Lepsza kanapka z salcesonem i rower
Czateria... 2021
ja mam w Saabie 1000 takich tematów plus dostęp do wyłącznie drogich części, ostatnio odkryłem że ręczny nie działa bo pancerzyk linki jest zgięty i przy odpuszczaniu linka zsuwa się z elementu napinającego "buły" i przy kolejnym pociągnięciu bierze już nierówno czyt nie działa wcale. Linka pewnie 100zł robocizna z 500, a może 1000.
Lepsza kanapka z salcesonem i rower
Lepsza kanapka z salcesonem i rower
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):Linka pewnie 100zł robocizna z 500, a może 1000.
Kiedyś w E39 klienta 2 dni walczyliśmy z wyjęciem linki ze zwrotnicy

Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Ja w Renacie w 3 godziny wyjąłem i włożyłem EGR niskiego ciśnienia (okazał się sprawny) a nie było to łatwe bo jest od strony grodzi. Teraz bym to zrobił myślę w dwa razy krótszym czasie. Dobrze że sam robiłem bo bym zapłacił pewnie ze 300zł za robotę która nic nie dała, poświęciłem trochę niedzieli i nasadkę 8mm wraz z przedłużką ( wpadła w między turbo i kolektor). Najlepsze jest to że w tym samochodzie nie ma czegoś takiego jak zapieczone śruby, wszystko odkręcało się tak jak by wczoraj było przykręcone.
JohnnyB napisał(a):taka 408 nowa na prawde świetnie wygląda
Jak pamiętam, to peżoty zawsze (jako nowe) świetnie wyglądały.
Jako smarkacz śliniłem się do puga 605, nadal podoba mi się 607, z chęcią bym pojeździł zadbaną i nie dojechaną 406'ką a 407-kę sam mialem i komfortu nie brakło, ale w porównaniu z wcześniej wymienionymi, to i tak była taczka..
Nawet stafszy niższy segment – 306 w kabrio jest ok, ..
Neonixos666 napisał(a): Renacie w 3 godziny wyjąłem i włożyłem EGR niskiego ciśnienia (okazał się sprawny) a nie było to łatwe bo jest od strony grodzi.
Przed majówką zrobiłem robotę którą musiałbym zlecać do 2 albo 3 różnych "specjalsów" i zapewne żaden nie zrobiłby tak jak ja sobie wymyśliłem.
Każdy wziąłby auto na warsztat na co najmniej 2 dni, bo prace przy układzie chlodzenia (na zimnym) przy zaworach (na zimnym) przy gazie – na zimnym..
Nie wiem ile zaoszczedziłem, ale wiem jak i co jest zrobione.
Wiem, że te 26rbh samotnych zmagań z tępą techniką po ciemku i w kanale nie poszło na marne, bo w końcu osiągnąłem to co chciałem mieć ze 2 lata temu, ale brakowało bardziej czasu niż motywacji. Każdego dnia z 4-ech kolejnych wracałem z nocki prosto do kanału żeby choć trochę posunąć robotę do przodu, a ostatni niedzielny etap "wykończenia i dokręcenia śrubek " zaplanowany na 2..3h zajął mi tych godzin 6..
Pewnie wymyslę sobie kolejne prace (bo juz pole się nowe otwiera) ale tematy bardzo zaległe mam już za sobą i po prawie 1000km mogę być z siebie dumny i zadowolony. Nic nie wybuchło i panewka nie stuka..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
też lubię podłubać ale ostatnio jak chciałem spojrzeć na zawieszenie i hamulce to poległem na koleNeonixos666 napisał(a):Najlepsze jest to że w tym samochodzie nie ma czegoś takiego jak zapieczone śruby
Stała pod ścianą prężąc kakao
Ja nie pomogę, ewentualnie mogę podpowiedzieć co zrobić żeby dzieci nie przyniosły wszy do domu. 

Akurat u psiaka, ale stosuję Foresto od 3+ lat i święty spokój od kleszczy cały sezon.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
jutro otwarcie sezonu YTW, bardzo bym chciał mieć kiedyś coś czym można tam się pojawić, niby nie jest trudno główne kryterium to wiek, ale jakoś szkoda mi było sezonować na świeżym powietrzu Seville '90 na którą byłem napalony jak dzik na szynkę
, mały dom z dużym garażem to byłoby coś 
Tym niemniej warto pojechać, w zeszłym roku jak się zbierałem to jeszcze nie wszystkie fury wjechały na platz.
BTW, ani 850 T5 ani Opel jeszcze nie łapałyby się do kryterium wieku aktualnie jest to 1993 i starsze, choć są wyjątki, ale w zeszłym roku nikt nie zrobił wyjątku dla Avantime (co uważam było głupie) bo oglądanie 10 E36 czy 20 baleronów trochę jest nudne, nawet 6 R129 nie robią wrażenia jak stoją jeden przy drugim.
Tym niemniej warto pojechać, w zeszłym roku jak się zbierałem to jeszcze nie wszystkie fury wjechały na platz.
BTW, ani 850 T5 ani Opel jeszcze nie łapałyby się do kryterium wieku aktualnie jest to 1993 i starsze, choć są wyjątki, ale w zeszłym roku nikt nie zrobił wyjątku dla Avantime (co uważam było głupie) bo oglądanie 10 E36 czy 20 baleronów trochę jest nudne, nawet 6 R129 nie robią wrażenia jak stoją jeden przy drugim.
Stała pod ścianą prężąc kakao
U nas auta, których produkcja zaczęła się do 1989 roku, ewentualnie jakies rarytasy do 95.
Wcześniej w kategorii Freshtimer wpuszczali auta, których prod. zaczęła się do 91-95 roku, ale stan musiał być nienaganny. Tym sposobem wjeżdżały ujechane Mercedesy okulary, ale moje wylizane E39 nie, bo to BMW
. Oba modele szły od 95 roku.
Osobiście uważam, że bardzo dużo fajnych a już wyginiętych aut jest z połowy lat 90, plus to są 30 letnie samochody... ale co spot to obyczaj.
Teraz mam '87 i wjeżdżam wszędzie
Wcześniej w kategorii Freshtimer wpuszczali auta, których prod. zaczęła się do 91-95 roku, ale stan musiał być nienaganny. Tym sposobem wjeżdżały ujechane Mercedesy okulary, ale moje wylizane E39 nie, bo to BMW

Osobiście uważam, że bardzo dużo fajnych a już wyginiętych aut jest z połowy lat 90, plus to są 30 letnie samochody... ale co spot to obyczaj.
Teraz mam '87 i wjeżdżam wszędzie
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
generalnie są jeszcze jakieś graty do GD? Bardzo miło wspominam F2T, niutem szło jak głupie, w połowie lat 90 nie było jeszcze aż tyle szybkich aut co teraz. No i ta moc max przy 4500 obr/min, normalnie niektóre diesle kręcą wyżej 
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):są jeszcze jakieś graty do GD?
Niezbyt. Trzeba liczyć na bezawaryjność. Dobrze, że to dość proste auto.
Swoją droga, jak miałem z 13 lat temu taką, to też był problem z częściami, bo auto było dość 'egzotyczne'. Mimo wszystko więcej ich było.
F2T w sumie jeździ spoko, ale ta moja ma tłoki z wolnossaka i coś robione przy turbo, jeździ zaskakująco szybko.
Góra tak jak mówisz, tam już mocy za dużo nie ma
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Dzwonili z zakładu, wszystkie wtryski do regeneracji bo nie trzymają parametrów, koszt 2600 zł
. Porównując do 3600zł to nowe wypadają dość tanio
Raczej podziękuję 

Neonixos666 napisał(a):wszystkie wtryski do regeneracji bo nie trzymają parametrów,
Potwierdziły się Twoje przypuszczenia. DPF będzie miał lżej

Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości