Czateria...cd
Jak w budzie siedzi silnik, którego w ogóle nie powinno tam być to jest głośno. Jest to fakt niezaprzeczalny. Hipokryzją dla mnie jest narzekanie na to w szczególności, gdy idzie się na tego typu kompromisy. Co do diesla i 6 biegów to tak. Jest głośny. Jak jedziesz 150-160 km/h trzeba podnosić głos przy rozmowie. Przy prędkościach 120-130 km/h nie ma mowy o tym, żeby jakieś dźwięki w tym aucie były uciążliwe. Jak jest inaczej to masz zepsute auto.
Wcześniej jeździłem (wydawać by się mogło) kulturalną v'ką – dla tych, którzy nie pamiętają Xedos 6. Myślałem, że przesiadajac się na diesla będę z tęsknotą wspominał kulturę pracy K-serii. Fakt, gangu tego motoru nie da się podrobić (jak każdej innej vki zresztą) jednak jeżeli chodzi o podróżowanie w trasach i hałas w środku przy podobnych prędkościach raczej do Xedosa z tym silnikiem nie chciałbym już wracać. Przy jeździe miejskiej na pewno było ciszej ale przy wyższych prędkościach niestety nie ma czego porównywać.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wcześniej jeździłem (wydawać by się mogło) kulturalną v'ką – dla tych, którzy nie pamiętają Xedos 6. Myślałem, że przesiadajac się na diesla będę z tęsknotą wspominał kulturę pracy K-serii. Fakt, gangu tego motoru nie da się podrobić (jak każdej innej vki zresztą) jednak jeżeli chodzi o podróżowanie w trasach i hałas w środku przy podobnych prędkościach raczej do Xedosa z tym silnikiem nie chciałbym już wracać. Przy jeździe miejskiej na pewno było ciszej ale przy wyższych prędkościach niestety nie ma czego porównywać.
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Mam dokładnie takie same przemyślenia co do swojego V6, na postoju człowiek ma chęć go odpalić mimo że chodzi, w mieście jest cisza natomiast w jakiejkolwiek trasie powyżej 120-130 km/h jest głośno, nie wiem jak jest w takich warunkach w Mazdzie 5 1.8 ale w Oplu V6 w stosunku do tego co oferuje przy niższych prędkościach wzrost głośności jest odczuwalny i to drażni może nawet bardziej niż mniejszy odstęp głośności w dieslu. Natomiast sam dźwięk diesla jest makabryczny, o ile V6 to dźwięk zezłoszczonego zwierza, to diesel brzmi jak gwoździe w wiadrze. Może trzeba by nasze benzynowe Vki po prostu lepiej wygłuszyć, tak jak to od lat robią w Lexusach? Nie słyszałem żeby ktoś pierdzielił że jego nowy IS220d brzmi lepiej przy 170 km/h niż stary GS300.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Zmierzyłem spalanie LPG. 216 km samego miasta. Korki i dość dynamicznie jak zawsze. Wyszło 23,7 litra/100km po 1,83zł co daje 43,30 no plus jakiś tam grosz na PB. Corollą w tych samych warunkach i na tych samych dystansach wychodzi 44 z hakiem ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

sq2jul napisał(a):Jak w budzie siedzi silnik, którego w ogóle nie powinno tam być to jest głośno. Jest to fakt niezaprzeczalny. Hipokryzją dla mnie jest narzekanie na to w szczególności, gdy idzie się na tego typu kompromisy.
Bądź co bądź, producent nie napisał, że autem posiadającym 115 czy tam ile koni, nie wolno jechać z prędkościami autostradowymi. Nemi nie narzeka, że auto nie ma siły jechać, że auto nie może tyle jechać, że auto w tych prędkościach pali niebotyczne ilości paliwa. Do tego nie napisał że silnik wyje przy tych prędkościach.
Auto po prostu przy wyższych prędkościach jest głośne a hałąs jaki się przenosi do auta to składowe hałasu powietrza świszczącego pewnie o budę, odgłos opon przenoszący się przez nadkola, a wszystko jest potęgowane pudłem rezonansowym budy. Nie doczytałem się w informacjach od Nemiego, że jest tam jeszcze duży hałas silnika.
Do tego odczucia dźwięku, które tutaj podajecie w dB są inaczej odbierane przez każdego z nas. Niektórym to przeszkadza mniej, na niektórych pewne częstotliwości działają jak gwizdek na psa.
Jeśli Nemiemu przeszkadza taki hałas w trasie, ja to rozumiem. Sam zmieniałem auta tylko z powodów dla mnie logicznych mimo iż mogły się wydawać błahostkami dla niektórych.
I nie nazwałby tego hipokryzją, jak dla mnie jest to rozczarowanie.
No i na koncu......kto bogatemu zabroni zmieniać auta jak rękawiczki ?
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):I nie nazwałby tego hipokryzją, jak dla mnie jest to rozczarowanie.
Jakie rozczarowanie
Powiem więcej – gdyby nie poniedziałkowy egzemplarz, to zupełnie bym nie myślał o zmianie i najspokojniej w świecie żył z tym, że jest przy 140 głośniej niż w innych autach i jeździł zgodnie z planem do 2018
JohnnyB napisał(a):Nemi nie narzeka, że auto nie ma siły jechać, że auto nie może tyle jechać, że auto w tych prędkościach pali niebotyczne ilości paliwa.
Dokładnie – nigdy tak nie pisałem. Pali dużo, mam to w

Pierniczycie z tym, że benzynowe V6 jest głośne przy większych prędkościach albo, że diesel hałasuje nieprzyjemnie przy przyśpieszaniu – to tylko kwestia konkretnych samochodów i silników. Jeździłem dieslem który daje świetne odgłosy przy przyśpieszaniu i benzynami V6 która są bardzo ciche 
Nemi – mi hałas opon przeszkadza do tego stopnia, że jeżdżę wolno w długie trasy. Maty dźwiękochłonne wrzucone w nadkola potrafią dużo zmienić niewielkim kosztem
Nemi – mi hałas opon przeszkadza do tego stopnia, że jeżdżę wolno w długie trasy. Maty dźwiękochłonne wrzucone w nadkola potrafią dużo zmienić niewielkim kosztem
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A tam, sam pierdzielisz, nikt tu nie generalizuje że każde auto z V6 zaczyna ryczeć powyżej 140 tylko powołujemy się na dwa konkretne przypadki, dość starych aut. Jak jechałem Jarkową szóstką AJ, to nie słyszałem silnika, wkurzający był szum z okolic tylnej klapy, słyszalny szczególnie dla pasażerów tylnej kanapy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Nie ma m535d, jest M550d na trzech turbinach 
Osikany jestem
https://youtu.be/6MLeME9PieI
Polecam przejrzeć cały kanał
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Dopisano 17 wrz 2016 11:57:
Oczywista oczywistość. Jednak dotychczas żyłem w przeświadczeniu, że o ile nie jest to diesel klasy premium to zadna v'ka nie bedzie gorsza jezeli chodzi o kulture pracy. A tu zonk. Okazalo sie, ze te kulturna v'ka wcale nie jest taka kulturna. Fakt, ze technologicznie auta dzieli dekada...
https://youtu.be/6MLeME9PieI
Polecam przejrzeć cały kanał
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Dopisano 17 wrz 2016 11:57:
brii napisał(a):to tylko kwestia konkretnych samochodów i silników
Oczywista oczywistość. Jednak dotychczas żyłem w przeświadczeniu, że o ile nie jest to diesel klasy premium to zadna v'ka nie bedzie gorsza jezeli chodzi o kulture pracy. A tu zonk. Okazalo sie, ze te kulturna v'ka wcale nie jest taka kulturna. Fakt, ze technologicznie auta dzieli dekada...
Patrzac na film zachecajacy do udzialu w tej konferencji, mysle, ze jak zaczniesz mowic o tym na czym znasz sie najlepiej pojdzie jak z platka. Mam tu na mysli wódę 

sq2jul napisał(a):Mam tu na mysli wódę
Wczoraj skończyłem klepać slajdy (swoją drogą prezentacje w google to czad – nie ma potrzeby posiadania ms/libre office) i coś tam sobie powtarzałem. Dopiero po 2 piwie zacząłem mówić płynnie i z sensem. Mam nadzieję, że ludzie jakoś strawią moją wadę wymowy, nadrobię to obrazkami
loockas napisał(a):Wczoraj skończyłem klepać slajdy (swoją drogą prezentacje w google to czad – nie ma potrzeby posiadania ms/libre office) i coś tam sobie powtarzałem. Dopiero po 2 piwie zacząłem mówić płynnie i z sensem. Mam nadzieję, że ludzie jakoś strawią moją wadę wymowy, nadrobię to obrazkami
Serio, jak masz delikatną tremę, walnij sobie 100-tę
Ja we wtorek na konferencji będę miał prezentację, już daje radę bez alkoholu przed, ale początki były ciężkie
Pamiętaj "less is more" czyli jeśli masz gadać 30 minut, nie nie rób więcej slajdów jak 10 – dużo obrazków, żadnego tekstu, ewentualnie jakieś hasła. Temat rozwiniesz ustnie.
Ja mam jak na razie dwa slajdy
P.S. te prezentację to jakaś darmowa apka googla, czy jest to połaczone z kontem firmowym i w abonamencie ?
Ostatnio edytowano 17 wrz 2016, 12:21 przez JohnnyB, łącznie edytowano 1 raz
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):No i jak zwykle jadę już na żywioł. Jak znasz temat to nie ma co się do tego przygotowywać specjalnie
No właśnie znam więc się specjalnie nie stresuje. Z tą 100tką dobry pomysł
Dopisano 17 wrz 2016 12:21:
sq2jul napisał(a):Osikany jestem
Zaje***
Dopisano 17 wrz 2016 12:23:
Sory jednak sarenka do Sail wygrała
loockas napisał(a):JohnnyB napisał(a):No i jak zwykle jadę już na żywioł. Jak znasz temat to nie ma co się do tego przygotowywać specjalnie
No właśnie znam więc się specjalnie nie stresuje. Z tą 100tką dobry pomysł
Testowany
Nie rób za skomplikowanych prezentacji. Za duża ilość informacji na slajdzie będzie dla słuchaczy niezrozumiała a tobie może rozbijać myśl jaką aktualnie rozwijasz.
Ja w prezentacjach stosuję tylko pictografię + hasło ogólne/tytuł slajdu. Czasem jakieś wartości – o ile są niezbędne.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Ja w prezentacjach stosuję tylko pictografię + hasło ogólne/tytuł slajdu. Czasem jakieś wartości – o ile są niezbędne.
Tak, ja też się staram w ten sposób to robić. Głównie wrzucam jakieś schematy bez których ciężko zobrazować o czym mówię, kilka wykresów. Ewentualnie na kilku slajdach jakieś podpunkty które rozwijam już słownie. Pomijając slajd tytułowy i "dziękuję" to mam 15 slajdów na ok 35-40 minut gadania.
A propo tego googla, to to jest odpłatna usługa, bo widze prezentację, ale widzę ją dopiero w zakąłdce konto firmowe....
Dopisano 17 wrz 2016 12:57:
Ha....znalazłem, trzeba było przeskrolować niżej
.
Fajne
. Na pewno się przyda.....dzięki
.
Dopisano 17 wrz 2016 12:57:
Ha....znalazłem, trzeba było przeskrolować niżej
Fajne
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości