Czateria... 2021
Z kartą na księdza nawet 16gr/l.
- Od: 7 kwi 2014, 12:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
już diesel jest delikatnie tańszy niż benzyna ale mam nadzieję na większą obniżkę ON.
JohnnyB napisał(a):Tak jest Business.
W zasadzie ma wszystko co mi trzeba poza jednym wyjątkiem jakim są grzane fotele i kiera... a to dostępne dopiero w wersji TI EDIT. A sorry widzę że da się pakiet zimowy dorzucić do każdej wersji Szacun
Nie powiem, Stelvio mi się też podoba. A to jest bardzo dziwne, bo do tej pory mi się chyba żaden SUV nie podobał. W tym może bym mógł nawet jeździć Może się kiedyś przejadę. Mam nadzieję że okażę się fatalna w prowadzeniu, będzie bujać jak łajba i się zepsuje podczas jazdy próbnej
Ta testowa jeździła całkiem spoko. Nie czułem że jade sugem. Do tego jakos mocno nic nie świstało.
W środę zrobiłem 600 km Tiguanem 2.0TSi z DSG. Trasa Poznań i z powrotem. I odczucia z Alfy były dużo przyjemniejsze.
Na co dzień jeżdżę Fcusem i dość łatwo mnie ostatnio zadowolić .
W środę zrobiłem 600 km Tiguanem 2.0TSi z DSG. Trasa Poznań i z powrotem. I odczucia z Alfy były dużo przyjemniejsze.
Na co dzień jeżdżę Fcusem i dość łatwo mnie ostatnio zadowolić .
..::Born To Rise Hell::..
Pisałem, to auto nie jest wybierane tylko przeze mnie. Stelvio jest czymś co jest na chwile obecną jedynym autem akceptowanym przez oboje użytkowników . Często zmieniam zdanie jesli chodzi o auta , ale to jest jedyny model samochodu na który zmienia V40.
..::Born To Rise Hell::..
a ja kurła wróciłem do pił, ogarniam dla znajomego Husqvarnę, dziś kupiłem części a jutro składanie. Zapadła decyzja o reanimacji zatartej i będzie mały tuning bo założę większy cylinder i tłok od mocniejszej wersji .
Niedługo w ogłoszeniach pojawi się kolejne... naprawy pił, tuning
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
_____________________________________________________________
Dawne auta:
Citroen Xsara II 1,6 16V 2003
Mazda 6 GG/GY 2005 2,0 MZR-CD 136 KM MT
Mazda 3 BM 2016 2,0 SkyActiv-G 120KM MT "Śnieżynka"
-
Tomasz W.
- Od: 22 lis 2015, 14:59
- Posty: 1521 (227/225)
- Skąd: Bydgoszcz / Poznań
- Auto: Mazda 3 Hikari, 2,0 150KM AT
Skoro już i tak wymieniam tłok z cylindrem to można trochę podbić moc o jakiś 0,4 KM , ciekawe czy trzeba będzie gaźnik dostrajać bo średnica cylindra zwiększy się o 1mm
Bez wykresu z hamowni się nie liczy.
- Od: 7 kwi 2014, 12:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Sprzecik budzetowy, ale z potencjalem . Jest dobrze . Od razu zakupilem 4 plytki. Jeszcze 5 kolejnych zaawiam juz online w poniedzialek. Moga mnie juz zamykac .
..::Born To Rise Hell::..
A ja muszę przyznać że Japończyki to są kombinatorzy.. w Jazzie żony jest 8swiec i cewek, jak w Alfie;) dziś postanowilem tam zajrzec i się okazało że albo po wymianie świec w poprzednim roku (osobiście)albo po wizycie u mechanika jedna z głównych cewek była wypieta (4 glowne, 4 dopalające). Samochód był trochę bardziej ospały i czasami poszarpywal ale bez tragedii. Nawet kupiłem cewki dla podmiany skoro wypadywal zapłon na jednym z cylindrów. Nie zmienia to faktu że jest tam tych cewek za dużo:P
Mr_Bartek napisał(a):Bez wykresu z hamowni się nie liczy.
jak ogarnę to podjadę do V-tech, szkoda że na gaźniku a nie na wtrysku, może jakąś mapę by zmodzili
ah te gruzy, jutro znów po części jadę, miałem ogarnąć parę rzeczy a wyszedł spory serwis. Większość pił to stare zaniedbane szroty których nikt nie serwisował od lat, a 1/3 ich wagi to zalegający syf.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości