Czateria... 2021
Na takich XC40 wyjechała z salonu ale właśnie jestem zdziwiony że po takim małym przebiegu za dużo gumy tam nie zostało, znając styl jazdy małżonki o jakimś niestandardowym zużyciu raczej nie ma mowy
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Ja o Toyo mam mieszane uczucia. Zimówki w miarę ok ale kupiłem MX-5 na T1-R, mięso praktycznie całe, rocznik 2016 (więc cztery lata w chwili zakupu) i na deszczu to był po prostu dramat, niewiele trzeba było aby bokiem zarzucić, niby fajnie ale jednak na codzień uciążliwe tym bardziej w aucie bez żadnych systemów, nawet ABS nie mam. I teraz w sumie sam nie wiem czy to kwestia nabitego ciśnienia (naciąg), tych czterech lat czy może ktoś jakoś dziwnie je dojechał że mięso było a przyczepności brak... Dojechałem je rok temu na pewnym placu w Katowicach (a miałem się tylko trochę pobawić ) i kupiłem Rainsporty 5 bo z 3 byłem zadowolony – jedyna wada to szybko schodziły mi w 166 no ale biorąc pod uwagę moje roczne obecne przebiegi nie stanowi to jakiegoś problemu a i podobno są trochę poprawione pod tym względem.
Ja miałem Proxes CF2 i dobrze trzymały na mokrym i całkiem ciche.
Ogólnie to z Goodyear nie mam dobrego doświadczenia. Teraz na Q7 mam Falkeny FK510, dzisiaj pierwsza trasa na letnich, ponad 270km po autostradzie, fajnie trzymają i bardzo ciche, zobaczymy jak kloc będzie zdzierał gumę
Ogólnie to z Goodyear nie mam dobrego doświadczenia. Teraz na Q7 mam Falkeny FK510, dzisiaj pierwsza trasa na letnich, ponad 270km po autostradzie, fajnie trzymają i bardzo ciche, zobaczymy jak kloc będzie zdzierał gumę
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
U mnie głównie zimowki, miałem w GH i GJ i na mokrym średnio. W GH to przy małym zaśnieżeniu również łatwo traciły przyczepność.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Krzemol napisał(a):Ja o Toyo mam mieszane uczucia. Zimówki w miarę ok ale kupiłem MX-5 na T1-R, mięso praktycznie całe, rocznik 2016 (więc cztery lata w chwili zakupu) i na deszczu to był po prostu dramat, niewiele trzeba było aby bokiem zarzucić, niby fajnie ale jednak na codzień uciążliwe tym bardziej w aucie bez żadnych systemów, nawet ABS nie mam. I teraz w sumie sam nie wiem czy to kwestia nabitego ciśnienia (naciąg), tych czterech lat czy może ktoś jakoś dziwnie je dojechał że mięso było a przyczepności brak... Dojechałem je rok temu na pewnym placu w Katowicach (a miałem się tylko trochę pobawić ) i kupiłem Rainsporty 5 bo z 3 byłem zadowolony – jedyna wada to szybko schodziły mi w 166 no ale biorąc pod uwagę moje roczne obecne przebiegi nie stanowi to jakiegoś problemu a i podobno są trochę poprawione pod tym względem.
Ale czego się spodziewałeś po 4 letnich oponach? Stara guma opony do wyrzucenia
Naprawdę wiek opony ma znaczenie – dlatego może dobrze ze contnlinental zużywa się tak szybko przynajmiej opona się nie zestarzeje
Jak to ktoś kiedyś powiedział i sporo prawdy w tym jest – czasami lepszy nowy chińczyk niż 4 letnia opona premium
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Cztery lata to już IMO popadanie w skrajności trochę – rozumiem że taka opona nie będzie się zachowywać jak nowa ale naprawdę zachowywały się jak 10 letnie kartofle. Wychodziłoby na to, że co dwa lata zmiana opon . A odnośnie ostatniego stwierdzenia to ja też się zgadzam że lepszy nowy chińczyk albo średniak niż używane premium.
Przejeździłem aktualną zimę na 4-o letnich Nokianach.
Muszę przyznać, że te stare Nokiany (kupione jako dodatek do felg 16" ) lepiej się spisywały niż nowe Bridgestony które specjalnie jako nowe ( wperspektywie kilkuletniego używania) kupiłem 2 lata temu.
Spodziewałem się po Nokianach dużo mniej, czytałem i sam przekazywałem informacje o pękającej gumie i słabej starzejącej się mieszance.
Okazało się jednak, że lepsze budżetowe 4-o letnie nokiany niż nowiusieńkie premium bridgestony..
I weź tu bądź mądry..
Nie wychodziłbym aż tak daleko przed szereg.
Myślę, że opony na 60 tys km powinny wytrzymać, oby na więcej a wiek opon.. Skoro 2-u letnie magazynowane uważane są za nowe przy sprzedaży, to dlaczego po 2-u kolejnych latach miałyby być do wyrzucenia?
Po prostu jakość spadła a mieszanka celuje w kraje suche i bez śniegu.
Wszak mamy totalne ocieplenie klimatu, po co zatem robić opony na trudne zimowe warunki albo okresy monsunowe ?
Muszę przyznać, że te stare Nokiany (kupione jako dodatek do felg 16" ) lepiej się spisywały niż nowe Bridgestony które specjalnie jako nowe ( wperspektywie kilkuletniego używania) kupiłem 2 lata temu.
Spodziewałem się po Nokianach dużo mniej, czytałem i sam przekazywałem informacje o pękającej gumie i słabej starzejącej się mieszance.
Okazało się jednak, że lepsze budżetowe 4-o letnie nokiany niż nowiusieńkie premium bridgestony..
I weź tu bądź mądry..
Krzemol napisał(a):co dwa lata zmiana opon
Nie wychodziłbym aż tak daleko przed szereg.
Myślę, że opony na 60 tys km powinny wytrzymać, oby na więcej a wiek opon.. Skoro 2-u letnie magazynowane uważane są za nowe przy sprzedaży, to dlaczego po 2-u kolejnych latach miałyby być do wyrzucenia?
Po prostu jakość spadła a mieszanka celuje w kraje suche i bez śniegu.
Wszak mamy totalne ocieplenie klimatu, po co zatem robić opony na trudne zimowe warunki albo okresy monsunowe ?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Do mojego znajomka trafił ciekawy Espace 2.0T 7 miejsc, wersja Dynamic z 180 tyś na blacie.
Wiem, ze idzie na handel, jak ktos coś, to mogę wypytać o szczegóły.
Wydawalo mi się ze ktoś się szukał czegos takiego tutaj.
Wiem, ze idzie na handel, jak ktos coś, to mogę wypytać o szczegóły.
Wydawalo mi się ze ktoś się szukał czegos takiego tutaj.
..::Born To Rise Hell::..
To było ironicznie przecież stwierdzenie nawiązujące do tego, że czteroletnie opony to śmieć nadający się do kosza:Pzadra napisał(a):Nie wychodziłbym aż tak daleko przed szereg.
szkodnik_byd napisał(a):Ale czego się spodziewałeś po 4 letnich oponach? Stara guma opony do wyrzucenia
Naprawdę wiek opony ma znaczenie – dlatego może dobrze ze contnlinental zużywa się tak szybko przynajmiej opona się nie zestarzeje
przesadzasz, mx-5 kupiłem na oponach z 2008 roku i trzymały bardzo dobrze, większy strach był tylko dlatego że były bardzo sparciałe
Co do opon na pierwszy montaż, zazwyczaj mają od 6 do 7 mam w każdym bądź razie mniej niż typowe które możemy zakupić w sklepie. To i szybciej się zużywają. Ja wreszcie odkurzyłem accorda i inne pierdoły, to mi wystarczy by być na dłuższy czas uszczęśliwionym. Za to ktoś mi dzisiaj pod prąd wjechał jak zjeżdżałem z ronda, dobrze że w miarę wolno i szeroko było
Eh mocno podskoczyły ceny paliw na ten weekend Trzeba było wykrzesać dobry wynik a że nie śpieszyło nam się na powrocie z poprawin to wynik ok jak na 4 osoby dorosłe i 2 dzieci.
Mnie też zaczęły denerwować ceny paliw. Jeździmy prawie tylko w mieście, bardzo rzadko jakiś wypad za miasto. Sprzedałem 340i i przesiedliśmy się na plug-ina. Póki co bardzo zadowolony ale to pierwsze dni...
Krzemol napisał(a):Dlatego ja nie chcąc się denerwować zatankowałem za 50zł dziś . I tak na razie nigdzie się nie wybieram.
Też zalałem za 50zł ale nie zobaczyłem różnicy na wyświetlaczu
Ostatnio edytowano 1 maja 2022, 20:52 przez Neonixos666, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości