Czateria... 2021
Jakoś nie do końca dobra to cena, chyba że jak na Toyote. 75 tyś za 1.6 PB, 8x za hybryde.
W kasie 80 tyś można już nowego Focusa ogarniać. Niestety nie dysponuje takim budżetem. Gdyby nie to że nie podoba mi się Megane w wersji golas i z motorem 1.2, brałbym to co Nemi. Budżet jest mniej więcej identyczny. U mnie dochodzi potrzeba posiadania kombi jeszcze.
Znalazłem roczną Ceed w SW 1.6 CRD, przejećie leasingu. Z oprocentowaniem coś około 61 tyś wyjdzie czyli całkiem znośnie.
W kasie 80 tyś można już nowego Focusa ogarniać. Niestety nie dysponuje takim budżetem. Gdyby nie to że nie podoba mi się Megane w wersji golas i z motorem 1.2, brałbym to co Nemi. Budżet jest mniej więcej identyczny. U mnie dochodzi potrzeba posiadania kombi jeszcze.
Znalazłem roczną Ceed w SW 1.6 CRD, przejećie leasingu. Z oprocentowaniem coś około 61 tyś wyjdzie czyli całkiem znośnie.
..::Born To Rise Hell::..
Johny do tego 1.6 HDI to Ad Blue sie nie dolewa tylko chyba płyn katalityczny co jakieś 120K, w Picasso dobilismy coś w okolice 114K wiec nie przerabialiśmy tego tematu. Sam filtr FAP według producenta powinnien być zmieniony w okolicach 160Kkm
W obecnym 2.0HDI tak co jakieś 12-15Kkm trzeba uzupełnić AdBlue.
Ten 1.6 jest dobrą konstrukcją, w miare elastyczną i mało pali, dobry na miasto i trasę.
W obecnym 2.0HDI tak co jakieś 12-15Kkm trzeba uzupełnić AdBlue.
Ten 1.6 jest dobrą konstrukcją, w miare elastyczną i mało pali, dobry na miasto i trasę.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
motomike6 napisał(a):Johny do tego 1.6 HDI to Ad Blue sie nie dolewa tylko chyba płyn katalityczny co jakieś 120K
a to nie jest to samo?
Neonixos666 napisał(a):motomike6 napisał(a):Johny do tego 1.6 HDI to Ad Blue sie nie dolewa tylko chyba płyn katalityczny co jakieś 120K
a to nie jest to samo?
Po cenie to chyba nie bo z tego co widze 3L tego około 300zl, 1L AdBlue raczej mniej niż 2zl ?
Trzeba by sprawdzić skład
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Gdzie niby taka wysoka cena za płyn katalityczny?
Allegro ?
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
ASO czy Allegro ?
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Pewnie chodzi Ci o płyn Eolys
Neonixos666 napisał(a):Pewnie chodzi Ci o płyn Eolys
Dokładnie, tak jak Infineum cena podobna bo raczej niczym innym tego nie uzupełnisz ?
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Właśnie będę zapewne kupował eolysa na dolewkę. W pamięci komputera jest komunikat o zbyt niskim poziomie a program diagnostyczny określa tylko szacunkowa pojemność. Litr kosztuje ok 160 zł, przy większej ilości wychodzi taniej.
motomike6 napisał(a):Neonixos666 napisał(a):Pewnie chodzi Ci o płyn Eolys
Dokładnie, tak jak Infineum cena podobna bo raczej niczym innym tego nie uzupełnisz ?
tak te dwa płyny są zamienne.
Te płyny dawkowane są do paliwa żeby obniżyć temp wypalania filtra, adBlue wtryskiwany jest do wydechu do redukcji tlenków. Ja mam suchy i mi to wystarczy
A właśnie wczoraj jak bylismy w DE na zawodach zaparkowałem koło nowej 7
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Fajny ten stickerbomb
Ciekaw jestem czemu jest w kamuflażu, przecież ten model już jest w salonach
loockas napisał(a):Auris 1.3 w cenie 55k to chyba mimo wszystko dobra cena Nie wiem gdzie ty widzisz 1.6 po 75k, bo ja widzę 15k mniej. Hybryd podobno już brak.
Wrzuciłem w Otomoto kombi i wyszły mi tylko 1.6 w cenie od 75k PLN, był jedne za 65 chyba. Po 80 jest kilka Hybryd. HB mnie nie interesuję i w sumie 1.3 też nie za bardzo,
Płyn katalityczny w 1.6 HDi już nie występuję. DPF jest suchy. W silniku 1.6 120 KM w rocznikach chyba od 16 w zwyż, jest dodatkowo SCR, czyli dodatkowy zbiornik na Ad Blue, roztwór mocznika, wtryskiwany dodatkowo w katalizator, za DPF. Czy jakoś tak
..::Born To Rise Hell::..
Johnny, Megane nie jest taki zły . Szczególnie jak nie ma się bezpośredniego odniesienia do czegoś innego. Ja trochę kilometrów nakręciłem teraz i auto jest znośne. A kombi jest bardzo ładne
Jutro miesięcznica i parę kilometrów wpadło (zdjęcie niżej ). Spalanie chyba zaczęło dążyć do oczekiwanego
Ogólnie szalony miesiąc miałem jeśli chodzi o jeżdżenie. Megane ma tyle co niżej na blacie, VW ma już na zbiorniku ponad 800, a tankowałem chyba w wielki czwartek, więc na pewno też ponad 1000 w kwietniu...
A auris 1.3? To chyba na działkę jak się ma 75 lat w górę... 1.6 to minimum, ai tego trzeba dość mocno katować, bo z dołu w ogóle nie jedzie.
Jutro miesięcznica i parę kilometrów wpadło (zdjęcie niżej ). Spalanie chyba zaczęło dążyć do oczekiwanego
Ogólnie szalony miesiąc miałem jeśli chodzi o jeżdżenie. Megane ma tyle co niżej na blacie, VW ma już na zbiorniku ponad 800, a tankowałem chyba w wielki czwartek, więc na pewno też ponad 1000 w kwietniu...
A auris 1.3? To chyba na działkę jak się ma 75 lat w górę... 1.6 to minimum, ai tego trzeba dość mocno katować, bo z dołu w ogóle nie jedzie.
Widzę, że masz nowe auto w trasy I jakie spalanie brzydkie w motostacie się zrobiło
Czasami warto popatrzeć na stronę producenta Jakkolwiek złe by to auto nie było, to jak ktoś chce koniecznie nowe, to imho oferta zła nie jest:
https://pdf.sites.toyota.pl/spec_auris_classic.pdf
Chociaż wolałbym Megane, nawet z tymi brzydkimi zegarami
JohnnyB napisał(a):Wrzuciłem w Otomoto
Czasami warto popatrzeć na stronę producenta Jakkolwiek złe by to auto nie było, to jak ktoś chce koniecznie nowe, to imho oferta zła nie jest:
https://pdf.sites.toyota.pl/spec_auris_classic.pdf
Chociaż wolałbym Megane, nawet z tymi brzydkimi zegarami
Dwa razy bez większych bagaży jechałem (2000 km tylko w dwie osoby), więc była okazja, żeby trochę zmniejszyć przebiegi w drugim i wyrobić się z gwarancją – inaczej bym chyba nie dał rady dociągnąć do 4 lat .
A jak zrobię po 15.000 każdym, to wszystko matematycznie się zgodzi
A jak zrobię po 15.000 każdym, to wszystko matematycznie się zgodzi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości