Czateria... 2021

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez Neonixos666 » 10 paź 2018, 22:38

ja tam bym chciał tylko procedurę startu żeby straszyć przechodniów na pasach strzałami z wydechu <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Grzyby » 10 paź 2018, 22:48

to tak na świeżo – dzisiaj w korku jakiś kretyn robił – jak to określił loockas "marchewy z wydechu" jakąś mocno poprzerabianą Yamahą :|
I po co????
Aż miałem ochotę wyjść i sypnąć mu plaskacza w tył kasku....

Dopisano 11 paź 2018 0:04:

Niestety przemieszczałem się klocuszkiem, więc miałem wydech na wysokości oczu/uszu.
Kloc stoi u mechaników, wymieniają chłodnicę wody.
Niestety, okazało się że uszkodzone są mocowania chłodnicy od klimy i wyrwane są wszystkie mocowania chłodnicy oleju (skrzyni biegów) – chłodnica wody była wygięta jak banan i ciekła, chłodnica klimy jest wygięta – nie obeszło się bez demontażu (szlag by to bo koszty lecą przez klimę) i naciągania jej (ponoć się udało tak naprostować że wchodzą obydwie bezproblemowo.
Z mocowaniami chłodnicy oleju mieli coś wykombinować.

I pomyśleć że w sumie jeździłem tak z 2 miechy od ukatrupienia jelonka....
Klima działała, jedynie wody ubywać zaczęło ostatnimi czasy.

Jutro ma być do odbioru. Gdyby nie problem z resztą chłodnic byłoby gotowe dzisiaj.
Ale już tradycyjnie auto pochwalone przez mechaników za łatwość dostępu i szybkość/prostotę demontażu. We wtorek cały dzień walczyli z chłodnicami w Seacie Ibiza i średnio się palili do powtórki z rozrywki :D
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Krzemol » 10 paź 2018, 23:50

Grzyby napisał(a):Ale już tradycyjnie auto pochwalone przez mechaników za łatwość dostępu i szybkość/prostotę demontażu.

Z Alfą nie ma opcji, abym usłyszał coś takiego <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 22:11
Posty: 1558 (258/82)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo 166 TI 2.4 175KM '05r
Mazda MX-5 NB 1.6 110KM '00r

Postprzez Grzyby » 11 paź 2018, 00:43

A tu tradycyjnie ceny typu "śmiech na sali"
Chłodnica wielkości szyby czołowej w cenie 230zl
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez radzi89 » 11 paź 2018, 07:00

Z Jeepów też bardzo dobrze wspominam ceny części. Zamienniki czasem były, aż śmiesznie tanie i z góry wymieniałem więcej części niż było potrzeba. Z drugiej jednak strony częstotliwość awarii w Jeepach była tak wysoka, że co chwilę coś można było wymienić <lol>
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez nemi » 11 paź 2018, 07:13

loockas napisał(a):
nemi napisał(a):Ja wywalam obecne opony. Kontrolę trakcji wyłączam często

Ja to robię zaraz po odpaleniu :P

Ja się boję. Nie ukrywam – jestem zwykłym kierowcą. I dla mnie to wygląda tak, że zarzucenie dupskiem w mojej beemce w zakręcie na tych kapciach jest dość trudne i wymaga prędkości. A jak mam prędkość i jednak nie opanuję maszyny (a raczej mi się nie uda przez brak umiejętności), to straty materialne czy nawet w ludziach mogą być naprawdę ogromne. Na mokrym jest lepiej.
Do dnia dzisiejszego nie znalazłem dobrego miejsca (i czasu), żeby móc poćwiczyć w bezpiecznych warunkach bez nadmiernego zużywania sprzętu :P. A jak kupię na wiosnę nowe opony, to już nie będę chciał ich demolować :(
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 13:20
Posty: 7474 (100/270)

Postprzez loockas » 11 paź 2018, 07:22

nemi napisał(a):jestem zwykłym kierowcą. I dla mnie to wygląda tak, że zarzucenie dupskiem w mojej beemce w zakręcie na tych kapciach jest dość trudne i wymaga prędkości.


Dlatego tak się upierałem na LSD w MX-5 :) Wystarczy odpowiednio dodać gazu by z miejsca zamieść tyłkiem. Do tego w przeciwieństwie do BMW, z MX-5 w poślizgu poradzi sobie naprawdę każdy. Auto jest bardzo przewidywalne, o ile jest sucho. Raz na mokrym mnie pewność zgubiła i mało nie narobiłem w majtki. Nie sądziłem, że po wyjściu z poślizgu auto będzie w stanie wejść tak szybko w kolejny :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez PeKa » 11 paź 2018, 07:27

LSD? Łukasz, nie jeździj po narkotykach!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2014, 23:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez loockas » 11 paź 2018, 07:33

Tylko w celach zdrowotnych
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez PeKa » 11 paź 2018, 07:35

Aaa to przepraszam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2014, 23:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez nemi » 11 paź 2018, 07:53

Ja mam problem taki, że nie potrafię płynnie wyjść z zakrętu – zbyt gwałtowanie wracam kierownicą i auto szarpie w druga stronę, więc przy odrobinie pecha lewy poślizg mógłby się przerodzić w prawy :D
Pewnie wszystko jest kwestią praktyki, ale jakoś mam opory przed nauką na swoim własnym sprzęcie :)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 13:20
Posty: 7474 (100/270)

Postprzez Norreca » 11 paź 2018, 08:13

loockas napisał(a):Ja rozumiem jak ktoś kupił serie i traktuje jako daily, ale tych z wymienionym turbo na hybrydy, nowym wydechem i zawiasem po to by tego nie używać, nie zrozumiem. No ale nie muszę... każdy się bawi jak chce ;)


nie oszukujmy się, te samochody nie są na tor zrobione :)
lepszy fun ma się w seryjnym mx5 niż RS czy MPS na torze.
to zwyczajny daily car tylko troszkę mocniejszy...

raz bylem MPS tu w DE na torze i nie ma porównania do MX
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 12:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Postprzez radzi89 » 11 paź 2018, 08:20

Kurde muszę się kiedyś przejechać jakimś MX-5 bo wychodzi na to, że jest tak samo dobre, a może nawet lepsze niż MX-3! :D
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 10:45
Posty: 4700 (22/49)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
Porsche 911 4S – 996.2
Porsche 911 4S – 991.2
Porsche Macan T

Postprzez loockas » 11 paź 2018, 08:26

Norreca napisał(a):nie oszukujmy się, te samochody nie są na tor zrobione


Focus RS mk3 na pewno się bardziej nadaje na tor niż MX-5. I nie wiem czy jest coś lepszego dostępne seryjnie z przeznaczeniem właśnie na tor.

radzi89 napisał(a):a może nawet lepsze niż MX-3!


Nie przesadzajmy :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez marcinowozniako » 11 paź 2018, 09:24

radzi89 napisał(a):a może nawet lepsze niż MX-3! :D


Gorsze osiągami na prostej i to dużo natomiast nadrabia tył napęd i zabawa na winklach.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez loockas » 11 paź 2018, 09:37

marcinowozniako napisał(a):Gorsze osiągami na prostej i to dużo


O czym ty piszesz? Może będziesz sprawiedliwy i porównasz seryjne 1.8 V6 do seryjnego MX-5 2.0 czy nawet do 1.8 w NA/NB? :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez marcinowozniako » 11 paź 2018, 09:49

loockas napisał(a):Może będziesz sprawiedliwy i porównasz seryjne 1.8 V6 do seryjnego MX-5 2.0 czy nawet do 1.8 w NA/NB? :)


Racja, zapomniałem o tym. Seryjna mx3 z 1.8 jest nadal szybsza od 1.8 czy to w N/A czy N/B natomiast różnica jest bardzo nie duża, mogłaby zostać zniwelowana przez kierowce.

Mx-5 z 2.0 już jest szybsza no ale ma już 170KM więc wiesz. Czyli w sumie racja po jakiś tam modach N/A czy N/b czyt wstawienie turbo taka mx5 będzie tak samo albo nawet szybsza niż porobiona mx3, wszystko zależy jak dużo się turbo dmuchnie.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez loockas » 11 paź 2018, 09:53

marcinowozniako napisał(a):eryjna mx3 z 1.8 jest nadal szybsza od 1.8 czy to w N/A czy N/B


Nie jest.

EC 1.8:

Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,5 sek.

NB 1.8:

Acceleration 0 – 100 km/h: 8.4 sec

:P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2007, 23:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Xenocyd » 11 paź 2018, 09:55

Łukasz, nie kop się z koniem bo to się zwykle źle kończy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2007, 11:01
Posty: 2276 (102/157)
Skąd: czymiasto
Auto: Mietek

Postprzez onyx » 11 paź 2018, 09:56

Xenocyd napisał(a):Łukasz, nie kop się z koniem bo to się zwykle źle kończy ;)


Zmęczy się i spoci :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 09:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park