Czateria... 2021
no to już ładne kreski, oby automat spokojnie łykał te Nm i wytrzymał.
Dopisano 28 sie 2020 21:00:
no to już ładne kreski, oby automat spokojnie łykał te Nm i wytrzymał.
Dopisano 28 sie 2020 21:00:
no to już ładne kreski, oby automat spokojnie łykał te Nm i wytrzymał.
Beny napisał(a):W sumie racja, trochę mnie kombi rozleniwili wrzucam bagaże zasuwam roletę i jazda. Ale z drugiej strony box to też nie jakiś wielki koszt a raz w roku na wakacje można założyć.
Po prostu się nauczysz pakować mniej Box to zło...
im masz więcej miejsca tym więcej chcesz zabrać nie koniecznie tego potrzebując. Jak gdzieś jedziemy z dziećmi to chce się wziąć wszystko bo przecież Scenic zmieści.
Amerykany w tych Automatach po 500niuta laduja i w sumie jeżdżą raczej jak wcześniej.. nie zamierzam szaleć, to raczej do wyprzedzania itp sytuacji..
Żałuję w sumie ze nie kupiłem vana.. na mojego puga póki co chętnych brak a bagażnik jest w nim super
Żałuję w sumie ze nie kupiłem vana.. na mojego puga póki co chętnych brak a bagażnik jest w nim super
Co za czasy kiedyś 200 koni to było zarezerwowane dla aut sportowych i klasy premium a teraz można mieć w byle jakim dupowozie z turbo
nawet do mojej hondzi z dość trudnym silnikiem do modyfikacji na chinowskim bazarku internetowym znalazłem zestaw turbo z dmuchawką, korektorem, zaworem i rurami..
Pewnie też by 200kuni pękło...
Pewnie też by 200kuni pękło...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Turbo lubi zmienne fazy rozrządu więc bardzo prawdopodobnie 200 km dało radę ale ciekawe jak z korbami bo w hondach nigdy nie były za mocne.
Krzemol napisał(a):Ale AWD z tego co pamiętam to tylko Automat CVT.
Co to komu przeszkadza?
Prawda Szymon?
prawdopodobnie 200 km dało radę
może sprawdzę jak silnik będzie miał najechane 400kkm +...
Teraz cieszę się, że jedzie i pali i nie zatrzymuje się z byle powodu jak renówki
Zwłaszcza, że wciąż paliwa bierze więcej niż oleju...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Grzyby napisał(a):Krzemol napisał(a):Ale AWD z tego co pamiętam to tylko Automat CVT.
Co to komu przeszkadza?
Prawda Szymon?
Niektórym to przeszkadza więc wspomnieć warto
Grzyby napisał(a):Krzemol napisał(a):Ale AWD z tego co pamiętam to tylko Automat CVT.
Co to komu przeszkadza?
Prawda Szymon?
Ani trochę! Wzór płynnej jazdy
marek napisał(a):1,8 z kompresorem ponoć jest ok, ale za to za słaby do budy.
Patrząc na ilość drobnych usterek które mieli teściowie przy tym silniku to nie chcę wiedzieć w takim razie jak jest z innymi
Właśnie miałem dopisać – Beny – unikaj jakby coś 180 i 200 i 250CGI
Grzyby napisał(a):Suzuki Kizashi
C klasa jest jednak obszerniejsza...
Krzemol napisał(a):Niektórym to przeszkadza więc wspomnieć warto
Mi ogólnie nie przeszkadzają poza kilkoma wyjątkami – Nissan Micra, Suzuki Kizashi i Lexus UX bez hybrydy – takich skrzyń powinni zabronić Suzuki z 2.4 i tą skrzynią pod moją stopą palił okolice 15l (a po mieście jeżdżę spokojnie) wykazując się przy tym dynamiką taką, że wolałem zostać przy Legacy z MT mimo tego, że Kizashi strasznie mi się podobało i miało dla mnie dużo wygodniejsze rozmiary (wyraźnie mniejsze od Legacy).
Ostatnio edytowano 29 sie 2020, 08:35 przez brii, łącznie edytowano 1 raz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
zadra napisał(a):Zwłaszcza, że wciąż paliwa bierze więcej niż oleju...
Co w przypadku Hond z lat 90 nie było takie oczywiste
zadra napisał(a):Teraz cieszę się, że jedzie i pali i nie zatrzymuje się z byle powodu jak renówki
odważne słowa na czaterii
brii napisał(a):250CGI
Mój brat ma e klasę cabrio z tym silnikiem. Generalnie usterki żadnej to nie miało od nowości ale spalanie jest kosmiczne. Przy spokojnej jezdzie w miescie totalne minimum to 13 litrów.
odważne słowa na czaterii
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
No i stało się chyba to czego się spodziewałem ale myślałem że jeszcze trochę pociągnie... fabryczny akumulator ma już chyba dość, szkoda bo ma dopiero 8 lat .
Ja dużo skromniej bo tylko kilka butelek winaloockas napisał(a):W domu. Najważniejsze ze pamiątki całe
My jeszcze 500+ do domu ale stoimy w korku pod Orleans
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Motomike, ostatnio widziałem takie auto jak Twoje. Bagażnik marzenie . Z zewnątrz... co tu dużo mówić, ale ilość miejsca w środku jest kozacka!
A tak btw – ostatnio na światłach widziałem Mazdę 6 w miarę świeżą, dziś Mitsu.... eeeee... tego SUVa. I jedna rzecz mnie zaskakuje. Jakie te samochody mają wąskie tarcze hamulcowe*. W moich malutkich samochodzikach powierzchnia tarcia klocka jest ze 30% większa na oko. Czyżby to był powód, że w wielu japończykach jest problem z szybkim zużyciem i biciem tarcz? Przecież taki niemal dwutonowy suv musi dawać straszny wycisk hamulcom...
Może być też tak, że przy większym kole mam tylko takie wrażenie, ale nie sądzę.
*nie chodzi mi o samą średnicę, bo pewnie są podobne jak w innych, tylko o samą wysokość powierzchni tarcia.
A tak btw – ostatnio na światłach widziałem Mazdę 6 w miarę świeżą, dziś Mitsu.... eeeee... tego SUVa. I jedna rzecz mnie zaskakuje. Jakie te samochody mają wąskie tarcze hamulcowe*. W moich malutkich samochodzikach powierzchnia tarcia klocka jest ze 30% większa na oko. Czyżby to był powód, że w wielu japończykach jest problem z szybkim zużyciem i biciem tarcz? Przecież taki niemal dwutonowy suv musi dawać straszny wycisk hamulcom...
Może być też tak, że przy większym kole mam tylko takie wrażenie, ale nie sądzę.
*nie chodzi mi o samą średnicę, bo pewnie są podobne jak w innych, tylko o samą wysokość powierzchni tarcia.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości