Czateria... 2021
loockas napisał(a):Chyba, że wsiądzie do mocniejszej benzyny W dieslu jest fajnie, ale krótko
Odczucia z jazdy a to jak finalnie auto przyspiesza to zupełnie dwie inne rzeczy. Na 90% ludzi większe wrażenie zrobi diesel i to on będzie tym szybszym według nich. Rzeczywistość bywa brutalna
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
loockas napisał(a):Ja wierzę, że rekord pobiję Ioniqiem
U mnie w Alfie niewiele brakuje (zrobiłem nią jakieś 46tys), choć w dłuższej perspektywie może ją Mazda pobić, w dwa miesiące 5tys strzeliło a był z tydzień przerwy.
Beny napisał(a):jakie to małe
No ja byłem w szoku jak do 159 wsiadłem. Na chwilę obecną nie kupiłbym
JohnnyB napisał(a):Dlaczego krotko? Zaczynasz od 80 km/h a konczysz na 230 km/h i to na tym samym biegu
W Alfie w benzynie też tak potrafię
JohnnyB napisał(a):Dlaczego krotko? Zaczynasz od 80 km/h a konczysz na 230 km/h i to na tym samym biegu
W Focusie też bym tak zrobił na jednym biegu
marcinowozniako napisał(a):Odczucia z jazdy a to jak finalnie auto przyspiesza to zupełnie dwie inne rzeczy. Na 90% ludzi większe wrażenie zrobi diesel i to on będzie tym szybszym według nich. Rzeczywistość bywa brutalna
A to akurat inna kwestią i generalnie mam gdzieś te brutalną rzeczywistość
albo napęd bo ta na 4.Troche mi opowiedział ile wsadzil, np tarcze klocki przod 2 tys bo zamienniki ponoc padająGib napisał(a):oby nie klęknęła skrzynia podczas tej korekty lakieru
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
loockas napisał(a):A to akurat inna kwestią i generalnie mam gdzieś te brutalną rzeczywistość Takim przykładem jest MX-5 które przy 50km/h wydaje się zapier... bo siedzisz na ziemi i nie masz dachu nad głową.
Nie o to mi chodziło. Mówimy o wrażeniach podczas przyspieszania aut, mocnej turbo benzyny i mocnego diesla. Większość ludzi powie że to diesel jest szybszy bo mocniej wciska w fotel a gdyby obok postawić turbo benzyne to byłoby pozamiatane.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Taka uwaga odnosnie diesla, tego jakze wolnego napedu, jakies tam sukcesy w Le Mans 24 diesle mialy i jak dobrze pamietam w WTCC rowniez.
..::Born To Rise Hell::..
w 323f bg w 2007 r. zrobilem 15k km
potem od 2007 do 2014 byl xedos 6 – 150k km
od 2014 po dzis dzien Mazda 3 – 160k km
no i w tym roku jeszcze w MX-5 – 7k km
potem od 2007 do 2014 byl xedos 6 – 150k km
od 2014 po dzis dzien Mazda 3 – 160k km
no i w tym roku jeszcze w MX-5 – 7k km
JohnnyB napisał(a):Le Mans 24 diesle mialy i jak dobrze pamietam w WTCC rowniez.
Le mans jest specyficzne, tam ma również znaczenie zasięg no i pewnego rodzaju lobbying, były przepisy wyraźnie faworyzujące diesle to i diesle się budowało. W gt3 nadal nie jeżdżą priusy tylko 911 i Corvetty z bardzo benzynowymi silnikami. WTCC to wogóle jest ciekawe, kilka lat temu dominowały tam C-Elysse ale jakoś to się chyba nie przełożyło na wyniki sprzedaży tego hipersamochodu, dziś zdaje się prym wiedzie Hyundai, za przeproszeniem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Dwie Mazdy na koncie i w obydwu przebieg po 100kkm.
P.S. Standard "przyczepowy" jest dla mnie zaj_bisty. Czuję że zostanę fanem takiego wypoczynku. Z racji ulokowania w odległości 35 minut jazdy z domu, korzystam kiedy tylko się da.
Potrzebuję tylko trochę mocniejsze auto żeby tego kloca ciągać po świecie. Jednak 175KM na 3,5T masy własnej to ciut mało. 50KM/T :p
P.S. Standard "przyczepowy" jest dla mnie zaj_bisty. Czuję że zostanę fanem takiego wypoczynku. Z racji ulokowania w odległości 35 minut jazdy z domu, korzystam kiedy tylko się da.
Potrzebuję tylko trochę mocniejsze auto żeby tego kloca ciągać po świecie. Jednak 175KM na 3,5T masy własnej to ciut mało. 50KM/T :p
w tym wypadku moc szczytowa nie ma aż takiego znaczenia (chociaż pewnie Brii się nie zgodzi
), jakbyś miał C4 VTS i 177 KM byłoby jeszcze gorzej
mimo że moc większa 
Niuta Ci potrza, najlepiej z dużego ssaka, ew dyszel coś w stylu 3.0 i z 500 niutona. A że lubisz vany to może R350/R500/R320CDI
Niuta Ci potrza, najlepiej z dużego ssaka, ew dyszel coś w stylu 3.0 i z 500 niutona. A że lubisz vany to może R350/R500/R320CDI
Stała pod ścianą prężąc kakao
Neonixos666 napisał(a):Radzę Ci że rób przejażdżek mocnym dieslem bo jak poczujesz Nm na plecach to już nigdy nie będziesz chciał benzyną jeździć
To tym bardziej nigdy nie próbuj elektryka
JohnnyB napisał(a):Dlaczego krotko? Zaczynasz od 80 km/h a konczysz na 230 km/h i to na tym samym biegu
Krótko – kiedyś miałem benzynę która z palcem w dużym poszanowaniu robiła 60-300+ i to w dosyć krótki czasie
Grzyby napisał(a):Potrzebuję tylko trochę mocniejsze auto żeby tego kloca ciągać po świecie
Dobrze prawisz – wincyk kunia sumarycznie = więcej kunia w całym zakresie. Jak przy 2krpm będziesz miał 100KM+ to nie będzie problemu z ciągnięciem tego zestawu a szczytowa większa moc zawsze się przyda
Gib napisał(a):Niuta Ci potrza, najlepiej z dużego ssaka, ew dyszel coś w stylu 3.0 i z 500 niutona.
Dobry wolnossak nie ustępuje dyszlowi 3.0 tritrubo 700Nm – nie ma sensu się ładować w szambiarkę jak można mieć cywilizowany napęd
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Też jechałem dieslem jeden przystanek – prawilnym, bez CR i DPF ale za to miał pewnie z zylion niuta i to przed 1krpm – byłem zniesmaczony 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Neonixos666 napisał(a):Radzę Ci że rób przejażdżek mocnym dieslem bo jak poczujesz Nm na plecach to już nigdy nie będziesz chciał benzyną jeździć
Bo ja wiem? Mam w miarę mocnego Diesla i słabą benzynę. Benzyna służy do pokonywania po prostu jakichś odległości, więc więcej niż 3000 obrotów to naprawdę rzadkość. Ale ostatnio mnie poniosło i jednak jak auto ciągnie od 2.000-6.000 to jest to

Gdyby mnie było stać na TB lub dużą benzynę, to znacznie bardziej bym wolał od Diesla.
nemi napisał(a):Diesel jest strasznie nieelastyczny i strasznie mi brakuje możliwości przeciągnięcia obrotów.
Co Ty za herezje mówisz, w internetach piszom o legendarnej wręcz elastyczności dyszli – zapinasz na postoju 3 bieg i już nigdy zmieniać nie musisz

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości