Gib napisał(a):nie lubię wachlowania skrzynio biegów
Też nie lubię – dlatego lubię długi obrotomierz N/A
www.mazdaspeed.pl
Gib napisał(a):nie lubię wachlowania skrzynio biegów
marcinowozniako napisał(a):onyx napisał(a):bo 4 z równania 2+2 jest mniejsza niż 3+1
Nie spłycaj tak tego. Dobrze wiesz że chodzi o wykres momentu i mocy i tego przy jakich to jest obrotach uzyskiwane. Auta turbo raczej mają maks moc niżej niż auta N/A.
Neonixos666 napisał(a):Wszystko zależy od charakterystyki sprężarki i wystrojenia, w grę wchodzi też głowica i najlepsze połączenie ma Onyx czyli zmienne fazy + turbo.
loockas napisał(a):Ja tam nie mam problemów żeby korzystać z całego zakresu obrotomierza mimo turbo Akurat w tym aucie moc dość fajnie trzyma prawie do końca.
onyx napisał(a):Nie spłycam, tylko Twoje argumenty się nie trzymają kupy.
onyx napisał(a):No skoro auta turbo mają maks moc niżej to znaczy, że osiągną tę moc wcześniej – zatem będą szybsze
onyx napisał(a):Pomijając wszystko, rozumiem Twoje uwielbienie dla starego kapcia – jakim jest MX3.
onyx napisał(a):Odnoszę wrażenie, że argumenty: "prawie tak samo idzie do setki jak nowe fury", są nie wystarczające i jedynym kryterium... ale to może być tylko wrażenie.
onyx napisał(a):Nie wiem skąd u Ciebie taka upartość we wpieprzaniu tego mx3 do wszystkiego
onyx napisał(a):w myśl: i jeszcze frytki do tego
onyx napisał(a):
marcinowozniako napisał(a):Jest szybka ale czasami chodzi o to że kierowcy w nowszych furach nie ogarniają
radzi89 napisał(a):Oj tamChłopak jest przeszczęśliwy, że ma swoje mx-3, duma go rozpiera, a Wy się czepiacie
Grzyby napisał(a):
Paaanie, weź no ogarnij se te brudy na plastikowych elementach bo strasznie kontrastują z silnikiem
Jak nie masz czym, to krzycz![]()
Roboty tyle co nic a wizualnie dużo przyjemniej.
marcinowozniako napisał(a):onyx napisał(a):Nie spłycam, tylko Twoje argumenty się nie trzymają kupy.
uuuu, mówisz?onyx napisał(a):No skoro auta turbo mają maks moc niżej to znaczy, że osiągną tę moc wcześniej – zatem będą szybsze
Od kiedy? Im później uzyskiwana moc maksymalna tym lepiej, tak samo jak im większy zakres obrotowy tym lepiej. Dobrze wiesz że raczej nie powinno się kręcić silnika tylko do momentu gdzie ma moc maksymalną ale wyżej, do tego stopnia aby po zmianie biegu obroty nadal były na odpowiednich wartościach i auto nadal przyspieszało a nie chciało przyspieszać. Zresztą robiłem testy w przypadku mx3 i zawsze dokręcenie powyżej 7 tyś dawało pozytywne efekty jeżeli chodzi o przyspieszenie mimo że moc i moment już spadały w dół.onyx napisał(a):Pomijając wszystko, rozumiem Twoje uwielbienie dla starego kapcia – jakim jest MX3.
Wreszcie, ktoś mnie rozumie!!!!
![]()
onyx napisał(a):Odnoszę wrażenie, że argumenty: "prawie tak samo idzie do setki jak nowe fury", są nie wystarczające i jedynym kryterium... ale to może być tylko wrażenie.
Mówię prawie bo to jest również zależne od wkładki mięsnej. Taki Type R mimo wszystko mógłby mnie zmieść, dosłownie bo powinien być szybszy do tej pierwszej setki o te 0.2-0.4s potem już tylko coraz mocniej, tak że przy 180-200 bedzie 2s z przodu, zakładając że kierownik ogarnia. Zakładając że nie to może się okazać że mx3 będzie zwyczajnie szybsza i to nie tylko do 1 setki ale i później. Ganiałem się z 350z i 370z kierownicy obaj średni i z zatrzymanego mx3 była zwyczajnie z przodu przy 120-140 kończyła się zabawa i mx3 zostawała z przodu, a to było jeszcze w tym momencie już kilkanaście koni mniej. Chodzi o to że osiągi na papierze to jedno a to co sie dzieje na drodze to drugie stąd czasem moje bardzo śmiałe tezy o tym jak to ta mx3 jest szybka. Jest szybka ale czasami chodzi o to że kierowcy w nowszych furach nie ogarniają albo mają załozone na tyle słabe gumy że ta większa moc to im raczej przeszkadza.onyx napisał(a):Nie wiem skąd u Ciebie taka upartość we wpieprzaniu tego mx3 do wszystkiego
To tak w kwestii ciekawostek imho, może trochę zboczenie już
onyx napisał(a):w myśl: i jeszcze frytki do tego
Sry, przez jakiś okres czasu w swoim życiu pracowałem w maku, to chyba dlatego![]()
Onyx, dobrze mówiłem że to Nissan, widziałem jakieś stare czasówki z 1/4 ostatnio ze zlotu w Rykach czy w Czaplinku, 2012-2013 i tam trzebałeś bardzo niskie 14 albo wysokie 13. To to samo auto? Ile ma mocy i momentu?
loockas napisał(a):A ty ogarniasz wybitnie?
loockas napisał(a):Ja się autentycznie bałem i wśród całej grupy tylko Ciebie.
loockas napisał(a):btw. Z Ryk miałem jakiś filmik z 1/4 jak jechałeś ze mną i zostałeś z tyłuO ile to byłeś Ty, bo nie pamiętam
loockas napisał(a):Kurde, nic do Ciebie nie mam, ale na litość trochę POKORY
marcinowozniako napisał(a):Nie, to nie byłem ja, to był Piotrek w 160KM mx3, ja mam 190, jeżeli był tylko troszkę z tyłu to domyśl się co by było gdybym ja tam był
marcinowozniako napisał(a):Tutaj mówię o osiągach na prostej i umiejętności ruszania, szybkiej zmiany biegów a nie o zabawie na torze w której wybitny nie jestem i tu się przyznaje bez bicia ale jakoś super źle mi też nie idzie.
loockas napisał(a):Mam już ciepło w majtkach. Kurde, Ty serio myślisz,
loockas napisał(a):Ty wymieniłeś silnik, 5x go rozbierałeś, zrobiłeś wydmuchę i kij wie co jeszcze. Serio jakby mi zależało na szczeniackich wyścigach na prostej, to bym sobie kupił auto specjalnie do tego
loockas napisał(a):Jak to mówią? Na torze ścigają się kierowcy, a na prostej samochody?
onyx napisał(a):Z tą mocą im później to nie do końca tak jest, wszystko zależy od zestopniowania skrzyni.
onyx napisał(a):Twoje kille są zgoła z trochę cięższymi autami, więc co tu porównujesz?
onyx napisał(a):Marcin juz stracił kontakt z rzeczywistością
marcinowozniako napisał(a):Tak, ale naprawdę nie mam się czego wstydzić, ile razy Capazo czy inni naprawdę szybcy kierowcy "rozwalali" auto jak ja? Wiele razy i nikt im wtedy nie dopiekał z tego powodu. Auto miało zapas jeszcze spory na przyszłym Poznaniu jeszcze zostanie to pokazane lepiej.
onyx napisał(a):
Z tą mocą im później to nie do końca tak jest, wszystko zależy od zestopniowania skrzyni.
Rozmawiamy cały czas o mx3, tam zestopniowanie jest bardzo dobre pod KLa.
onyx napisał(a):
Twoje kille są zgoła z trochę cięższymi autami, więc co tu porównujesz?
A to już nie mój problem. Wszystkie Hondy u mnie w mieście podobne wagowe poległy, fakt faktem niektóre mniejsze mocowo niektóre mocniejsze ale turbo. Nie ma jakiegoś typowego killera. Chociaż raz dostałem potężne baty od Civica 5 z k20 pod maską na 235Km zrobione. No to było sporo sporo szybsze niż mx3
onyx napisał(a):
Marcin juz stracił kontakt z rzeczywistością
Pochwal sie swoim autem bo jak narazie to Ty unikasz odpowiedzi na moje pytania apropo twojego wozu
onyx napisał(a): jak dla Ciebie to jest wyznacznikiem możliwości brania udziału w dyskusji.
onyx napisał(a):Ale czym ja mam się chwalić i w jakim celu?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości