Czateria... 2021
Ten slink jest montowany w grupie PSA wiec siedzi np w 208, 308 GTI a także w Mini Cooper. Ogólnie jak olej regularnie wymieniany powinien służyć ale trzeba kontrolować bo lubi wypić tak średnio 1L na 5000km, jest w miarę elastyczny, jeżeli chodzi wykończenie oraz wygląd zewnętrzny zdecydowanie dużo lepiej się prezentuje od Astry i nie ma tego aż tak dużo na drogach. Osobiście pomiędzy tymi dwoma wybrał bym DS4
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Ten motor w astrze bardzo dobrze łyka LPG a jego serwis będzie tańszy bo i bardziej znany u mechaników. Cytryna na większym komforcie i wypasie jest i wygląd ma jakiś świeższy zarówno w środku i na zewnątrz.
motomike6 napisał(a): bo lubi wypić tak średnio 1L na 5000km
No to wydaje się dużo tylko te nowsze auta to chyba mają osobne miejsce na bańke z olejem..
W grę wchodzą konkretnie te dwa modele jutro będzie jakaś wycieczka pewnie, ale trzeba jeszcze poczytać tu i tam popytać.
Wcześniej była Astra h 1.8 w rodzinie i złego słowa nie można powiedzieć dlatego Opel ma większy sentyment ale zobaczymy
Im wolniej jedziesz, tym dłużej Cię widza
- Od: 18 cze 2017, 21:26
- Posty: 790 (14/12)
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda6 GH 2.0
Beny napisał(a):Gib to ile Ty masz kunia w tej sabinie?280?To w Warszawie chyba zawstydzasz nowsze fury
Nemi kiedy bunia na sprzedaż?
Nie, 215-225 około tak mniej więcej wychodzą, nie zawstydzam, grzecznie jeżdżę czasem robię dużo miejsca za sobą ze świateł żeby inni mogli się włączyć do ruchu i tyle
Stała pod ścianą prężąc kakao
Jak mieliśmy 1,6 turbo w peugeocie 207 to wolał wypić litra na tysiąc kilometrów Nie wypowiadam się bo to pewnie jest inny silnik, my mieliśmy 1,6 THP i to był dramat.
radzi89 napisał(a):Jak mieliśmy 1,6 turbo w peugeocie 207 to wolał wypić litra na tysiąc kilometrów Nie wypowiadam się bo to pewnie jest inny silnik, my mieliśmy 1,6 THP i to był dramat.
1,6THP to ten sam silnik. Był też montowany np. w Mini.
jeden z pierwszych linków
https://mojafirma.infor.pl/moto/eksploa ... SABMW.html
radzi89 napisał(a):Jak mieliśmy 1,6 turbo w peugeocie 207 to wolał wypić litra na tysiąc kilometrów Nie wypowiadam się bo to pewnie jest inny silnik, my mieliśmy 1,6 THP i to był dramat.
Może to dwusuw był
Na prawdę wcześniej byłem zdania, że "nowe" auta raczej się nie psują ale peugeot zmienił mój pogląd na życie Kurde tyle ile z nim mieliśmy problemów to była masakra. Pomijam fakt, że auto gdy je sprzedawaliśmy miało około 60 czy 70 tysięcy przebiegu....
Te starsze wersje jak THP150 czy 156 były trochę problematyczne, rozciągający sie łańcuch rozrządu itp.
W tej THP200 jest juz dużo poprawione, podzespoły z BMW i raczej większych problemów z nimi nie ma ale wiadomo różnie to bywa
Sąsiadka ma THP165 w AT w swoim Picasso i jak do tej pory żadnych problemów.
W tej THP200 jest juz dużo poprawione, podzespoły z BMW i raczej większych problemów z nimi nie ma ale wiadomo różnie to bywa
Sąsiadka ma THP165 w AT w swoim Picasso i jak do tej pory żadnych problemów.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
U nas główne problemy były z rozrządem, ciągłym braniem oleju, błędami silnika, jakimś osadem na zaworach i innych drobnostek nie pamiętam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: JohnnyB, Krzemol i 83 gości