Czateria... 2021
Komuś na forum się tak zatrzymała Mazda, bo ktoś poruszał się chodnikiem obok drogi
Ja strasznie się napalam na te systemy zawsze jak już konfiguruję swój nowy, wymarzony samochód, ale jak dotąd, chyba spotykałem się z opinią, że aktywny tempomat to jest naprawdę fajna rzecz. Reszta po pewnym czasie wkurza – koledzy mający Kie wyłączali asystenta pasa ruchu, jeden ma też wspomaganie jazdy w korku – podobno też się przydaje tylko w specyficznym korku i w zasadzie nie używa tego (Sorento, rocznik 2017). Teraz kolega kupił Leona (X 2019) i też stwierdził, że można sobie to wsadzić, bo korek musi być idealny do systemu, a w Warszawie takich nie ma
Ja z systemów wspomagających mam ABS, ESP i auto hold, więc to już jest w miarę dopracowane . Ciekaw jestem co faktycznie warto zamówić kupując samochód, żeby to naprawdę działało i było warte swoich pieniędzy .
Ja strasznie się napalam na te systemy zawsze jak już konfiguruję swój nowy, wymarzony samochód, ale jak dotąd, chyba spotykałem się z opinią, że aktywny tempomat to jest naprawdę fajna rzecz. Reszta po pewnym czasie wkurza – koledzy mający Kie wyłączali asystenta pasa ruchu, jeden ma też wspomaganie jazdy w korku – podobno też się przydaje tylko w specyficznym korku i w zasadzie nie używa tego (Sorento, rocznik 2017). Teraz kolega kupił Leona (X 2019) i też stwierdził, że można sobie to wsadzić, bo korek musi być idealny do systemu, a w Warszawie takich nie ma
Ja z systemów wspomagających mam ABS, ESP i auto hold, więc to już jest w miarę dopracowane . Ciekaw jestem co faktycznie warto zamówić kupując samochód, żeby to naprawdę działało i było warte swoich pieniędzy .
Jak dobrze, że jeszcze dużo wody w Wiśle upłynie zanim będzie mnie stać na coś normalnego z tymi mega hiper systemami – wiec nie mam problemu
Te MX5 NC w okolicach 25-30tys to strupy czy da się coś przyzwoitego w tej kasie wyrwać?
Te MX5 NC w okolicach 25-30tys to strupy czy da się coś przyzwoitego w tej kasie wyrwać?
w sumie producenci w standardzie dają już to co wystarczy czyli ABS, kontrola trakcji i hill holder
Hej, chwile nic nie pisałem ale ostatnio ciężko z czasem
Szymon gratulacje !
Co do GJ to myślę ze nie jest zły wybór, ja moją sprzedawałem jak miała coś pod 150Kkm i nic tam się z nią nie działo, ten automat fajnie chodzi plus spalanie jest na dobrym poziomie. Tarcze zmieniałem jak miała coś kolo 90K i myślę ze jeszcze by trochę wytrzymały. Małżonka po kilku miesiącach jazdy GJ tez była zadowolona i po przesiadce na CX3 było jej ciężko się przestawić. Jedynie w pierwszym przed liftem co wkurzało to ten świst w drzwiach przy większej prędkości ale zestaw z Ali poprawiał komfort, dokladajac wygłuszenie od DrArtex można się było tego praktycznie pozbyć.
W IS ta V6 robi robotę ale lubi wypić.
Szymon gratulacje !
Co do GJ to myślę ze nie jest zły wybór, ja moją sprzedawałem jak miała coś pod 150Kkm i nic tam się z nią nie działo, ten automat fajnie chodzi plus spalanie jest na dobrym poziomie. Tarcze zmieniałem jak miała coś kolo 90K i myślę ze jeszcze by trochę wytrzymały. Małżonka po kilku miesiącach jazdy GJ tez była zadowolona i po przesiadce na CX3 było jej ciężko się przestawić. Jedynie w pierwszym przed liftem co wkurzało to ten świst w drzwiach przy większej prędkości ale zestaw z Ali poprawiał komfort, dokladajac wygłuszenie od DrArtex można się było tego praktycznie pozbyć.
W IS ta V6 robi robotę ale lubi wypić.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
nemi napisał(a):koledzy mający Kie wyłączali asystenta pasa ruchu
Ja na to nie narzekam. To działa tylko wtedy jak potrafi zidentyfikować koniec pasa (czyli musi być wyraźna linia po lewej lub prawej stronie). Na ekspresówkach i autostradach jest więc ok i przy dłużej trasie bardzo odciąża kierowcę. Na lokalnych drogach może irytować jak ktoś ma tendencję do nietrzymania się w swoim pasie. Można to sobie też skonfigurować nieco pod siebie, np wyłączyć korekcję toru jazdy, a zostawić ostrzeżenia. Mimo wszystko jest to na pewno bajer bez którego da się żyć i gdybym miał do tego ekstra dopłacać, to bym to olał. Tego typu bajery zwykle są składnikiem większego pakietu, więc jak już jest, to czemu nie korzystać
Krzemol napisał(a):Te MX5 NC w okolicach 25-30tys to strupy czy da się coś przyzwoitego w tej kasie wyrwać?
1.8 spokojnie. 2.0 też znajdziesz ale to już bliżej 30 niż 25.
Żeby tradycji stało się za dość drugi dzień świąt 0,5 z teściem na szczęście dwa piętra wyżej to w kapciach się można wybrać
Co do MX-5 to fajnie jak by mazda pomyślała nad reanimacją MX-3 na bazie właśnie MX-5 z 2.0 turbo coś jak veloster
Co do MX-5 to fajnie jak by mazda pomyślała nad reanimacją MX-3 na bazie właśnie MX-5 z 2.0 turbo coś jak veloster
MX-3/MX-6 to były zupełnie inne pomysły na auto. Przede wszystkim bazowały na płytach podłogowych innych modeli i były FWD. Z MX-5 to miało tyle wspólnego, że MX było w nazwie
MX-3 bazowało by na mazdze 3 bo jest FWD ale było by krótsze i ze swoim tyłem nawiązującym do starego MX-3
Neonixos666 napisał(a):Dominator napisał(a):Nemi moja żona tez zaliczyła zmoke z tym virginem i podobnie jak ty zastrzegła dowód.
Też miała tel na kartę?
Tak. Nie lubi wiązać się z abonamentem, nie przemowie jej do rozsadku
Przecież na abonament i tak podajesz dane jak przy rejestracji na kartę a płacisz mniej i rozmawiasz ile chcesz.
my za 20 zł w Orange przy każdym numerze mamy wszystko bez limitu
Aaaa oczy sobie zaraz wydłubię!!! Uruchomiłem 30 min temu telefonicznie ubezpieczenie mojej nowej cx30 od jutra, odłożyłem słuchawkę i telefon z salonu że już jest gotowa do odbioru w tej chwili
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości