Czateria... 2021
Powiem tak, silniki Diesla wrócą do łask nie w takiej formie która jest teraz i pewnie będą spalały nie takie paliwo jak obecnie ale jeszcze nie powiedziały ostatniego słowa.
JohnnyB napisał(a):1.0 TSI i zaczyanm mieć spory problem aby zejsć pniżej 6.0 litra :/
Zaczynam rozglądać się za autem i mocno rozważam zakup diesla......Jakiegoś PUGa, nigdy nie miałęm i są dość tanie tutaj na rynku i sporo jest używek do 2 lat z przebiegami 20-30 tyś.
Zobacze jak rozwinie sie temat ale może jeszcze kupie klekota.....
HDi.. może i nie są pancerne ale to najlepsze jednostki diesla na rynku. Patrząc na całokształt. Miałem.. mam kolejnego w domu i wiem co grane..
Pomijam kwestie serwisu, bo każde można zgnoić..
Ale jakby coś ktoś podpowiedział o skyactive z M6 13-17 to bym posłuchał czy warto ..
Szwagier ma m6 2016 2,5 narazie brak zażaleń. 2 lata leje paliwo, jedyne na co się wkurza to lusterka (czasami się nie zloza/otworzą) i wyświetlacz hud bo nie zawsze się otwiera. Przebieg160tys
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Nie miałęm HDI, miałem TD w Xantii 2.1 litra , jedno z moich ulubionych aut.
Wszystko zależy jak rozwinie się współpraca, i czy bede musiałfaktycznie uruchamiać tutaj działaność.
Płacą za wynajem, mogą dopłacac mi do faktury i auto będzie się samo spłacać.
Jak tylko przeprowadze się na swoje zaczynam poważne przymiarki do zakupu czegoś tutaj.
Wszystko zależy jak rozwinie się współpraca, i czy bede musiałfaktycznie uruchamiać tutaj działaność.
Płacą za wynajem, mogą dopłacac mi do faktury i auto będzie się samo spłacać.
Jak tylko przeprowadze się na swoje zaczynam poważne przymiarki do zakupu czegoś tutaj.
..::Born To Rise Hell::..
Dominator napisał(a):Ale jakby coś ktoś podpowiedział o skyactive z M6 13-17 to bym posłuchał czy warto ..
Jak ON to nie ma na co narzekać, spalanie trochę ponad 7, jest czym przyspieszyć, kontrola i zmiana oleju w miarę regularnie jak nie robisz często długich tras bo DPF będzie rozrzedzał olej. Do tego czyszczenie EGR przy jakimś większym przebiegu bo może trochę dławic. Ze względu na wyciszenie brał bym pod uwagę już coś po FL bo tam było to trochę poprawione, do tego fajniejsze wnętrze.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
W piątek wysłałem pytanie do serwisu Suzuki dotyczące łożyska koła przedniego (zaczęło szumieć). Podałem z serwisówki numer części bo i tak by po vin nie znaleźli (już to testowałem). ASO Suzuki nie jest w stanie sprawdzić niczego dla auta z US (co jest śmieszne bo produkcja to JPN).
No i mi po południu odpowiedzieli.
650zł. Plus roboczogodzina 400zł (tylko nie napisali ile tych roboczogodzin – obstawiam że na jednej by się nie skończyło).
Mają przebitkę skubańcy. Komplet SKFa z nową śrubą + pierścień zabezpieczający to całe 115zł w hurtowni w CK....
Zamówiłem dwa (będzie z głowy) po 115. Robocizna (za obydwie strony) 300zł. Taniej niż samo łożysko w ASO.
No i mi po południu odpowiedzieli.
650zł. Plus roboczogodzina 400zł (tylko nie napisali ile tych roboczogodzin – obstawiam że na jednej by się nie skończyło).
Mają przebitkę skubańcy. Komplet SKFa z nową śrubą + pierścień zabezpieczający to całe 115zł w hurtowni w CK....
Zamówiłem dwa (będzie z głowy) po 115. Robocizna (za obydwie strony) 300zł. Taniej niż samo łożysko w ASO.
Krzemol napisał(a):Mi tam brakuje odwagi aby pytać o cokolwiek w ASO
Ale, że do Alfa?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Do Hyundaia H1 Starex identycznie.
Pamiętam że ori cylinderek hamulcowy to było bodajże 35zł, zamienniki na alle były od 50 w górę.
Zaczęło się chyba od plastikowych osłon na prowadnice do fotela obrotowego. Zupełnie bez przekonania podjechałem (miałem jedną poharataną, brakowało mi 3) gość pogrzebał w epc i mówi że 2 tygodnie czekania bo z Korei przyjedzie i chyba 15zł za sztukę. Wziąłem 4 nówki Na alle była jedna za 60
W ogóle tamten model to z cenami części był śmiech na sali. Jakaś duża guma z dolotu kosztowała w aso koło 25zł. Goście w aso zawsze byli zaskoczeni że takie grosze to kosztowało.
Ale do Suzuki już ni huhu
Pamiętam że ori cylinderek hamulcowy to było bodajże 35zł, zamienniki na alle były od 50 w górę.
Zaczęło się chyba od plastikowych osłon na prowadnice do fotela obrotowego. Zupełnie bez przekonania podjechałem (miałem jedną poharataną, brakowało mi 3) gość pogrzebał w epc i mówi że 2 tygodnie czekania bo z Korei przyjedzie i chyba 15zł za sztukę. Wziąłem 4 nówki Na alle była jedna za 60
W ogóle tamten model to z cenami części był śmiech na sali. Jakaś duża guma z dolotu kosztowała w aso koło 25zł. Goście w aso zawsze byli zaskoczeni że takie grosze to kosztowało.
Ale do Suzuki już ni huhu
W Hyundaiu usłsyzałem kiedyś....."Nie che mi się tego zamawiać z Korei, proszę sobie poszukać gdzie indziej......"
Pamietam ze pierdułki do BMW kupoiwałem kiedyś znajomym w Inchape w Wawie, i spinki jakieś plasticzki itp, do E39 czy E92 kosztowały groszę, sporo taniej niż uzywki na aledrogo.
Pamietam ze pierdułki do BMW kupoiwałem kiedyś znajomym w Inchape w Wawie, i spinki jakieś plasticzki itp, do E39 czy E92 kosztowały groszę, sporo taniej niż uzywki na aledrogo.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):W Hyundaiu usłsyzałem kiedyś....."Nie che mi się tego zamawiać z Korei, proszę sobie poszukać gdzie indziej......"
Dziś usłyszałem w Stihlu że nie zamówią mi jednej szt części bo w opakowaniu jest 10 a przez dwa lata sprzedali dwa
no to jakby nie liczyć 8 powinni mieć na stanie.
Też kupowałem śmiesznie tanie oryginały do volvo czy forda, to się wpied.... w nieistniejącą markę i wszystko jest drogie albo mega drogie like Edgar Anal Poe said: Nevermore
Też kupowałem śmiesznie tanie oryginały do volvo czy forda, to się wpied.... w nieistniejącą markę i wszystko jest drogie albo mega drogie like Edgar Anal Poe said: Nevermore
Stała pod ścianą prężąc kakao
Z życia wzięte.. dziś zawarłem umowę ubezpieczenia na cytrynę. Chciałem porządne assistance jak w poprzednim roku i takowe dało się tylko nabyć łącznie z AC ( jak i poprzednio)a skoro już mam płacić za AC to nie jakieś które chroni tylko od tornada i tsunami które w rejonach podgórskich zdarzają się nader często i 2tauzeny nie moje..
W ASO na ogół jakieś drobnostki się opłaca, w zeszłym roku oringi do skraplacza klimy kupowałem. Sam skraplacz już chore ceny..
Co do M6 2013-15 sprzed liftu, rzeczywiście kaszana z wygluszeniem?
W ASO na ogół jakieś drobnostki się opłaca, w zeszłym roku oringi do skraplacza klimy kupowałem. Sam skraplacz już chore ceny..
Co do M6 2013-15 sprzed liftu, rzeczywiście kaszana z wygluszeniem?
Grzyby napisał(a):Do Hyundaia
Ja teraz szukam kół na lato R15 do "i10'ki " i nic ciekawego w normalnej cenie nie ma.
Jak już się trafi, to Zgorzelec, Szczecin, dolnyŚląsk i dochodzi 150 za kuriera..
Nawet stalówki nieosiągalne używki w WLKP , coby za daleko nie jechać..
Jak by nie patrzeć 2klocki pękną..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
JohnnyB napisał(a):Pamietam ze pierdułki do BMW kupoiwałem kiedyś znajomym w Inchape w Wawie, i spinki jakieś plasticzki itp, do E39 czy E92 kosztowały groszę, sporo taniej niż uzywki na aledrogo.
Ja do tej pory dużo rzeczy biorę z ASO. Często są niewiele droższe, często wcale. Zależy co, wiadomo. Np. talerzyk sprężyny do amorka przód był śmiesznie tani, bo chyba koło 100zł sztuka zapłaciłem za Oryginał, a zamienniki były tylko z NTY, tańsze ale strach to wsadzić.
Z drugiej strony koło pasowe do M57 kosztuje chyba 1700zł, a z Corteco na allegro 650zł
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Do starszych BMW zdecydowanie arto było brać oryginał, mimo ceny. Do tych nowszych raczej nie ma już sensu jeśli mówimy o eksploatacji, częściach silnika czy zawieszenia.
Ciekawe jak wygląda teraz cenniki Mercedesa A clasa vs np Renault Megane jeśli chodzi o eksploatacje i części silnika/zawieszenia w motorach 1.3.
Z tego co widziałem na większości częściach w Mercedesie jest już znaczek Renault.
W sumie to samo z Citanem, czy klasą X.
Ciekawe jak wygląda teraz cenniki Mercedesa A clasa vs np Renault Megane jeśli chodzi o eksploatacje i części silnika/zawieszenia w motorach 1.3.
Z tego co widziałem na większości częściach w Mercedesie jest już znaczek Renault.
W sumie to samo z Citanem, czy klasą X.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Ciekawe jak wygląda teraz cenniki Mercedesa A clasa vs np Renault Megane jeśli chodzi o eksploatacje i części silnika/zawieszenia w motorach 1.3.
gdyby A-klasa się psuła to bym mógł Ci powiedzieć, ale koleżanka ma 2018 rocznik bodajże z przebiegiem około 70tys km i nic się nie psuje
marek napisał(a):ale koleżanka ma 2018 rocznik bodajże z przebiegiem około 70tys km i nic się nie psuje
ale według czyjej opinii się nie psuje? Siostra mówi że ma sprawne auto, ja uważam wprost odwrotnie .
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości