierwszy Pug jakim jeździłem dłuzej niż dwa dni i uważam to jest to na prawdę ciekawy kompakt.
Mam ndzieję że mimo małysz szans na kolejne 9 tygodni też dostane jakiegoś PUG'a.
To chyba ostatnie auto już będzie na wynajmie, chyba się rozstaje z aktualnym pracodawcą, dostałem ciekawą alternatywę na kolejny rok. Będę częściej w PL .
A co do naciąganych 9 litrów....mój JGC na trasie też był wstanie zejść poniżej 10 .
Co do zakupów, to na razie 2 litrowa PB, bez wspomagacza, ale azakup auta na jakieś 2 lata i później już pewnie Tesla.
Mam ndzieję że mimo małysz szans na kolejne 9 tygodni też dostane jakiegoś PUG'a.
To chyba ostatnie auto już będzie na wynajmie, chyba się rozstaje z aktualnym pracodawcą, dostałem ciekawą alternatywę na kolejny rok. Będę częściej w PL .
A co do naciąganych 9 litrów....mój JGC na trasie też był wstanie zejść poniżej 10 .
Co do zakupów, to na razie 2 litrowa PB, bez wspomagacza, ale azakup auta na jakieś 2 lata i później już pewnie Tesla.
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości