Czateria... 2021
Neonixos666 napisał(a):ja bym takie coś z chęcią wypróbował
https://allegro.pl/oferta/silnik-spalin ... 9762670256
Tu masz tańszy, a przy okazji możesz się wykazać.. pokazać czego nauczyłeś się przy piłach..
https://allegrolokalnie.pl/oferta/silni ... -z-prl-ol3
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
@Dominator Jakiś czas temu pisałem, że mam chętnego na Golfa. To był oczywiście Jacobs, już sobie zamówił u mnie, ale muszę ogarnąć jakieś auto dla siebie i ciężko mi idzie wymyślenie czego chcę .
I tak, w trasie TSI bez problemu zmieści się w 11 litrach, chyba, że będzie jeździł 200 km/h – wtedy pokazuje 13,3 l na płaskim
I tak, w trasie TSI bez problemu zmieści się w 11 litrach, chyba, że będzie jeździł 200 km/h – wtedy pokazuje 13,3 l na płaskim
Ja co do roweru miałem podobne wymagania jak nemi, kupiłem rocznego krosa na olx z gwarancją za 1100zl (paragon na 1900zl) z lampka koszykiem na bidon i licznikiem. Gość stwierdził że idzie w szosę i ten mu nie potrzebny
Sezon na trampolinę uważam za otwarty 5 godzin to bydle skladalem
Sezon na trampolinę uważam za otwarty 5 godzin to bydle skladalem
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Ja starej nie rozkładałem, zdejmowałem tylko siatkę i batutę. Ta ma prawie 5m i chwile trwało skrecanie, do tego pianki utknęły w siatce i były uszkodzone. Każda musiałem wyciągać a wyjść nie chcialy.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Janie mam podwórka i nie rozkładam, za to kuzynka pracuje w sali zabaw i mam wejście za free
nemi napisał(a):To był oczywiście Jacobs, już sobie zamówił u mnie, ale muszę ogarnąć jakieś auto dla siebie i ciężko mi idzie wymyślenie czego chcę .
A prosiłem Cię żebyś nie mówił. Będzie golf od nemiego + chip na jakieś 200KM i powinno dać rade póki co.
Ja dziś wyciągnąłem rower, stwierdziłem ze odbiorę dziecko ze zlobka. 5 kilometrów w jedna stronę tylko, ale wierzcie mi, od 4 miesięcy nie miałem żadnego ruchu. Po pierwszym kilometrze żałowałem decyzji
If you’re in control, you’re not going fast enough.
nemi napisał(a):Faktycznie, od dawna jest ten kłopot. Weźmy BMW E87: 116d, 118d, 120d i 123d. Wszystkie miały 2.0 N47
Ja miałem tego 120d – miał 177 KM, ten 116d chyba 115 tylko.
już w E36 318is miał 1,9 a 323 2,5l , nawet w E30 już były rozbieżności. W E46 tylko 325 i 330 miały pojemność zgodną z opisem. A np 316 mogło mieć od 1,6 do 1,9 zależnie od rocznika
Dopisano Śr lut 24, 2021 22:48:44:
Neonixos666 napisał(a):ja bym takie coś z chęcią wypróbował
myślałem, że bardziej w takie coś byś poszedł najlepsze jest od 1:35
marek napisał(a):myślałem, że bardziej w takie coś byś poszedł najlepsze jest od 1:35
Perfecto, nawet Ojciec ma taką Huśkę 51 Taka piła ma ponad 3 konie mocy więc nie tak mało. Nic nie zaskoczy podczas wyprawy
swoją droga jak to możliwe że ktoś zarabia na tym silniku za ponad 500zł. Przecież same te akcesoria (zbiornik, manetka, jakies linki, wydech, zębatki są tyle warte a gdzie w tym silnik. I pewnie jeszcze co najmniej 2-3 pośredników musi zarobić plus koszty wysyłki z Chin, to ile koszt produkcji, 200zł ? przecież sam materiał jest droższy.
Te chińczyki mają wewnątrz cylindra chrom techniczny który jest tani i łatwy w nałożeniu, porządny sprzęt jest powlekany od wewnątrz powłoką Nikasilową która jest droższa i trudniejsza w nałożeniu. Jakość odlewów tez ma znaczenie. Kupiłem tłok chiński do MS 181 który po założeniu haczył o przeciwwagę, po delikatnym podszlifowaniu było ok ale nie dopracowanie ewidentne.
Neonixos666 napisał(a):Te chińczyki mają wewnątrz cylindra chrom techniczny który jest tani i łatwy w nałożeniu, porządny sprzęt jest powlekany od wewnątrz powłoką Nikasilową która jest droższa i trudniejsza w nałożeniu. Jakość odlewów tez ma znaczenie. Kupiłem tłok chiński do MS 181 który po założeniu haczył o przeciwwagę, po delikatnym podszlifowaniu było ok ale nie dopracowanie ewidentne.
tylko, że jakbyś u nas chciał nawet wykonać elementy z aukcji bez żadnej obróbki, wykończenia, malowania i montażu to wyszłoby sporo ponad 500zł (w sensie przemysłowo dużą ilość)
No czasem dziwi jak im się to opłaca i to na cały świat wysyłają, musi to u nich na prawdę kosztować grosze.
marek napisał(a):PeKa napisał(a):W XT wystarczą dwa tłoki, z dobrym klockiem są w stanie katapultować z siodła
róznica cenowa nie była duża, więc stwierdziłem, że hamulce będę wymianiał i tak tylko raz to wezme od razu 4 tłoczki
Jasna sprawa, nie mówię, że to źle Napisałem, by nikt nie pomyślał, że dwutłoki XT to za mało, myśląc o zakupie Chociaż tu mało kto myśli o takich sprzętach
Mogę za to powiedzieć po przesiadce w szosie ze szczęk na tarcze, że to jest ogromny przeskok!
Dopisano 25 lut 2021, 10:01:
marek napisał(a):waga ramy 1030g z przelotkami linek (linki w całosci ukryte w ramie), jest lekki dysonans poznawczy jak trzymasz w ręku taki duży element a wazy tyle co opakowanie cukru
Czyli stoją w miejscu z tymi karbonami
Moja rama z 2013r. z przelotkami waży 1060g w rozmiarze L
Obecnie udało się dobić do wagowego wyniku 9,9kg w hardtailu, choć z nie najlżejszych komponentów to poskładane i to koniec inwestycji wagowych.
Dopisano 25 lut 2021, 10:03:
Gib napisał(a):Są karbony do 150kg?
Chcesz karbona? Nie spotkałem się z takim limitem, biorąc pod uwagę, że producenci podają limit jeździec + rower. Znam natomiast ludzi, którzy jeżdżą z powodzeniem na wylajtowanych rowerach, a limitu nie zachowują.
Dopisano 25 lut 2021, 10:09:
loockas napisał(a):Ja w tym sezonie bym chętnie te heble zmienił, bo MT-200 to taki starter... po przesiadce z vbrake to mi się wydawały mega skuteczne, ale jak trochę zasmakowałem taplania w błocie to szybko się przekonałem, że to są spowalniacze, a nie hamulce
Łukasz, popatrz na SLXa od M7000 w górę.
Ja muszę kasetę wymienić i tysiak pęknie. do tego łańcuch i robi się 1200.
Znajomi mi powiedzieli, że już wiedzą dlaczego taki duży prysznic zrobiłem
PeKa napisał(a):Moja rama z 2013r. z przelotkami waży 1060g w rozmiarze L
29" ?
Dopisano Cz lut 25, 2021 10:38:11:
PeKa napisał(a):popatrz na SLXa od M7000 w górę.
generalnie SLX to fajna grupa – olbrzymi przeskok w użytkowaniu względem niższej grupy, cenowo atrakcyjna, a nie jest jakoś dużo gorsza od XT.
Choć ja jeżdżę na SRAMie GX i zdecydowanie bardziej podoba mi się jej działanie w stosunku do Shimano SLX/XT
Dopisano Cz lut 25, 2021 10:43:26:
PeKa napisał(a):Nie spotkałem się z takim limitem, biorąc pod uwagę, że producenci podają limit jeździec + rower. Znam natomiast ludzi, którzy jeżdżą z powodzeniem na wylajtowanych rowerach, a limitu nie zachowują.
dokładnie, limit to bardziej jest na tych co próbują na takich rowerach przy takiej wadze zbyt agresywnej jazdy po hopach chociaż limit ma duże znaczenie dla kół. Kolega miał koła z limitem 80kg, do tego dosyć agresywnie jeżdzi (full), waży w pobliżu limitu to co chwile musiał centrować koła. Ja mam koła bez limitu i wystarczy przed sezonem sprawdzić i delikatnie skorygować w razie potrzeby.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol i 67 gości