Czateria...cd
Nie brzydka fura, tylko w dwóch furtkach wyglądałaby lepiej.
Wczoraj pośmigałem Miniakiem i mimo iż padła mi mata pasażera, fajnie się jeździło
. Toporne autko,
Aczkolwiek do 100km/h bez problemu dobiłem na 2-jce i jeszcze nie byłem na czerwonym
.
Trochę brakuje mocy, ale jakieś 7,5 sekund do 100km/h chyba da radę zrobić.
Postanowiłem mu zrobić przelot
, w lipcu idzie na warsztat. Chyba będę robił w SSG. Mam tam jakąś zniżkę iż robiłem tam kiedyś jeden wydech.
Pytanie, zatem, czy jak będę robił od kolektora wydech to czy może zrobić mu nowy dolot z stożkiem ? to nie będzie chyba duża dopłata, ale pewnie zdrowy dolot coś jeszcze dorzuci do możliwości autka ?
Po tych modach, będę szukał przednich hamulców od JCW.
Wczoraj pośmigałem Miniakiem i mimo iż padła mi mata pasażera, fajnie się jeździło
Aczkolwiek do 100km/h bez problemu dobiłem na 2-jce i jeszcze nie byłem na czerwonym
Trochę brakuje mocy, ale jakieś 7,5 sekund do 100km/h chyba da radę zrobić.
Postanowiłem mu zrobić przelot
Pytanie, zatem, czy jak będę robił od kolektora wydech to czy może zrobić mu nowy dolot z stożkiem ? to nie będzie chyba duża dopłata, ale pewnie zdrowy dolot coś jeszcze dorzuci do możliwości autka ?
Po tych modach, będę szukał przednich hamulców od JCW.
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):czy może zrobić mu nowy dolot z stożkiem ?
Lepiej większy IC + inne kółko kompresora. Inny dolot przy silniku nieatmosferycznym wiele nie zmieni – i tak powietrze zasysa siłą.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
[cenzura]!
Pierwszy raz jeżdżę samochodem, w którym wraz ze wzrostem obrotów, nie rośnie prędkość. Wróciłem wczoraj z Krakowa 3-cylindrową Corsą 0,8. W weekend czeka mnie nią trasa Katowice-Toruń-Poznań, gdzie na szczęście ją zostawię i niech płonie. Miałem Punto, które przy tym czymś było rakietą..
EDIT:
Co to za przeginka z tą cenzurą?! Napisałem "K u r . . " !?!?!?!!? Pół słowa z kropkami! WTF?!
Pierwszy raz jeżdżę samochodem, w którym wraz ze wzrostem obrotów, nie rośnie prędkość. Wróciłem wczoraj z Krakowa 3-cylindrową Corsą 0,8. W weekend czeka mnie nią trasa Katowice-Toruń-Poznań, gdzie na szczęście ją zostawię i niech płonie. Miałem Punto, które przy tym czymś było rakietą..
EDIT:
Co to za przeginka z tą cenzurą?! Napisałem "K u r . . " !?!?!?!!? Pół słowa z kropkami! WTF?!
Ostatnio edytowano 3 cze 2016, 09:51 przez Szymon, łącznie edytowano 1 raz
nemi napisał(a):Ale ona tym większym by nie chciała jeździć...
M5 = focus kombi jeśli chodzi o wymiary, więc to nie jest duże auto. Do bagażnika nie możemy się ciągle zmieścić.
Może po prostu Wy wsiądzcie do Środka a do bagażnika tylko bagaże?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
brii napisał(a):JohnnyB napisał(a):czy może zrobić mu nowy dolot z stożkiem ?
Lepiej większy IC + inne kółko kompresora. Inny dolot przy silniku nieatmosferycznym wiele nie zmieni – i tak powietrze zasysa siłą.
Tak ale demonaż IC, Kompresora, to demontowanie połowy auta......stąd mocno się zastanawiam czy warto . Na Ebay są zestawy mniejszego kółka – 15% i paska za jakieś 200 USD chyba, koszt niewielki. Jak już zdemontowany kompresor to zdecydowanie trzeb wymienić w nim olej.
..::Born To Rise Hell::..
Bawić się w dolot nie warto. Taniej niż zmianą kółka rzeczywiście odczuwalnej mocy nie zbudujesz.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A coś wymiernego się zmieni po takich modach poza stanem kasy?
Bo jakoś nie sądzę żeby 0-100 się zmieniło o więcej niż 0,5s...
Ale ja się nie znam, tak tylko bzdurzę.
Nemi, jak poszukasz MPVki z USA to będzie bez diesla
Bo jakoś nie sądzę żeby 0-100 się zmieniło o więcej niż 0,5s...
Ale ja się nie znam, tak tylko bzdurzę.
Nemi, jak poszukasz MPVki z USA to będzie bez diesla
brii napisał(a):Bawić się w dolot nie warto. Taniej niż zmianą kółka rzeczywiście odczuwalnej mocy nie zbudujesz.
W sumie wymiana IC to nie problem, jest od góry, wystarczy zamówić pasujący w oryginalne mocowania i będzie to p&p. Sam IC pewnie z 1kPLN trzeba liczyć.
Ale w sumie warto zacząć od tego. Wydech i tak muszę zrobić.
Gib, nie liczę na urywanie czasu, od chicłabym aby po tym aucie było widać i słychać że nie jest to zwykły Cooper. Nie celuje w żadne mocne wyniki, aczkolwiek seria z delikatnym plusem byłaby mile widziana.
A na jesień autko dostane ...... całoroczne oponki
..::Born To Rise Hell::..
Grzyby napisał(a):Bo jakoś nie sądzę żeby 0-100 się zmieniło o więcej niż 0,5s...
Ale to jest już duża i odczuwalna różnica przy takich czasach jakie robi to autko
Ogólnie nie warto grzebać, szybciej i taniej wyjdzie zmienić na coś w serii mocniejszego
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Bimbak napisał(a):PeKa napisał(a):Jakby mi ktoś kazał wybierać trevis czy panda ... bez wahania biorę Colta
Colt wygląda jak lodówka ...
Mi tam Mitsubishi kojarzy się z klimatyzatorem bardziej
..::Born To Rise Hell::..
loockas napisał(a):To handlarz. Byłbym ostrożny z takimi zapewnieniami
Jak ktoś chce szybko sprzedać to i od prywatnego prawdy się nie dowiesz, jakieś 80% Signum sprzedają handlarze, a jak od prywatnych rąk chciałem kupić to okazało się złomem ze źle spasowanym przodem w cenie ponad 20K.
Nie wiem już sam co robić, chciałbym kupić Signum ale jak tak dalej będzie to chyba zrezygnuje bo w okolicy nie ma odpowiednich sztuk a jechać 500km po złom to ja dziękuję. Croma też mieści się w moich wymaganiach ale zadbany polift to ponad mój budżet. Niestety Północno wschodnia Polska to nie za ciekawy rynek aut.
Neonixos666 napisał(a):Nie wiem już sam co robić, chciałbym kupić Signum ale jak tak dalej będzie to chyba zrezygnuje bo w okolicy nie ma odpowiednich sztuk a jechać 500km po złom to ja dziękuję.
To może nastaw się od razu na taką z dużym przebiegiem albo mocno przekręconą. Z negocjuj maks jaki możesz – grunt aby blacha jakoś się trzymała i nastaw się na remont motoru.
1.9 to raczej dobra konstrukcja stąd silnik dość tani powinien być w zakupie.
Ewentualnie ściagaj z UK Vauxhalla i przekałdaj
..::Born To Rise Hell::..
Tylko że duży przebieg oznacza zmęczenie nie tylko motoru ale całego osprzętu, skrzyni itp a to już ryzyko ciągłych napraw. Najważniejsze żeby buda i elektryka była sprawna, resztę można naprawić w końcu to Vectra gratów do tego pełno jest nawet z Saaba czy Fiata 
Ale pisze o wynegocjowaniu dobrej ceny.
Masz budę z PL, kupujesz Vauxhalla, przekłądasz c potrzebne, budę z Vauxhalla sprzedajesz.
W przypadku opla można wyjść na swoje, jeśli bedziesz miał zaprzyjaźnionego mechanika.
Ja powoli zaczynam sie zatanawiać czy nie wybrać sie do UK po jakiegoś Mini
. Przydałby się jakis zapas części 
Masz budę z PL, kupujesz Vauxhalla, przekłądasz c potrzebne, budę z Vauxhalla sprzedajesz.
W przypadku opla można wyjść na swoje, jeśli bedziesz miał zaprzyjaźnionego mechanika.
Ja powoli zaczynam sie zatanawiać czy nie wybrać sie do UK po jakiegoś Mini
..::Born To Rise Hell::..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości