Czateria... 2021
MrShaleck napisał(a):Wpakowałem kilka tysięcy w parę miesięcy i nie mogłem już na niego patrzeć. Już bym mu nie zaufał na trasę. Finalnie problem rozwiązałem i sprzedałem chociaż z czystym sumieniem...
No to słabo niestety.
Siostra narzeka na Aurisa że telepie nim, silnik 1.33 niby pancerny i mały przebieg ale ja wiem co mu dolega, te silniki cierpią na gromadzenie się nagarów a co za tym idzie zaklejają się pierścienie i głowica, już teraz spadła kompresja niedługi już go nie odpali już raz w zimę nie mogłem go odpalić jak postał parę dni rozrusznik kręcił jak by łańcuch rozrządu się zerwał. Ma mocy tyle że seicento 900 bierze go jak chce. Tak się kończy brak odpowiedniego serwisu.
Poczułem dziś pewien niepokój. Spalanie wg. komputera prawie 9 litrów wydało mi się spore (na dystrybutorze +litr nawet), nagrzewanie auta też nie takie bardzo satysfakcjonujące.
Otworzyłem maskę, a tam piękny, nowiutki wentylator – aż lśni. Tylko napi****a jak zły przy -4. Chyba się tak mocno nie zgrzał po 5 km spokojnej jazdy.
I jak nie mieć dość tego auta?
Otworzyłem maskę, a tam piękny, nowiutki wentylator – aż lśni. Tylko napi****a jak zły przy -4. Chyba się tak mocno nie zgrzał po 5 km spokojnej jazdy.
I jak nie mieć dość tego auta?
Gib napisał(a):a co było?
Wszystko...
a z objawów to błędy z kosmosu, braki mocy, tryb awaryjny dla odmiany bez błędów, złe odpalanie, przeciąganie biegów...
Winny był czujnik położenia wałka rozrządu. Szkoda, że nie było jego błędów i rwałem wszystkie wiązki, ecu, przepływke, turbo, elektrozawory, czujniki itp
Po kilku oplach z dobrymi wrażeniami ten mnie chyba wyleczył na dobre.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Dziś był wyjazd do Olsztyna, fajnie że trasa się trafiła bo Renata tego potrzebowała, silnik się wygrzał a akumulator naładował, spalanie ze 150 km 4,4 więc w normie przy temp 5 stopni. Nie wiem czy dużo wciąga oleju, z 3/4 miarki po 8 tyś zostało 1/4 miarki wiec dolałem pół litra i jest w połowie stanu, jest mały wyciek między miską, pokrywą rozrządu a blokiem ale to standard w tych silnikach, no i turbo trochę rzuca w dolot bo w intercoolerze nazbierało się trochę oleju. Objaw niższego stanu oleju to dłuższe napełniania się hydraulicznych popychaczy przy pierwszym odpalaniu, teraz jest to minimalne. Siostra w Aurisie mało nie zatarła silnika bo oczywiście przez rok nie sprawdzała stanu.
Nie raz jest tak, że bardziej z odmy do dolotu wali niż samo turbo, a wygląda jakby turbo rzygało 
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
MrShaleck napisał(a):Nie raz jest tak, że bardziej z odmy do dolotu wali niż samo turbo, a wygląda jakby turbo rzygało
Też może być, niby jakiś separator w odmie jest ale czy działa po tylu latach to już nie wiadomo.
Hola!
Wreszcie wolna sobota
Zeby nie bylo jest srednio cieplo. 14 stopni ale odczuwalna ponizej 10 wieje straszni . Przynajmniej piwo bedzie zimne
.
Wreszcie wolna sobota
Zeby nie bylo jest srednio cieplo. 14 stopni ale odczuwalna ponizej 10 wieje straszni . Przynajmniej piwo bedzie zimne
..::Born To Rise Hell::..
Ja dziś ,,wycisnąłem" z 1.2 TCE spalanie 4.8l do Bartoszyc krętymi warmińskimi drogami w dwie osoby chwilami tak wiało i sypało że świata nie było widać. Latem przy sprzyjających warunkach myślę że 4,5 bym wystrugał na odpowiedniej trasie.
1.0 TSI i zaczyanm mieć spory problem aby zejsć pniżej 6.0 litra :/
Zaczynam rozglądać się za autem i mocno rozważam zakup diesla......Jakiegoś PUGa, nigdy nie miałęm i są dość tanie tutaj na rynku i sporo jest używek do 2 lat z przebiegami 20-30 tyś.
Zobacze jak rozwinie sie temat ale może jeszcze kupie klekota.....
Zaczynam rozglądać się za autem i mocno rozważam zakup diesla......Jakiegoś PUGa, nigdy nie miałęm i są dość tanie tutaj na rynku i sporo jest używek do 2 lat z przebiegami 20-30 tyś.
Zobacze jak rozwinie sie temat ale może jeszcze kupie klekota.....
..::Born To Rise Hell::..
Powiem tak, silniki Diesla wrócą do łask nie w takiej formie która jest teraz i pewnie będą spalały nie takie paliwo jak obecnie ale jeszcze nie powiedziały ostatniego słowa.
JohnnyB napisał(a):1.0 TSI i zaczyanm mieć spory problem aby zejsć pniżej 6.0 litra :/
Zaczynam rozglądać się za autem i mocno rozważam zakup diesla......Jakiegoś PUGa, nigdy nie miałęm i są dość tanie tutaj na rynku i sporo jest używek do 2 lat z przebiegami 20-30 tyś.
Zobacze jak rozwinie sie temat ale może jeszcze kupie klekota.....
HDi.. może i nie są pancerne ale to najlepsze jednostki diesla na rynku. Patrząc na całokształt. Miałem.. mam kolejnego w domu i wiem co grane..
Pomijam kwestie serwisu, bo każde można zgnoić..
Ale jakby coś ktoś podpowiedział o skyactive z M6 13-17 to bym posłuchał czy warto ..
Szwagier ma m6 2016 2,5 narazie brak zażaleń. 2 lata leje paliwo, jedyne na co się wkurza to lusterka (czasami się nie zloza/otworzą) i wyświetlacz hud bo nie zawsze się otwiera. Przebieg160tys
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości