Czateria...cd
Dzięki. Będę próbował ten stream. Ipla 99 zł kosztuje. Co do niemieckich, tez korzystam z ich usługi. Wczoraj wszystko jeszcze działało. Ale wyraźnie jakość obrazu spadła w porównaniu np. Do soboty.
A skąd masz info ze jak zakodują Niemcy to można zerwać umowę ? Chciał bym tak z play...
Dopisano 15 cze 2016, 15:09:
Coś klatkuje
A skąd masz info ze jak zakodują Niemcy to można zerwać umowę ? Chciał bym tak z play...
Dopisano 15 cze 2016, 15:09:
Grzyby napisał(a):http://flagpedia.net/data/currency/eur/euro-coins-and-banknotes.jpg
Coś klatkuje
Royal Six napisał(a):A skąd masz info ze jak zakodują Niemcy to można zerwać umowę ?
Proste – zmiana warunków umowy w trakcie jej trwania.
Tylko tyle i aż tyle. Wystarcza.
Jak kupowałeś to mieli w ofercie a Tobie własnie na tym kanale zależało. A teraz to wycinają/ograniczają czyli zmieniają zawartą umowę. No to pa.
To zależy jak jest skonstruowana umowa.
taaa ...np taka ipla ... według regulaminu liczba materiału w pakiecie euro2016 może ulec zmianie, dostępne na komputerach pc z systemem windows i osx, urządzeniach mobilnych android i osx (nie do końca na windows phone), urządzeniach bluray samsunga i telewizorach samsung (ale tylko 2012-2014, nowsze mają reklamy i brak VOD – to samo co windows phone, lub inny mobilny windows)
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
PeKa napisał(a):Generalnie lubię obniżone auta, ale wszystko powinno mieć jakieś granice. Wczoraj miałem nieprzyjemność jechać za E36 na gwincie. Pomijam, że... nadkola rozdupcone od negatywu, zderzak "wylata" z mocowań i ledwie się trzyma, ale jedzie taki delikwent przede mną, iskry lecą spod auta, koleś podskakuje na fotelu, jak na trampolinie i jedzie 30km/h, no bo przecież może, bo leży na ziemi.
Jestem dokładnie tego samego zdania. Żaden z wypisanych przez Ciebie mankamentów u mnie nie występuje, jeżdżę na co dzień te 50-80km. Jest nisko i twardo ale nie na tyle, aby turlać się 30km/h i iskry szły
JohnnyB napisał(a):Jako "wielkiego" fun'a piłki strasznie mnie to boli.
Moze jak bedzie transimsja Mistrzost Świata w Curlingu to kupie PPV. Inaczej.....wali mnie to.
Ja jestem też kibicem z krwi i kości. W latach '90 byłem na trzecioligowym meczu, a teraz znam dwa nazwiska związane z reprezentacją – Lewandowski oraz Nawałka. Znam jeszcze Jerzego Dudka oraz R. Majdana (w dodatku umiem ich rozpoznać). Był jeszcze kiedyś Grzegorz Bronowicki i jego poznałem, bo byłem u niego na weselu. A i Marek Citko i Olisadebe! Ale to raczej wszystko dawne gwiazdy.
Krzemol1994 napisał(a):Jestem dokładnie tego samego zdania. Żaden z wypisanych przez Ciebie mankamentów u mnie nie występuje, jeżdżę na co dzień te 50-80km. Jest nisko i twardo ale nie na tyle, aby turlać się 30km/h i iskry szły
e tam, musi być nisko i szeroko
https://www.youtube.com/watch?v=0TPg0Qwj5vA
If you’re in control, you’re not going fast enough.
jacobs napisał(a):e tam, musi być nisko i szeroko
https://www.youtube.com/watch?v=0TPg0Qwj5vA
Panie opony prawie nówki z resztą jeżdżone tylko na brzegach
Nie rozumiem tego trendu, rozumem trochę obniżyć dla lepszego wyglądu czy prowadzenia ale jakieś chore negatywy czy wyzwanie w postaci progu zwalniającego to trochę za grubo.
Często jeszcze widzę jak na takich autach sebixy przyklejają sobie naklejkę "nie trąb poj..., bo jadę na glebie". Jak dla mnie może sobie jechać nawet na hulajnodze, tylko dlaczego przez jego idiotyzm ja mam się wlec.
Witam! Mam problem swiecace sie kontrolki check engine i kontroli trakcji po podlaczeniu kompa jest kilka bledow tzn. sondy lambda, zawor egr, czujnik polozenia walka, maf sensor... czy ktos moze mial taki problem bo niewim od czego zaczac sprawdzanie. Kontrolki pojawily sie jakies 4 tyg temu po resecie komputera pojawily sie raz i zgasły i byl spokuj do przed wczoraj jak juz sie zaalily tak nie pomaga nawet reset kompa. Mazda 6 2006 r 2.0 147 Km benzyna A po pojawieniu sie bledow silnik zaczyna falowac na wolnych obrotach a przy jezdzie gasnie za kazdym razem jak wbija sie sprzeglo
- Od: 11 cze 2016, 14:22
- Posty: 1
- Auto: Mazda 6 Sport Wagon (GG/GY) 147KM LF-DE rok produkcji 2006
Krzemol1994 napisał(a):PeKa napisał(a):Generalnie lubię obniżone auta, ale wszystko powinno mieć jakieś granice. Wczoraj miałem nieprzyjemność jechać za E36 na gwincie. Pomijam, że... nadkola rozdupcone od negatywu, zderzak "wylata" z mocowań i ledwie się trzyma, ale jedzie taki delikwent przede mną, iskry lecą spod auta, koleś podskakuje na fotelu, jak na trampolinie i jedzie 30km/h, no bo przecież może, bo leży na ziemi.
Jestem dokładnie tego samego zdania. Żaden z wypisanych przez Ciebie mankamentów u mnie nie występuje, jeżdżę na co dzień te 50-80km. Jest nisko i twardo ale nie na tyle, aby turlać się 30km/h i iskry szły
Nie piłem tu do Ciebie U Ciebie wygląda to spoko, w granicach normy W tej E36 przedni zderzak dosłownie szurał po asfalcie, nie bez powodu był praktycznie wyrwany z mocowań. W Vagach jakaś durna moda chyba jest na powydzierane nadkola przez rant felgi. Nie wiem, możne dodaje to prestiżu
Ja tam też nie jestem fanem jakiejś wielkiej gleby, bo wiadomo samochód po pierwsze musi spełniać swoją rolę.
Ale to co robi ten koleś z miatą jest tak chore że aż fajne
Jego nowe felgi
https://youtu.be/zf5bCh12Cqc
Ale to co robi ten koleś z miatą jest tak chore że aż fajne
Jego nowe felgi
https://youtu.be/zf5bCh12Cqc
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Olać tą cała IPLE. Nie dość, że jakość tragiczna to jeszcze się tnie. Ja tam mecze ogląda, a nie słucham, więc mi niemiecki komentarz nie przeszkadza. Znaczy w domu mam kupione, ale w pracy nie mam TV
Instrukcja:
Z tego linka pobieramy sobie developerską wersje Opery w pseudo VPNem
https://www.opera.com/pl/developer?utm_ ... -launch%2F
Instalujemy, wchodzimy w opcje, potem w prywatność i włączamy VPN.
Potem bierzemy opcje: otwórz okno prywatne z VPN
Obok pola adresu po lewej stronie mamy przycisk VPN. Klikamy go, przesuwamy wajchę na ON i wybieramy, że chcemy być niemcem na dole
Następnie odpalamy ten link na jakiejkolwiek przeglądarce i sprawdzamy jaki niemiecki kanał transmituje mecz:
http://satkurier.pl/news/128628/euro-20 ... i-zdf.html
Jeśli jest to ARD to w nasze okno z włączonym VPN wrzucamy ten link:
http://www.daserste.de/live/index.html
Jeśli ZDF to ten link:
http://www.zdf.de/ZDFmediathek/beitrag/ ... Livestream
Jeśli SAT1 to musimy sobie sami znaleźć ich stronę, bo jeszcze żaden mecz tam nie był, więc nie szukałem
No i oglądamy w HD bez żadnej przycinki jak rodowity Niemiec
Dopisano 16 cze 2016 0:38:
Co do pupohamowni i waszych wywodów bo właśnie przez nie przebrnąłem.
1. Diesle faktycznie oszukują i wydają się szybsze. Bez sensu.
2. Przestańcie w końcu porównywać turbo diesle do benzyn N/A. Porównajcie sobie do turbo benzyny tej samej pojemności. Wtedy możemy rozmawiać o elastyczności hehe. Nie mówię o swoim aucie tylko bardziej "normalnych" bo u mnie full boost trwa 4900 obrotów..
Nawet jak już porównywać na siłę "TDI" do benzyny N/A to ja nie wiem jak można się podniecać, że ma nie wiem 400nM. CO mu po tym jak musi mieć "dwa" razy dłuższe przełożenia skrzynii przez jego beznadziejny zakres użyteczny.
Miałem tworzyć tu jakiś wywód ale mi się nie chce, więc zrobię listę.
1. Auto do miasta – wyłącznie benzyna (może być z LPG). Dlaczego?
Diesle mają za krótkie biegi mimo długich przełożeń przez swój zakres użytecznych obrotów o czym już pisałem. Wydają z siebie straszny dźwięk. W zimie nagrzewają się rano dłużej niż czas dojazdu na miejsce. Wcale nie są tańsze w tankowaniu niż jakaś benzyna LPG 150/200km. W eksploatacji są droższe
2. Auto w trasę – moim zdaniem duża benzyna. Oczywiście najlepiej jakieś v8, a już w ogóle najlepiej to V10 w Lexusie IFS Jedzie z każdych obrotów. Może mieć LPG przez co nie jest drogo.
Jeśli jedziemy na wakacje i lubimy dojechać tam szybciej to nadaje się to jechania non stop z dużą, lub bardzo dużą prędkością. Oczywiście automat.
Tu ewentualnie może być diesel, o ile nie jest manualem i jeździmy bardzo szybko.
3. Auto to zabawy i ścigania – tutaj szkoły są różne. Mocne duże N/A w takim na przykład 350Z jest super opcją. ~200 konne N/A R4 w małych przednionapędowych autkach też robią super robotę.
Ja jednak wyznaje turbo uczucie jak wjedzie full boost i jest do odcinki jest takie piękne, że przeboleje gorszą reakcje na gaz niż w N/A i parę innych
Jeszcze co do auto do wszystkiego jak ktoś ma po prostu jedno i jeździ nim po mieście, w trasie itd.
Auta które mają powyżej 10 sekund do 100 nadają się tylko do przemieszczania.
Jakieś niecałe 9, a najlepiej coś około 8,5 sekundy sprawia, że autem już się jeździ fajnie i nawet jak ma się w garażu coś dużo szybszego to takie przyśpieszenie jest już wystarczające, komfortowe i daję już jakieś bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu na naszych drogach.
Ps. Jak ktoś chce poczuć boost na plecach to zapraszam do Ryk, a w zasadzie na Ułęż
Instrukcja:
Z tego linka pobieramy sobie developerską wersje Opery w pseudo VPNem
https://www.opera.com/pl/developer?utm_ ... -launch%2F
Instalujemy, wchodzimy w opcje, potem w prywatność i włączamy VPN.
Potem bierzemy opcje: otwórz okno prywatne z VPN
Obok pola adresu po lewej stronie mamy przycisk VPN. Klikamy go, przesuwamy wajchę na ON i wybieramy, że chcemy być niemcem na dole
Następnie odpalamy ten link na jakiejkolwiek przeglądarce i sprawdzamy jaki niemiecki kanał transmituje mecz:
http://satkurier.pl/news/128628/euro-20 ... i-zdf.html
Jeśli jest to ARD to w nasze okno z włączonym VPN wrzucamy ten link:
http://www.daserste.de/live/index.html
Jeśli ZDF to ten link:
http://www.zdf.de/ZDFmediathek/beitrag/ ... Livestream
Jeśli SAT1 to musimy sobie sami znaleźć ich stronę, bo jeszcze żaden mecz tam nie był, więc nie szukałem
No i oglądamy w HD bez żadnej przycinki jak rodowity Niemiec
Dopisano 16 cze 2016 0:38:
Co do pupohamowni i waszych wywodów bo właśnie przez nie przebrnąłem.
1. Diesle faktycznie oszukują i wydają się szybsze. Bez sensu.
2. Przestańcie w końcu porównywać turbo diesle do benzyn N/A. Porównajcie sobie do turbo benzyny tej samej pojemności. Wtedy możemy rozmawiać o elastyczności hehe. Nie mówię o swoim aucie tylko bardziej "normalnych" bo u mnie full boost trwa 4900 obrotów..
Nawet jak już porównywać na siłę "TDI" do benzyny N/A to ja nie wiem jak można się podniecać, że ma nie wiem 400nM. CO mu po tym jak musi mieć "dwa" razy dłuższe przełożenia skrzynii przez jego beznadziejny zakres użyteczny.
Miałem tworzyć tu jakiś wywód ale mi się nie chce, więc zrobię listę.
1. Auto do miasta – wyłącznie benzyna (może być z LPG). Dlaczego?
Diesle mają za krótkie biegi mimo długich przełożeń przez swój zakres użytecznych obrotów o czym już pisałem. Wydają z siebie straszny dźwięk. W zimie nagrzewają się rano dłużej niż czas dojazdu na miejsce. Wcale nie są tańsze w tankowaniu niż jakaś benzyna LPG 150/200km. W eksploatacji są droższe
2. Auto w trasę – moim zdaniem duża benzyna. Oczywiście najlepiej jakieś v8, a już w ogóle najlepiej to V10 w Lexusie IFS Jedzie z każdych obrotów. Może mieć LPG przez co nie jest drogo.
Jeśli jedziemy na wakacje i lubimy dojechać tam szybciej to nadaje się to jechania non stop z dużą, lub bardzo dużą prędkością. Oczywiście automat.
Tu ewentualnie może być diesel, o ile nie jest manualem i jeździmy bardzo szybko.
3. Auto to zabawy i ścigania – tutaj szkoły są różne. Mocne duże N/A w takim na przykład 350Z jest super opcją. ~200 konne N/A R4 w małych przednionapędowych autkach też robią super robotę.
Ja jednak wyznaje turbo uczucie jak wjedzie full boost i jest do odcinki jest takie piękne, że przeboleje gorszą reakcje na gaz niż w N/A i parę innych
Jeszcze co do auto do wszystkiego jak ktoś ma po prostu jedno i jeździ nim po mieście, w trasie itd.
Auta które mają powyżej 10 sekund do 100 nadają się tylko do przemieszczania.
Jakieś niecałe 9, a najlepiej coś około 8,5 sekundy sprawia, że autem już się jeździ fajnie i nawet jak ma się w garażu coś dużo szybszego to takie przyśpieszenie jest już wystarczające, komfortowe i daję już jakieś bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu na naszych drogach.
Ps. Jak ktoś chce poczuć boost na plecach to zapraszam do Ryk, a w zasadzie na Ułęż
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol i 65 gości