Czateria... 2021
FAP ta jak u mnie jest praktycznie niezauważalny bo znajduje się zaraz za sprężarką a nie jak u innych daleko pod samochodem dzięki temu wypala się niezauważalnie bo szybciej osiąga temperaturę wypalenia.
Ja się nie mogę przyzwyczaić do braku dwóch cylindrów,kurde jednak vałka daje więcej frajdy z jazdy Troche wolniejsza była ale do normalnego przemieszczania się te 165kuni było wystarczające.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
V6 zupełnie inaczej rozwija moment niż 4-cyl, chyba że ma doładowanie wtedy V6 wydaje się być zepsute Gdzieś poniżej obrotów doładowania V6 ma przewagę, ale nie za długo, szczególnie przy tak małym turbie jak mam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
nemi napisał(a):Niestety licznik jest bardzo nieczytelny.
No to tutaj jest downgrade w porównaniu z Megane 3.
Ale widzę, że wersja też ma znaczenie. RS miał kompletnie inne zegary, inną konsolę środkową, wykończenie itd. Jednak kosztował ponad 2x tyle
Gratulacje, chyba nikt się nie spodziewał czegoś w tym segmencie
Kiedyś mieliśmy ten samochód przez niecałe 2 tyg i ogólnie fajny ale jak dla mnie troche za ciasny z przodu przez ten tunel środkowy porównując do poprzedniej generacji.
Kiedyś mieliśmy ten samochód przez niecałe 2 tyg i ogólnie fajny ale jak dla mnie troche za ciasny z przodu przez ten tunel środkowy porównując do poprzedniej generacji.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Meg3 jest nie do zaakceptowania jeśli chodzi o wnętrze jak dla mnie. Jednak jest duży progres.
A wersje liczników chyba są dwa – nie wiem jak w RS, bo nie jestem fanem marki . W wyższych wersjach (lub w opcji w niższych) można mieć wyświetlacz ma środku.
Niemniej jednak w niemieckim aucie wiedziałem z jaką prędkością jadę...
A wersje liczników chyba są dwa – nie wiem jak w RS, bo nie jestem fanem marki . W wyższych wersjach (lub w opcji w niższych) można mieć wyświetlacz ma środku.
Niemniej jednak w niemieckim aucie wiedziałem z jaką prędkością jadę...
Nemi zostaw BMW na zimę
Nemi graty fajnego samochodu, duzo fajniejszy od Golfa.
Meg3 musze powiedziec ze deska bardzo mi sie podoba, nie jest przekombinowana nawet w wersji z duzym wyswietlaczem od navi, jakosc plastikow jest w porzadku. Jezdzilem 1.2 130km i calkiem sprawnie to napedza to auto, wczoraj przejechalem sie 1.4 tez 130 km, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl. Teraz okolice 10-11 roku sa w dobrych cenach wiec ludzie zaczynaja je doceniac.
Meg3 musze powiedziec ze deska bardzo mi sie podoba, nie jest przekombinowana nawet w wersji z duzym wyswietlaczem od navi, jakosc plastikow jest w porzadku. Jezdzilem 1.2 130km i calkiem sprawnie to napedza to auto, wczoraj przejechalem sie 1.4 tez 130 km, bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl. Teraz okolice 10-11 roku sa w dobrych cenach wiec ludzie zaczynaja je doceniac.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Ja swego czasu siedziałem w GT jak miałem ciągoty do nowego auta w przyszłości. Nawet miałem się przejechać ale ostatecznie nie wyszło. Może to i dobrze...
Apropo ręcznego, na temat którego była dyskusja wcześniej. Siedział ktoś w Volvo C30? Kumpel zakupił, ręczny jest strasznie dziwnie umieszczony i z moim ustawieniem fotela i masą muszę robić jakieś dziwne wygibasy aby go zaciągnąć (choć fotel ustawiałem na szybko bo i tak karnąłem się kilka km, może jakbym się przyłożył to by było lepiej). Ale auto samo w sobie fajne i niekonwencjonalne
Apropo ręcznego, na temat którego była dyskusja wcześniej. Siedział ktoś w Volvo C30? Kumpel zakupił, ręczny jest strasznie dziwnie umieszczony i z moim ustawieniem fotela i masą muszę robić jakieś dziwne wygibasy aby go zaciągnąć (choć fotel ustawiałem na szybko bo i tak karnąłem się kilka km, może jakbym się przyłożył to by było lepiej). Ale auto samo w sobie fajne i niekonwencjonalne
Az poszedlem do S40 na placu sprawdzic jaki tam jest reczny. S40 przed liftem maja zwykla wajhe, moze po lifice sie cos zmienilo, C30 widocznie zawsze mialy taka.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
- Od: 31 paź 2007, 22:54
- Posty: 2316 (3/13)
- Skąd: Szamotuły
- Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1
Na początku myślałem sobie po co te francuzy dali ten elektryczny ręczny ale po jakimś czasie stwierdzam że w takim aucie to jest nawet na + . Jeszcze tylko automatu brakuje i było by kompletnie.
Masz automatyczny? Kumpel w grą espas ma taki ale o ile wiem to chciał wyłączyć. Nie wiem jak w renówkach ale w pasku b6 chyba się ludzie bujają z nim w naprawach, znajomy w S-maxie miał to też nie każdy się podejmował to naprawić. Oczywiście mechaniczne też się psują, żeby nie było
Stała pod ścianą prężąc kakao
Kurla przez tych pseudomotocyklistow dawców stałem pół godziny w korku. Się jegomosciowi zachciało slalomu. Na szczęście jednego idiotę już mniej na drogach. Mam nadzieję że nie miał rodziny na utrzymaniu..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: nemi i 65 gości