https://www.olx.pl/oferta/mazda-demio-1 ... isPPJ.html
Czateria...cd
nemi napisał(a):Tusek, to ma to gdzieś. Natomiast jako taki krezus możesz zasponsorować 500+ komuś potrzebującemu. Panie Morawiecki, już wiadomo jak obniżyć Twoje miliardowe deficyty o pięć setek![]()
.
I na prawdę myślisz że nazwiska mają znaczenie
Stała pod ścianą prężąc kakao
jacobs napisał(a):nemi napisał(a):jacobs napisał(a):nemi, dorzuciłeś tam jakieś if'y na swój numer konta? Ciekawe czy ktoś kiedykolwiek się skusił
Szczerze nie sądzę. Tyle ludzi to współtworzy, że wyszłoby natychmiast. Zresztą review...
Review, może u Was w branży jest bardziej pilnowany, u nas można zacommitowac coś na produkcję i nikt nie zauważy
Też się da oczywiście. Ale zaraz ktoś zauważy albo ponownie zmieniając programy albo nie zgodzi się ogólne saldo w banku i ktoś zacznie dociekać.
Teraz moje zmiany są widoczne dla około 120 banków, niektóre są bardzo małe i coś podejrzanego nie utonie po prostu w morzu innych transakcji
jacobs napisał(a):Gib napisał(a):Wygląda nawet nieco bardziej męsko od innych wanien
Dzięki
Przydała by się jeszcze teraz dokładka na przód i dystanse. To drugie to nie problem, ale co do dokładki to wkurza mnie odległość Polski od USA, 40 dolcow takie cudo a przesyłka 100.
A jaką dokładkę sobie wybrałeś i dlaczego tą samą co ja

Ale GV style chyba najlepiej pasuje do przedliftowej mordy. Z zawiasem ciągle myślę o ohlinsie ... ale mam problem z uzasadnieniem sohie takiego wydatku hehe
Amory u mnie chyba mają już najlepsze czasy za sobą bo tył w poślizgu potrafi przystęplować zwłaszcza jak auto już odprostuje i mieli na wprost także szukanie polsrodkow z samym prokitem trochę mi nie pasuje. Chyba ze amory dam zregenerować ... nie wiem ... ta decyzja dopiero na wiosne.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
jak kraść to miliony a to już nie przejdzie niezauważone 

Bimbak napisał(a):A jaką dokładkę sobie wybrałeś i dlaczego tą samą co ja...
Ale GV style chyba najlepiej pasuje do przedliftowej mordy. Z zawiasem ciągle myślę o ohlinsie ... ale mam problem z uzasadnieniem sohie takiego wydatku hehe
Amory u mnie chyba mają już najlepsze czasy za sobą bo tył w poślizgu potrafi przystęplować zwłaszcza jak auto już odprostuje i mieli na wprost także szukanie polsrodkow z samym prokitem trochę mi nie pasuje. Chyba ze amory dam zregenerować ... nie wiem ... ta decyzja dopiero na wiosne.
Wrzucaj B12 jak ja. Na razie tylko trochę po jezdzilem, ale wydaje mi się że jest świetnie (mam jeszcze grubsze staby). Trochę nie rozumiem potrzeby posiadania gwintu, nie jeżdżąc po torze ile razy nim będziesz tak naprawdę kręcił.
Tak, dokładka ta sama
Ostatnio edytowano 1 lis 2016, 21:26 przez jacobs, łącznie edytowano 1 raz
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Jacobs, jak zrozumiesz jaka różnica jest pomiędzy linearną sprężyną a progresywną oraz jaki ma wpływ regulacja odbicia/dobicia to i zrozumiesz jaka różnica jest między b12 a Ohlinsem
Jak dla Ciebie auto ma zwłaszcza lepiej wyglądać i nie stać jak koza to zrozumiałe że b12 jest dla Ciebie. Ale Bimbo mi się zdaje, że ma zamiar też wykorzystywać pozostałe walory auta – poza oczywistym pussy magnetem 
Bimbo idź w Ohlinsa albo w MS'a, generalnie jakiś zawias one-way. Bo jak przekombinujesz to stracisz lata na jego poprawne ustawienie
Bimbo idź w Ohlinsa albo w MS'a, generalnie jakiś zawias one-way. Bo jak przekombinujesz to stracisz lata na jego poprawne ustawienie
onyx napisał(a):Jacobs, jak zrozumiesz jaka różnica jest pomiędzy linearną sprężyną a progresywną oraz jaki ma wpływ regulacja odbicia/dobicia to i zrozumiesz jaka różnica jest między b12 a Ohlinsem Jak dla Ciebie auto ma zwłaszcza lepiej wyglądać i nie stać jak koza to zrozumiałe że b12 jest dla Ciebie. Ale Bimbo mi się zdaje, że ma zamiar też wykorzystywać pozostałe walory auta – poza oczywistym pussy magnetem
Ja to wszystko rozumiem
b12 – sądzę że to jednak nie jest zawieszenie które ma zapewniać tylko wygląd
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Gib napisał(a):A co z GAZem?
Z nimi ciężko czasem jest się dogadać i nie mają takiego feedbacku posprzedażnego jak Ohlins
Jacobs,
Nie ma co porównywać wyników z MMC bo kierowcy są różni
B12 to zawias dobry na szybszą ulicę i poza tym koniec.
Bimbo ogólnie dobrze ogarnia sprzęt i myślę, że z roku na rok będzie lepiej
Ponadto samym opuszczeniem auta spowodowałeś pewnie zjawisko bump steer'u. Poczytaj o tym
onyx napisał(a):Nie ma co porównywać wyników z MMC bo kierowcy są różni Zdecydowanie lepiej dać najlepszemu oba zestawy i to porównywać
Zgadzam się. Akurat ta osoba o której piszę przeszła na gwint (B16), własnie po to żeby jeszcze urwać coś z czasu. Ja nie dowodzę że na tym zawiasie jest się najlepszym, ale że pozwala na wystarczająco dużo do amatorskiej zabawy, bez zbytniej wczutki.
onyx napisał(a):B12 to zawias dobry na szybszą ulicę i poza tym koniec.
Czyli właśnie coś dla mnie
onyx napisał(a):Ponadto samym opuszczeniem auta spowodowałeś pewnie zjawisko bump steer'u. Poczytaj o tym
Może i tak – w teorii powinno to tak zadziałać. Ale w sumie się nie martwię, po pierwsze mx wygląda słabo na seryjnej wysokości, a po drugie, jeżeli objaw to samoczynne skręcanie na wyboistej drodze, to chyba poszło w przeciwną stronę. Jechałem dziś do wawy 7'ką i byłem zadziwiony jak mało latam po drodze. Zazwyczaj ostre wyprzedzanie na koleinach/nierównościach powodowało że miałem problemy z trafieniem na pas ruchu, bo samochód strasznie podskakiwał. Teraz wydaje się lepiej, ale potrzebuję jeszcze zrobić geometrię i trochę pojeździć żeby wyciągnąć stuprocentowo pewne wnioski
If you’re in control, you’re not going fast enough.
I kolejny tydzień do roboty. Dobrze, że chociaż krótszy
.
Od rana czytam internety czy wymienić olej czy nie, bo już nadszedł moment decyzji. Ależ zdania są podzielone. Ravo nie zaleca, ogólnie większość chyba teraz nie zaleca i ludzie na forach nie widzą różnic między tymi silnikami, które miały wymianę i które nie miały. 400 wywalić ot tak trochę mi szkoda jeśli to zbędny zabieg i sam nie wiem co teraz
.
Wczoraj dwie osoby (osobno) jeździły moim autem i chwalili jak super działa start-stop. Że naprawdę stoi się bezszelestnie i nic nie czuć
. Problem w tym, że ja tego nie używam póki co i musiałem pokazywać obrotomierz, że silnik pracuje
.
Od rana czytam internety czy wymienić olej czy nie, bo już nadszedł moment decyzji. Ależ zdania są podzielone. Ravo nie zaleca, ogólnie większość chyba teraz nie zaleca i ludzie na forach nie widzą różnic między tymi silnikami, które miały wymianę i które nie miały. 400 wywalić ot tak trochę mi szkoda jeśli to zbędny zabieg i sam nie wiem co teraz
Wczoraj dwie osoby (osobno) jeździły moim autem i chwalili jak super działa start-stop. Że naprawdę stoi się bezszelestnie i nic nie czuć
Zmieniaj albo nie zmieniaj
To Ty decydujesz.
Ja bym wymienił dla lepszego samopoczucia, mimo, że wydane pieniądze lekko by to samopoczucie pogorszyły na początku
Niezależnie co zrobisz nie zobaczysz efektów szybko (o ile kiedykolwiek).
Ja bym wymienił dla lepszego samopoczucia, mimo, że wydane pieniądze lekko by to samopoczucie pogorszyły na początku
Niezależnie co zrobisz nie zobaczysz efektów szybko (o ile kiedykolwiek).
Sam nie wiem czy bym wymienił. Ogólnie, od lat mówi się że silniki są już dotarte z fabryki, więc po co je samemu docierać, nie wiem....
Ale co ja bym zrobił sam....nie wiem. Pewnie wymieniłbym osobiście
, kupił filtr w ASO VW i wymienił w garażu. A potem śmigał na przeglądy normalnie.
Kurde.....chce zmienić auto....eh.....a dopiero pół roku przejeździłem...no i chce coś dużego, dorosłem do SUV'a.
Ale co ja bym zrobił sam....nie wiem. Pewnie wymieniłbym osobiście
Kurde.....chce zmienić auto....eh.....a dopiero pół roku przejeździłem...no i chce coś dużego, dorosłem do SUV'a.
..::Born To Rise Hell::..
Xenocyd napisał(a):nie, na 17" będzie wyglądać słabo
Ale z takim balonem to ja będe i po wodzie będę jeździć i na śniegu auto się nie zakopie
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Sam nie wiem czy bym wymienił. Ogólnie, od lat mówi się że silniki są już dotarte z fabryki, więc po co je samemu docierać, nie wiem....
Taka sama bujda jak 7C i azot. Nikt seryjnie nie dociera silników bo za długo to trwa i jest za kosztowne. Poza tym dociera się nie tylko silnik. Proces docierania nie jest tak hardcorowy jak kiedyś bo są zupełnie inne tolerancje przy produkcji i inne materiały.
Nemi – Twoja sprawa co zrobisz, ale oryginalny filtr drogi nie jest a olej kupiony poza ASO i zmieniony poza ASO też fortuny nie kosztuje.
JohnnyB napisał(a):dorosłem do SUV'a.
Jeśli ciągle latasz po trasach to co najmniej słaby pomysł
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Jak byś ze mną jechał, to byś zmienił zdanie
. Rzadko kiedy przekraczam 130. Nawet na autostradzie, nie lubię jeździć szybciej. Ogólnie chce duże auto. jakoś czuje się malutki w kompakcie, wąsko mi.....na codzień, po mieście ok, w sumie plus z tytułu parkowania, ale jakoś tak w segmencie D czuje się dużo lepiej i tego mi brakuje, tej przestrzeni.
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości