Czateria...cd
Spoko .... nie trzeba. Okazuje się, że sam mogę zgłosić swój post.
Trzeba jednak coś tam od siebie napisać, a ja miałem kibel z polskiego, więc odpuszczam. Nie chcę też innych do tego angażować, bo to przynajmniej nierozsądnie w ten sposób gospodarować zasobami ludzkimi i zarazem wbrew moim przekonaniom. "Vive la vida loca" i "bailamos, como te quiero"
Trzeba jednak coś tam od siebie napisać, a ja miałem kibel z polskiego, więc odpuszczam. Nie chcę też innych do tego angażować, bo to przynajmniej nierozsądnie w ten sposób gospodarować zasobami ludzkimi i zarazem wbrew moim przekonaniom. "Vive la vida loca" i "bailamos, como te quiero"
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Ten post został usunięty
przez Bartek1986 20 maja 2016, 16:30.
Gib napisał(a):bez gigantycznego Nm kasującego skrzynie, przegóby, pułosie
Właśnie kiedyś był z tym problem bo moment narastał za raptownie i to zabijało sprzęgło i inne elementy teraz przy CR można przenieść Nm na wyższe obroty i wtedy wykres jest bez gwałtownego skoku a co za tym idzie nie wymieniamy tak często sprzęgła co ma znaczenie gdy przekraczamy 400Nm. Oczywiście wszystko zależy od magika który będzie stroił.
Myślę nad takim garażem
http://www.sadistic.pl/skladany-garaz-vt303133.htm
Pany Co sądzicie o całorocznych do Mini ? Auto nie będzie używane do upalania, w trasy też jeździć nie będzie. Maks do Warszawy i spowrotem po "siódemce".
Muszę kupic zimę, bo nie mam, lato też ostatni sezon bo opona z 2013 roku i już dość twarda jest, do tego RoF.
W ogóle kojarzycie opony całoroczne RoF ?
Muszę kupic zimę, bo nie mam, lato też ostatni sezon bo opona z 2013 roku i już dość twarda jest, do tego RoF.
W ogóle kojarzycie opony całoroczne RoF ?
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):W ogóle kojarzycie opony całoroczne RoF ?
A pewnie.
Jaki rozmiar?
Dopisano 21 maja 2016 11:25:
Jeśli chodzi o całoroczne to stałem się zdecydowanym zwolennikiem tego rozwiązania.
Jeszcze jak mówimy o lokalnej jeździe, to już nic innego bym nie zakładał.
Miałem 2 całoroczne jeszcze w corsie. W mieście i lokalnie poza nim problemów nie było. Oczywiście nie działają latem jak wypasiona guma letnia, gubią się na mokrym, na śniegu są gorsze od zimówek... Ale większość tych problemów można rozwiązać zmniejszając prędkość. A zimą śnieg nie zaskakuje tak jak na letnich. No i stać w kolejkach do wulkanizatora nie trzeba
Gib napisał(a):Nie da się do tego mini założyć opon normalnych i odzyskać choć trochę komfortu?
Da się, nie ma problemu. Tylko bagażnika tam nie ma a żona ma tam i tak ksiązki więc dupa z zapasu.
Chociaż moja żona i tak go nie wymieni....
Zakupiłem matę do V40. Szukam dojazdówki, wiec możliwe że byłbym w stanie przerzucić kompresorek z płynem do uszczelniana do Mini gdzieś pod fotel pasażera, więc w ostateczności może da sobie radę podłączyć taki kompresor.
Jak odzyska prawko nie bedzie i tak cisnąć .
Verderstein Quatrac 5 można kupić poniżej 350 pln za sztukę.....
Mocno się nad takim rozwiazaniem zastanawiam.
..::Born To Rise Hell::..
Johnny, wykup jej assistance i tyle. Ja też nie mam zapasu, w sumie nawet klucza nie woze, jak się przebije to telefon i laweta
Dopisano 21 maja 2016, o 15:23:
Kupiłem koło do roweru, ale zapomniałem powiedzieć czy pod tarczę czy pod vbrake. Jak poznać jakie kupiłem? Rowerzyści, wiecie może?
Niby ma powierzchnię współpracującą z klockami, ale ona jest taka ząbkowana, wcześniej miałem gładką.
Dopisano 21 maja 2016, o 15:23:
Kupiłem koło do roweru, ale zapomniałem powiedzieć czy pod tarczę czy pod vbrake. Jak poznać jakie kupiłem? Rowerzyści, wiecie może?
Niby ma powierzchnię współpracującą z klockami, ale ona jest taka ząbkowana, wcześniej miałem gładką.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Grzyby napisał(a):Jeśli chodzi o całoroczne to stałem się zdecydowanym zwolennikiem tego rozwiązania.
Też co raz bardziej przekonuje się do tego rozwiązania, momenty gdy przydały mi się opony zimowe mogłem policzyć na palcach a latem aż tak wielkich upałów u nas nie ma, średnia temp to 7-8 stopni, jedynie ciekaw jestem jak w czasie deszczu się spisują takiego naprawdę ulewnego.
jacobs napisał(a):Johnny, wykup jej assistance i tyle. Ja też nie mam zapasu, w sumie nawet klucza nie woze, jak się przebije to telefon i laweta
Dopisano 21 maja 2016, o 15:23:
Kupiłem koło do roweru, ale zapomniałem powiedzieć czy pod tarczę czy pod vbrake. Jak poznać jakie kupiłem? Rowerzyści, wiecie może?
Niby ma powierzchnię współpracującą z klockami, ale ona jest taka ząbkowana, wcześniej miałem gładką.
Najlepiej jakbyś pokazał jaką kupiłeś ale te pod tarcze mają raczej stożek.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):Najlepiej jakbyś pokazał jaką kupiłeś ale te pod tarcze mają raczej stożek.
Takie:
http://i.imgur.com/b7nAe0s.jpg
Chyba jest ok?
Sprawdziłem na rowerze i hamulec coś tam spowalnia Teraz tylko muszę je jakoś napompować.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
to v-brake te rowki mają być, ja nie pamiętam całkiem gładkiej powierzchni żebym miał. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie żeby jeździć na tarczy na tej obręczy, bo to zależy od piasty
Do napompowania, najlepsza będzie pompka
Do napompowania, najlepsza będzie pompka
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):to v-brake te rowki mają być, ja nie pamiętam całkiem gładkiej powierzchni żebym miał. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie żeby jeździć na tarczy na tej obręczy, bo to zależy od piasty
Do napompowania, najlepsza będzie pompka
Miałem jakieś mega stare koła w tym rowerku, bo sam rower jest leciwy już (pamięta moją komunię) i na starych kołach takich rowków nie było, w dodatku ta powierzchnia do hamowania była z 3-4 mm szersza, dlatego się zdziwiłem. Ale jeśli mają być to git.
Własnie pompki nie mam, konkubina ma jakąś przy rowerze, ale ona ma skok pompowania z 5cm, więc naprawdę trzeba się namachać żeby coś wtłoczyć. W dodatku mam wentyl samochodowy i ciężej idzie. Muszę chyba zawlec rower metrem na jakąś stację benzynową.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
loockas napisał(a):Co ile się wymienia takie opony całoroczne?
Myślę, że do 80.000 km takie opony przejadą patrząc na moje. U mnie mają prawdopodobnie 60.000 i spokojnie do następnego sezonu przejdę. W Mazdzie bardzo łatwo zerwać przyczepność przy ruszaniu i przez to chyba bardziej dostają w pupę.
Ja chyba przejdę na wielosezonowe, ale oczko wyżej niż Kleber. Na śniegu są jednak za słabe.
Zapasu też nie mam. 2 PLN kosztowało ubezpieczenie do AC...
Jacobs też się dorobił jedynki .
Mam Assistance na Miniaka. Zdecydowałem kupuje całoroczne. Poczytam tylko jakie wybrać, ale na chwile obecna chyba Verderstein Qutrack 5.
Mam Assistance na Miniaka. Zdecydowałem kupuje całoroczne. Poczytam tylko jakie wybrać, ale na chwile obecna chyba Verderstein Qutrack 5.
..::Born To Rise Hell::..
W ogóle nie wiem czy serwisowanie tego roweru to była najlepsza decyzja. Wyciągnąłem go z piwnicy po 10 latach nieużywania, włożyłem w niego 400zł, niby jeździ, ale wcale nie lepiej od veturilo
Nie chciałem kupować nowego roweru na swoje Januszowe jeżdżenie raz na miesiąc, poza tym pomyślałem że takiego starego to przynajmniej nie ukradną
Nie chciałem kupować nowego roweru na swoje Januszowe jeżdżenie raz na miesiąc, poza tym pomyślałem że takiego starego to przynajmniej nie ukradną
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: MrShaleck i 19 gości