Czateria... 2021
Dokladnie tak. Auto latało jako sluzbowka przedstawiciela handlowego po calej Polsce.
Zuzycie wnettza adekwatne do przebiegu, podobne do zuzycia w Smaxie ,, z niemiec,"ktorego wczoraj ogladalem z przebiegiem 208kkm
Cena 16k za ta m5 to 50%sredniej rynkowej.
Raczej sobie odpuszcze ze wzgledu na lpg i odleglosc, ale jeszcze czejam na vin dla formalnosci.
W krag zainteresowan wpadl jeszcze grand scenic 1.4tce.
Zuzycie wnettza adekwatne do przebiegu, podobne do zuzycia w Smaxie ,, z niemiec,"ktorego wczoraj ogladalem z przebiegiem 208kkm
Cena 16k za ta m5 to 50%sredniej rynkowej.
Raczej sobie odpuszcze ze wzgledu na lpg i odleglosc, ale jeszcze czejam na vin dla formalnosci.
W krag zainteresowan wpadl jeszcze grand scenic 1.4tce.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
A wcześniejszą m5 bierzesz pod uwagę? Za 20tys widzę spokojnie kupisz 5 GTA na wypasie
https://www.olx.pl/oferta/mazda-5-top-s ... HJB2k.html
https://www.olx.pl/oferta/mazda-5-top-s ... HJB2k.html
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Biore jak najbardziej jade dzisiaj jedna ogladac. Boje sie rudej ale jakos specjalnyvh narzekan nie widze w sieci, zwlaszcza w poliftach. Ktos wie czy w polifcie poprawili temat rudej?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Noto musisz renowki szukać
Nie wiem jak w 5 ale 6 nawet znosnie jeśli chodzi o ruda, u mnie podwozie spoko, tylne zawieszenie standard rude, najgorzej tylne nadkola pod szmatami.
Nie wiem jak w 5 ale 6 nawet znosnie jeśli chodzi o ruda, u mnie podwozie spoko, tylne zawieszenie standard rude, najgorzej tylne nadkola pod szmatami.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
loockas napisał(a):ale i tak wolałbym C4 GP z tego typu aut.
+1
Ewentualnie Peugeot 5008 bo to ta sama buda i bebechy.
308 poprzedniej generacji w wersji kombi tez oferuje 3 osobne fotele w drugim rzędzie.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Czytalem ze 5008 cierpi na duzo drobnych awarii. C4 paskudny. Z tej trojki reno
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Raczej kwestia jak ktoś o to dbał jak przy każdej używce. Te silniki 1.6 czy 2.0 D dobrze znoszą jazdę po mieście. Dodatkowo w 5008 zegary są analogowe i w odpowiednim miejscu.Bo_Lo napisał(a):Czytalem ze 5008 cierpi na duzo drobnych awarii. C4 paskudny. Z tej trojki reno
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Zima ze chooooj. Jedną magnolie mam i kilka krzewów w swoim mini ogródku i zakwitły....kurde, przemarzną przez zimę i na wiosnę będę musiał sadzić nowe :/.
Pora odpalić otomoto.....eh....
Pora odpalić otomoto.....eh....
..::Born To Rise Hell::..
A ja bym wziął tą piątkę.
Takie przebiegi to głównie trasy. Z automatem też za bardzo nie da się katować silnika.
Wiem jak zachowuje sie silnik przy lataniu po trasach. Ostatnie 100kkm Dokkerem zrobiłem w zasadzie w 95% na trasach i chociażby po samym oleju widzę że przy wymianie po 15kkm (czyli ok. 3 – 3,5 miesiąca) olej jest dalej przeźroczysty (wcześniej przy 95% miasta i wymianie co około 12kkm olej był mocno ciemny). Ostatnio się nawet chłopaki śmiali że mi świeży olej wymieniają, a niejeden to wlałby taki czysty do swojego silnika I że generalnie to spokojnie mógłbym robić minimum 20kkm między wymianami.
Nawet mnie straszyli kiedyś że wtryski BRC (taka mam instalkę) trzeba wymienić po około 120kkm. Banan też to sugerował. A mam prawie 200kkm na jednym fabrycznym zestawie od nowości i nie wymagają żadnej ingerencji.
Pojechałbym, obejrzał, pogadał na miejscu (gdzie i jak auto jeździło). Jakbym się jeszcze udało znegocjować trochę – a jest na to szansa bo mało jest chętnych na takie auta – to by był dobry interes. Nawet biorąc pod uwagę jakiś serwis tego lpg.
Takie przebiegi to głównie trasy. Z automatem też za bardzo nie da się katować silnika.
Wiem jak zachowuje sie silnik przy lataniu po trasach. Ostatnie 100kkm Dokkerem zrobiłem w zasadzie w 95% na trasach i chociażby po samym oleju widzę że przy wymianie po 15kkm (czyli ok. 3 – 3,5 miesiąca) olej jest dalej przeźroczysty (wcześniej przy 95% miasta i wymianie co około 12kkm olej był mocno ciemny). Ostatnio się nawet chłopaki śmiali że mi świeży olej wymieniają, a niejeden to wlałby taki czysty do swojego silnika I że generalnie to spokojnie mógłbym robić minimum 20kkm między wymianami.
Nawet mnie straszyli kiedyś że wtryski BRC (taka mam instalkę) trzeba wymienić po około 120kkm. Banan też to sugerował. A mam prawie 200kkm na jednym fabrycznym zestawie od nowości i nie wymagają żadnej ingerencji.
Pojechałbym, obejrzał, pogadał na miejscu (gdzie i jak auto jeździło). Jakbym się jeszcze udało znegocjować trochę – a jest na to szansa bo mało jest chętnych na takie auta – to by był dobry interes. Nawet biorąc pod uwagę jakiś serwis tego lpg.
Beny napisał(a):Za 20tys widzę spokojnie kupisz 5 GTA na wypasie
lol, prawie jak Alfa
Bo_Lo napisał(a):Ktos wie czy w polifcie poprawili temat rudej?
Nie sądzę. Generalnie 5 też rdzewieją, może nie tak jak 6 GG ale jednak. U mnie już jest ruda ale generalnie ja mam na to wywalone i nic z tym nie robiłem. Może jakby człowiek coś w zarodku dusił to by było lepiej
Grzyby napisał(a):Pojechałbym, obejrzał, pogadał na miejscu (gdzie i jak auto jeździło)
Wydaje mi się, że to jakiś komis, więc dowiedziałbyś się tylko tego co chcesz usłyszeć..
Co do BRC, to ja nie mam jakoś awersji do tej marki, tylko tyle, że podzespoły drogie, mniej dobrych zakładów serwisujących a dodatkowo dużo mniej serwisujących na wysokim poziomie i trudniej sobie samemu pomóc, bo dostęp do sterowników blokowany dla nieserwisowej społeczności..
Może TO konkretne auto należałoby podliczyć biorąc pod uwagę ewentualny remont silnika, i co tam jeszcze może paść od notorycznej jazdy przedstawiciela handlowego..
Z innej strony, to firma w której auto pracowało obniżała koszty (montaż lpg) i nie wiadomo na czym jeszcze oszczędzała – może promowała bardziej popularne oleje 15w40 i stosowała system ich wymiany w trybie long-life.. kto wie..
Miałem służbowe auto i mimo iż szanowałem, to podejście zawsze inne niż do prywatnego (no chyba, że służbowe we własnej firmie.. )..
Tak,że ja cały czas "na nie" – ale nie wiem jakie są inne opcje..
Dopisano 28 gru 2020 16:19:
motomike6 napisał(a):Ewentualnie Peugeot
Aż mi się włos zjeżył..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
zadra napisał(a):Z innej strony, to firma w której auto pracowało obniżała koszty (montaż lpg) i nie wiadomo na czym jeszcze oszczędzała – może promowała bardziej popularne oleje 15w40 i stosowała system ich wymiany w trybie long-life.. kto wie..
To moje firmówki aż dziw że jeżdżą. Szroty jedne!
380tys to przebieg taki przy którym wszystko może się psuc, a może też przez kolejne 100tys przejechać w miarę bezawaryjnie.
Cena niska – może być tak dlatego, że ma przebieg, swoje odrobiła i tyle, ktoś sprzedające nie chce się bujać przez rok i ponosić koszty, skoro auto już nie zarabia na siebie a ryzyko usterek nieprzewidywalnych wzrasta.
Ale może być też tak, dlatego że auto było na przeglądzie i ma do naprawy hamulce, amortyzatory, jakieś wycieki drobne i inne, i ktoś podliczył naprawę na 10tys, więc nie ma sensu (z punktu widzenia obecnego właściciela) wkładać tej kasy, lepiej wziąć leasing na nowsze auto. Oczywiście te usterki mogą być takie, że ktoś kupi i stwierdzi, że igła (bo koła jeszcze się jakoś trzymają) i dla niego to okazja.
Przy takim przebiegu trzeba się nastawić, że w ciagu kilku miesięcy może się pojawić usterka i koszt 5tys zł. Okazji nie ma, jeśli ma się normalne oczekiwania od aut, nie liczyłbym na to, że będzie to igła za pół ceny.
Cena niska – może być tak dlatego, że ma przebieg, swoje odrobiła i tyle, ktoś sprzedające nie chce się bujać przez rok i ponosić koszty, skoro auto już nie zarabia na siebie a ryzyko usterek nieprzewidywalnych wzrasta.
Ale może być też tak, dlatego że auto było na przeglądzie i ma do naprawy hamulce, amortyzatory, jakieś wycieki drobne i inne, i ktoś podliczył naprawę na 10tys, więc nie ma sensu (z punktu widzenia obecnego właściciela) wkładać tej kasy, lepiej wziąć leasing na nowsze auto. Oczywiście te usterki mogą być takie, że ktoś kupi i stwierdzi, że igła (bo koła jeszcze się jakoś trzymają) i dla niego to okazja.
Przy takim przebiegu trzeba się nastawić, że w ciagu kilku miesięcy może się pojawić usterka i koszt 5tys zł. Okazji nie ma, jeśli ma się normalne oczekiwania od aut, nie liczyłbym na to, że będzie to igła za pół ceny.
Jestem po obejrzeniu kilku M5 i Smaxów w zakresie cenowym 13-20kzł i stwierdzam że im droższe tym gorsze.Laleczka ''perfekcja'' z niemiec za 17000 jest w gorszym stanie niż auto za 13.5k
Generalnie wygrała M5 polift z 2.0 AT
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-5-m ... f3f8f92852
Wyprany środek,komora silnika wymyta,malowane zderzaki(niby były poprzycierane),malowany jeden błotnik i takie se szpary między tylnymi lampami a klapą.Ale w ogólnym odbiorze auto najbardziej trzymające się kupy,nie zmęczone wnętrze,przebieg realny bo w 2013 w de na ostatnim przeglądzie miała 100000.
Jedzie,skręca,biegi zmienia.Gość handluje częściami do M5 jak i samymi piątkami,miał na placu kilka i wszystkie ok 14-15k.Przedtem specjalizował się w premacy.
Na placu boju została ta właśnie piątka i ta:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-5-m ... e2b2408873
tylko mega daleko
Grand scenic 1.4Tce jako trzecia alternatywa.
Generalnie wygrała M5 polift z 2.0 AT
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-5-m ... f3f8f92852
Wyprany środek,komora silnika wymyta,malowane zderzaki(niby były poprzycierane),malowany jeden błotnik i takie se szpary między tylnymi lampami a klapą.Ale w ogólnym odbiorze auto najbardziej trzymające się kupy,nie zmęczone wnętrze,przebieg realny bo w 2013 w de na ostatnim przeglądzie miała 100000.
Jedzie,skręca,biegi zmienia.Gość handluje częściami do M5 jak i samymi piątkami,miał na placu kilka i wszystkie ok 14-15k.Przedtem specjalizował się w premacy.
Na placu boju została ta właśnie piątka i ta:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-5-m ... e2b2408873
tylko mega daleko
Grand scenic 1.4Tce jako trzecia alternatywa.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: 85rabuk i 79 gości