A ja od poniedziałku walczę z firmą Avans.
Kupiłem (przez neta) u nich suszarkę (lodówke też, bo się wysrał agregat przez urlop. Masakra).
No i wymyśliłem że suszarka stanie w szafie wnękowej bo tylko tam mam miejsce.
Wnęka ma 59cm. Po przesianiu sprzętów została Candy 58,5cm. No bajka.
Tylko że ta bajka ma w rzeczywistości tyle samo co reszta, czyli 60cm.
Żeby było śmiesznie – to na stronie Candy też jest błąd i tam też jest 58,5cm podane. W najnowszej linii już podają 60 (w poprzedniej też).
Wysłałem do Avansa reklamację, zaznaczając że i oni i producent podają zły wymiar który wprowadza klientów w błąd i żeby se toto zabrali.
A oni mi wczoraj przysyłają odmowę, bo sprawdzili na stronie producenta i mają dobry opis...
No debile... Zamiast zmierzyć, to sprawdzili na stronie (pomimo że im napisałem że jest źle podane).
I że z racji zakupu na odległość mogę odstąpić od umowy i odesłać im na swój koszt...
No zagotowali mnie.
Mało uprzejmie im odpisałem że na stronie, to sobie producent może napisać że produkt jest niewidzialny. A ja mam to w poważaniu głębokim skoro go widzę.
Dołączyłem zdjęcia i zażądałem natychmiastowego zabrania i zwrotu kasy (za wniesienie również).
Bo jak nie to UOKIK i inne inspekcje i rzeczników im naślę.
Czekam na odpowiedź.
W międzyczasie zamówiłem gdzie indziej płytszą na 48cm. Ale ta mnie wkurza bo mi blokuje przedpokój
