Czateria... 2021
Te hybrydy to tak nad wyrost , te elektryki tam maja 14KM . T6 ktora ci podrzucilem juz ladnie sie bedzie odpychac do tego R design ma fajne dodatki stylistyczne.
..::Born To Rise Hell::..
Dominator napisał(a):Z drugiej strony 200 tys na samochód to nie jest mały pieniądz, więc chyba Cię stać na ewentualną naprawę za 5czy 10 proc. wartości samochodu
Pewnie tak, ale czy chce ryzykować 20tys zł dla 30KM? Az takim wariatem nie jestem.
Dopisano 18 sty 2021, o 16:02:
JohnnyB napisał(a):Te hybrydy to tak nad wyrost , te elektryki tam maja 14KM . T6 ktora ci podrzucilem juz ladnie sie bedzie odpychac do tego R design ma fajne dodatki stylistyczne.
Są tam dwa rodzaje, mild hybrid tak jak piszesz 14KM, ale tez prawdziwe hybrydy 60 czy 80KM
Zabawne te tarcze hamulcowe, pewnie coś związane z odzyskiwaniem energii ale wyglada dziwnie
https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-xc- ... 494887d04e
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Neonixos666 napisał(a):Elektryczna nagrzewnica i grzałki nurkowe robią robotę, do tego podwójny płaszcz wodny głowicy sprawia że rozgrzewa się dość szybko jak na diesla.
Mi się coś wolno zaczęła grzać, co prawda ciepłe do środka leci błyskawicznie, ale na najwyższym jest tylko ciepłe, kiedyś było cieplejsze, a i słabo zaczęło dmuchać.
jacobs napisał(a):Macie jakieś pomysły na samochody? Bo mi się kończą
Warunki:
Większy niż ceed w środku, bagażnik min 500l
Nie kombii
4x4 bądź napęd na tył
<7s do setki, <30s do 200
Max 220k za nowy, mogą być młode używki wtedy max 180k.
Powoli stwierdzam ze takich nie ma
A5 Sportback 45 TFSI quattro ? brakuje tylko 35l bagażnika
jacobs napisał(a):Ten tiguan R to tez jakas opcja, ciekaee czy maja już w salonach żeby zobaczyc na żywo. Oglądałem Atece, myślałem ze to jednak większe jest.
Ale Ateca i Tiguan to bliźniacza kontrukcja jak potrzebujesz coś więcej to wtedy bierz pod uwagę tylko i wyłącznie Tiguana Allspace
Tiguana R line widziałem w salonie... ale takie prawilne R to nawet nie wiedziałem że istnieje
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
marek napisał(a):A5 Sportback 45 TFSI quattro ? brakuje tylko 35l bagażnika
Obejrzymy dziś w salonie. Muszę zobaczyc jak ten bagażnik na żywo wyglada, jeżeli da się jakoś go powiększyć wyciągając roletę, to może być jakas opcja. Ale mie wiem czy klapa nie jest przeszkoda. Liczę ze namowie żonę na a4 avant z tym silnikiem.
X1 F48 20i?
A to nie jest malutkie w środku? Poza tym kiedyś nasłuchałem się jak zle są wykończone x1, wiec nie wiem czy rozważać.
Dopisano 18 sty 2021, o 17:08:
TheMonster napisał(a):Ale Ateca i Tiguan to bliźniacza kontrukcja
Tak mi się wydawało ale jest tam chyba różnica w długości i bagażnik 100l większy w tiguanie.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
PeKa napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Elektryczna nagrzewnica i grzałki nurkowe robią robotę, do tego podwójny płaszcz wodny głowicy sprawia że rozgrzewa się dość szybko jak na diesla.
Mi się coś wolno zaczęła grzać, co prawda ciepłe do środka leci błyskawicznie, ale na najwyższym jest tylko ciepłe, kiedyś było cieplejsze, a i słabo zaczęło dmuchać.
Kiedy ostatnio miałeś tak niskie temperatury powietrza jak aktualnie?
Zrób dla testu obieg wewnętrzny- sprawdzisz, czy temperatura powietrza wzrośnie na wylocie nawiewu.
Jeśli tak, to będzie znaczyło, że powietrze nawiewane z zewnątrz robi tę złą robotę..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Właśnie to samo chciałem mówić i w Allspace można mieć trzeci rząd siedzeń jeszcze
A co do X1.... też całkiem fajne auto, ale będzie chyba mniejsze o takiej Ateci
A co do X1.... też całkiem fajne auto, ale będzie chyba mniejsze o takiej Ateci
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 15:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
PeKa napisał(a):A czy ja powiedziałem, że tak jest przy ostatnich minusach? Od jakiegoś czasu między 24 a Max jest maleńka różnica, a i nawiew jakby słabiej wieje.
masz może czujnik jakości powietrza?
marek napisał(a):A5 Sportback 45 TFSI quattro ? brakuje tylko 35l bagażnika
Dziwne mam wrażenie z salonu audi...
Po pierwsze Q5, w grubsza fajne, ale nie jest to takie duże auto aż. Bagażnik jest ok, natomiast w środku rozplanowane jest to conajmniej dziwnie, tak że nie da się z tyłu fotelika umieścić tyłem do kierunku jazdy, nawet przy siedzeniu pasażera z przodu max do przodu. Wynika to z dziwnego wyprofilowania oparcia. Całkowicie skreśla to ten samochód dla nas.
Nawet w A5 fotelik się mieści w ten sposób, niestety tam bagażnik jest mocno na styk. Tak samo jeżeli chodzi o szerokość tylnej kanapy, w A5 nie jest dużo szerzej niż w ceedzie. Więc zmiana na takie auto to raczej fanaberia.
Pan bardzo chciał nas naciągnąć na RSQ3, ale nie było żadnego na salonie a wydaje mi się że w nim byłoby jeszcze gorzej.
Nie wiem jak wyciszenie / boczne wiatry przy wyższych prędkościach, ale wyciszenie wydawało mi się lepsze niż w stelvio. Jeździliśmy dieselem i po samym dźwięku w środku nigdy bym nie powiedział że to taki silnik. Środek natomiast średni... mam wrażenie że lepiej wykończony mam w Kii.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
JohnnyB napisał(a):No to śmignij do Volvo, jeśli faktycznie myślisz o SUV to XC60 powinno być w sam raz.
Śmignę na pewno, ale na razie robię sobie przynajmniej tydzień przerwy, bo trochę przesadziłem z pracą i wszystkim na około i coś mnie zaczyna rozkładać :/
Plusem Volvo jest też fakt, że już chwilę jest produkowane, i można znaleźć nawet sensowne używki kilkadziesiąt tysięcy taniej, tak jak wkleiłeś.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Neonixos666 napisał(a):PeKa napisał(a):A czy ja powiedziałem, że tak jest przy ostatnich minusach? Od jakiegoś czasu między 24 a Max jest maleńka różnica, a i nawiew jakby słabiej wieje.
masz może czujnik jakości powietrza?
Mam i go zamówie, bo jakoś go nie słychać, a on lubi brzęczeć
X2 już u nowego właściciela, 5 chyba w środę idzie już w nowe ręce. Teraz chyba pojadę po 5 kombi w dieslu ale już 4x4 – dużo ludzi pytało o napęd.
Jacobs popatrz na X3 2019, powinny się znaleźć.
Jacobs popatrz na X3 2019, powinny się znaleźć.
JohnnyB napisał(a):A może
Wnętrze nie moja bajka. Z zewnętrz super, już patrzyłem wcześniej niestety środek mnie odstraszył.
radzi89 napisał(a):Jacobs popatrz na X3 2019, powinny się znaleźć.
Jeden na otomoto wpadający w moje filtry tez mam na liście ten model
If you’re in control, you’re not going fast enough.
PeKa napisał(a):Mam i go zamówie, bo jakoś go nie słychać, a on lubi brzęczeć
u mnie ewidentnie jak czujnik wykryje złą jakość powietrza to nawiew działa gorzej bo częściowo przechodzi w tryb obiegu zamkniętego, jak wyjadę z miasta to nawiew wyraźnie jest mocniejszy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol i 70 gości